AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #21 Skrevet 4. oktober 2015 hva er dette for noe tull? "Diverse grunner" som setter alle tre hull ut av spill? DEN kjøper jeg ikke. Anonymous poster hash: 5fdd1...496 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #22 Skrevet 4. oktober 2015 Ikke helt frisk er faktisk veldig bra gjetta. Uten at jeg vil gå inn på det noe mer og jeg er ikke et troll nei.. Anonymous poster hash: efc1a...271 Hvorfor kan du runke men ikke suge. Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #23 Skrevet 4. oktober 2015 hva er dette for noe tull? "Diverse grunner" som setter alle tre hull ut av spill? DEN kjøper jeg ikke.Anonymous poster hash: 5fdd1...496 Helt korrekt tenkt!Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #24 Skrevet 4. oktober 2015 De er også overvurdert når man er ferdig!Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e Er det ikke sånn med alle typer sex da?Anonymous poster hash: 25c8c...df4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #25 Skrevet 4. oktober 2015 Er det ikke sånn med alle typer sex da?Anonymous poster hash: 25c8c...df4 Jo☺Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #26 Skrevet 4. oktober 2015 Enten er du skikkelig dårlig på å runke ellers så er kjæresten din bortskjemt, eller har noen andre problemer, kanskje lyst/følelsemessig ? Uansett, dette er ikke en "manneting". Jeg mener, hvem vil ikke ha en kjæreste som deg ? Du høres ut som om du er spennende, gøyal og seksuelt interessert person. Det senarioet som du beskrev høres himmelsk ut for meg. (Men behøver forresten ikke alltid å ha lyst...akkurat som kvinner...) Han er vel bortskjemt. Har ikke fått klager på runkingen min før ihvertfall.. han hadde veldig lyst på sex, var jo derfor jeg tenke på å gi han en handjob.. TSAnonymous poster hash: efc1a...271
Gjest Hummels Skrevet 4. oktober 2015 #27 Skrevet 4. oktober 2015 Hva for en fyr er det? Ingen menn sier vel nei til noe som helst form for sex?
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #28 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg gidder ikke å gå i detaljer på hvorfor jeg ikke kan ha oral,anal eller vaginal sex på en stund. TSAnonymous poster hash: efc1a...271
Gjest Coolaid Skrevet 4. oktober 2015 #29 Skrevet 4. oktober 2015 Han er vel bortskjemt. Har ikke fått klager på runkingen min før ihvertfall.. han hadde veldig lyst på sex, var jo derfor jeg tenke på å gi han en handjob.. TSAnonymous poster hash: efc1a...271 ...han er bortskjemt.... du er drømmekvinnen....
Nabi Skrevet 4. oktober 2015 #30 Skrevet 4. oktober 2015 Vil ikke akkurat si det, men er kjedelig å ikke kunne utfolde meg slik jeg vil. Eller bli avvist når jeg prøver på noe. TS.
Gjest Bond Skrevet 4. oktober 2015 #31 Skrevet 4. oktober 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #32 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg gidder ikke å gå i detaljer på hvorfor jeg ikke kan ha oral,anal eller vaginal sex på en stund. TSAnonymous poster hash: efc1a...271 Eneste jeg kan tenke meg er at du ikke vil. Alt annet er oppspinn! Du finner rett og slett ikke på noe som kan virke troverdig.Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e
Nabi Skrevet 4. oktober 2015 #33 Skrevet 4. oktober 2015 Eneste jeg kan tenke meg er at du ikke vil. Alt annet er oppspinn! Du finner rett og slett ikke på noe som kan virke troverdig.Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e Da får du tro det hvis du absolutt ikke klarer å komme på noe annet som kan være grunn til at man ikke kan ha sex på en stund. Jeg for min del trenger ikke å utdype det noe mer. TS. 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #34 Skrevet 4. oktober 2015 Da får du tro det hvis du absolutt ikke klarer å komme på noe annet som kan være grunn til at man ikke kan ha sex på en stund. Jeg for min del trenger ikke å utdype det noe mer. TS. 😂😂Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå