Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Handjob..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tilbød å gi typen min en handjob da vi ikke har hatt mulighet til å ha noen form for sex på noen uker av diverse grunner. Jeg vet at typen min syntes å runke er bortkastet tid,men tenkte han mente at det var bedre med en handjob av meg enn ingenting. Der tok jeg tydeligvis feil.. på morgenen begynte jeg å kose med han og når jeg tenkte på å "begynne for fullt"og ta frem gliden for å gjøre det glatt og digg stopper han meg. Så spør han meg om hvorfor jeg skal gjøre det? Forklarer han det og da svarer han bare: Hva er vitsen med det? Runke kan jeg jo bare gjøre selv hvis jeg vil.

Jeg er en kåt person selv og hadde jo tenkt å bli med på moroa med å ta på meg selv undeveis så er ikke sånn at jeg bare hadde ligget der som en runkehånd liksom. Kjente at jeg ble litt irritert av dette, men så lurer jeg på om dette er en manneting eller er typen min bare sær?

Anonymous poster hash: efc1a...271

Skrevet

Han er nok sær, jeg elsker når samboern min gir meg en real handjob.

Handjobs er virkelig undervurdert, når dem er gjort riktig.

Skrevet

Jeg har enda tilgode å få en god handjob, ser ikke på det som noe jeg egentlig vil gjennomføre om det ikke leder til noe mer.

Anonymous poster hash: 00964...f73
  • Liker 2
Skrevet

typen min elsker det! hvis vi ikke kan ha sex av enkelte grunner, så gir jeg han en handjob. Han syntes det er mye bedre å ligge å nyte, enn å gjøre det selv. Jeg også syntes det er bedre å bli fingret, enn å fingre meg selv. Er vel helt normalt det? 

Anonymous poster hash: 8a7bc...fd2
  • Liker 2
Skrevet

Æsj, for en frekkas!

Anonymous poster hash: 1a037...e08
Skrevet

Utrolig frekt!!!! Du prøvde å bidra og han syns ikke det var tilstrekkelig nok. Han høres furten ut fordi dere ikke har hatt samleie på en stund, litt som en drittunge som nekter å spise sjokoladekakestykker på tallerkenen sin fordi han heller vil spise av kakebrettet med resten av kaken som står på kjøkkenbenken og ikke er takknemmelig for noe som helst.  Når han tar den tonen der når du virkelig prøver å gjøre noe godt for han så fortjener han hverken samleie eller handjob!

Anonymous poster hash: 86068...680
  • Liker 1
Skrevet

Er vel bare han som er sær da. Eventuelt kunne han kanskje ha ordlagt seg litt anderledes. Han og jeg har vel strengt tatt aldri værtvnoe god match seksuelt. Det er godt og alt det der, men jeg kommer sjeldent. Jeg er veldig leken og vil gjerne prøve ut nye ting men han mener han har gjort det meste og ikke trenger å utforske mer.. Han vil gjerne ha sex hver dag, men tar nesten aldri ininiativet selv. Jeg har aldri vært så usikker seksuelt med en fyr som jeg er med han og når jeg tok det opp med han så lo han det bort bare.. Ellers er han en snill og god fyr.

Kan jo liksom ikke gjøre det slutt pga dårlig sex.

TS.

Skrevet

Min liker at jeg gir handjobs. Jeg bruker gjerne litt tid, masse olje og forskjellige teknikker; vi synes det er  ganske gøy og koselig - selv om vi kan ha sex/samleie. 

• Liker 2
Skrevet

Hei!

Jeg tilbød å gi typen min en handjob da vi ikke har hatt mulighet til å ha noen form for sex på noen uker av diverse grunner. Jeg vet at typen min syntes å runke er bortkastet tid,men tenkte han mente at det var bedre med en handjob av meg enn ingenting. Der tok jeg tydeligvis feil.. på morgenen begynte jeg å kose med han og når jeg tenkte på å "begynne for fullt"og ta frem gliden for å gjøre det glatt og digg stopper han meg. Så spør han meg om hvorfor jeg skal gjøre det? Forklarer han det og da svarer han bare: Hva er vitsen med det? Runke kan jeg jo bare gjøre selv hvis jeg vil.

Jeg er en kåt person selv og hadde jo tenkt å bli med på moroa med å ta på meg selv undeveis så er ikke sånn at jeg bare hadde ligget der som en runkehånd liksom. Kjente at jeg ble litt irritert av dette, men så lurer jeg på om dette er en manneting eller er typen min bare sær?

Ta fram gliden?

Tror du seriøst at menn bruker glidekrem når man runker?

-----

Forresten hvis han kan sprute deg i trynet mens du geiper til ham så har han et mål for ronkingen, hvis ikke er det jo bare tøys.

• Liker 2
Skrevet

sug han da?

Anonymous poster hash: fcdc2...eac
  • Liker 2
Skrevet

Ta fram gliden?

-----

Forresten hvis han kan sprute deg i trynet mens du geiper til ham så har han et mål for ronkingen, hvis ikke er det jo bare tøys.

Sikkert det moren din har gjort i alle år når hun har runket menn. Geipet til de og fått en god dose sæd i ansiktet og munnen :D

• Liker 1
Skrevet

Sikkert det moren din har gjort i alle år når hun har runket menn. Geipet til de og fått en god dose sæd i ansiktet og munnen :D

Ja helt sikkert, det tror jeg også.

Skrevet

Ta fram gliden?

-----

Han liker at det glir godt, derfor glid.. Og han kunne godt ha kommet på meg, men det kom jo aldri så langt..

Skrevet

sug han da?

Hadde jeg kunne gjort det så, men pga diverse grunner så kan jeg ikke suge han på en stund til.

TS

Skrevet

Ta fram gliden?

-----

Korrekt!

Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e

Annonse
Skrevet

Han er nok sær, jeg elsker når samboern min gir meg en real handjob.

Handjobs er virkelig undervurdert, når dem er gjort riktig.

De er også overvurdert når man er ferdig!

Anonymous poster hash: 8fcdd...d2e

• Liker 1
Skrevet

Ikke en vanlig manneting tror jeg.

Hadde gladelig takket ja! Deilig i seg selv, men også fin intro til å ta ting videre. 

Ta det opp med han, så slipper du å irritere deg. 

Synes forresten det var et veldig bra initiativ! Heldig type du har. Han burde sette pris på det.  Det er lov å si nei på en høflig måte. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke en vanlig manneting tror jeg.

Hadde gladelig takket ja! Deilig i seg selv, men også fin intro til å ta ting videre.

Ta det opp med han, så slipper du å irritere deg.

Synes forresten det var et veldig bra initiativ! Heldig type du har. Han burde sette pris på det. Det er lov å si nei på en høflig måte.

Han skjønte at jeg ble irritert og når jeg tar opp ting så kommer vi ingen vei uansett. Uansett en teit ting å lage en krangel om. Jeg skrev her fordi jeg bare lurte om reaksjonen hans var normal..

• Liker 1
Skrevet

Han skjønte at jeg ble irritert og når jeg tar opp ting så kommer vi ingen vei uansett. Uansett en teit ting å lage en krangel om. Jeg skrev her fordi jeg bare lurte om reaksjonen hans var normal..

Skjønner, kjipt ja. 

Kan ikke svare for alle.

Men jeg synes ikke det var normalt. 

Gjest Coolaid
Skrevet

Hei!

Enten er du skikkelig dårlig på å runke ellers så er kjæresten din bortskjemt, eller har noen andre problemer, kanskje lyst/følelsemessig ? Uansett, dette er ikke en "manneting". 

Jeg mener, hvem vil ikke ha en kjæreste som deg ? Du høres ut som om du er spennende, gøyal og seksuelt interessert person. Det senarioet som du beskrev høres himmelsk ut for meg. 

(Men behøver forresten ikke alltid å ha lyst...akkurat som kvinner...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...