AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Fikk akkurat hvite at jeg skal bli far for første gang. Så HURRA for det, men HEEEELP hvordan skal jeg takle dette? Jeg kjenner at nærvene er på vei til å komme. Nå trenger jeg gode tips fra dere jenter/damer her inne som er blitt mødre om hva jeg skal passe på/ikke passe på siden det første gang jeg skal bli far. Huttetu for en start på en søndag.... Nei, jeg må ut å gå en tur for dette ble mye på en gang.... I mellomtiden kan du skrive en melding til meg om tips og gode råd. Ha en fortrefflig søndag Anonymous poster hash: 44326...ff4
PrincessConsuela Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Kan ikke komme med tips eller råd, men gratulerer så mye
Gjest Mythic Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Gratulerer Trøst deg med at barnet ikke kommer i dag, så du har god tid til å ro deg ned og takle dette Vær støttende og omsorgsfull mot dama di, engasjer deg i det som skjer i kroppen hennes, og sett deg litt inn i det som skjer med en kvinne under et svangerskap, så skal du se dette går veldig fint
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Fikk akkurat hvite at jeg skal bli far for første gang. Så HURRA for det, men HEEEELP hvordan skal jeg takle dette? Jeg kjenner at nærvene er på vei til å komme. Nå trenger jeg gode tips fra dere jenter/damer her inne som er blitt mødre om hva jeg skal passe på/ikke passe på siden det første gang jeg skal bli far. Huttetu for en start på en søndag.... Nei, jeg må ut å gå en tur for dette ble mye på en gang.... I mellomtiden kan du skrive en melding til meg om tips og gode råd. Ha en fortrefflig søndag Anonymous poster hash: 44326...ff4 Er dere gift og kjenner hverandre gjennom noen år?Anonymous poster hash: afb0d...90f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Hurra! Mine tips: Vær snill, med barnet og moren til barnet (uavhengig om dere er sammen, dette gjelder for alltid). Vær der. Still opp. For alltid. Elsk ditt barn, respekter det, se det. Uansett. Vit at det kommer til å bli tunge stunder, og vit at det kommer til å bli verdt det. Gratulerer! Anonymous poster hash: a39d6...8d6
Gjest Beena Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Gratulerer Jeg har ikke så mange gode tips eller råd, men jeg kjøpte en bok til samboeren min som het "verdens beste pappa: hakkespettbok for småbarnsfedre" og det satte han veldig pris på! Vi syntes det var en morsom bok begge to.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Tips: Når hun begynner å få mage og legge på seg og bli trett og sliten: sørg for at noen holder boligen i orden: vaske og rydde. Når det nærmer seg: Hjelp med gulvvask, rydding, klesvask og hold armen rundt henne selv om hun blir sytete og var for lyder/bråk og mer irritert. Så kommer barnet: Sex er ikke på listen.Anonymous poster hash: afb0d...90f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Bare vær der for henne Du kan jo lese litt om graviditeten og sette deg inn i hvilke forandringer hun kommer til å oppleve. Går også an å laste ned app hvor du kan følge graviditeten uke for uke. Er selv kommet godt ut i min egen graviditet nå, og samboeren min har vært veldig god å ha. Bare det at han innimellom stikker innom butikken på eget initiativ og handler middag så jeg slipper er utrolig deilig. Men husk også at hun er gravid ikke fritar henne fra alt som heter husholdning. Med mindre hun blir ekstremt dårlig selvfølgelig! Og viktigst; nyt disse 9 månedene. Ta vare på hverandre og plei forholdet. Den virkelig store forandringen kommer først etter fødselen. Anonymous poster hash: c646b...921
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Fikk akkurat hvite at jeg skal bli far for første gang. Så HURRA for det, men HEEEELP hvordan skal jeg takle dette? Jeg kjenner at nærvene er på vei til å komme. Nå trenger jeg gode tips fra dere jenter/damer her inne som er blitt mødre om hva jeg skal passe på/ikke passe på siden det første gang jeg skal bli far. Huttetu for en start på en søndag.... Nei, jeg må ut å gå en tur for dette ble mye på en gang.... I mellomtiden kan du skrive en melding til meg om tips og gode råd. Ha en fortrefflig søndag Anonymous poster hash: 44326...ff4 Mitt beste tips er å lese seg opp på både graviditet og spedbarnstid. Hun leser sannsynligvis alt hun kommer over, og vil sette stor pris på at du også er interessert (i hvertfall i noe av det). Du vil lære masse både om henne og baby, og være litt mer forberedt på alt som kan komme. Vær engasjert og interessert, så er veldig mye gjort. Anonymous poster hash: b3002...192 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå