AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Tips til julegaver til en hel familie - typ 2 voksne og to barn.. Har ikke råd til å kjøpe en til de voksne, og en til hver av barna.. Takker på forhånd! Anonymous poster hash: afa55...753
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Brettspill vis de liker sånt. Anonymous poster hash: 50ddd...f1f 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Vi kjøpte kongespill en sommer. Det var veldig populært, både blant store og små. Det er lett å lære, og får en opp av sofaen. Anonymous poster hash: c3c19...d61
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Lag en liten kurv og fyll den med f.eks: Kaffe, kakao, nonstop, skumnisser etc. Legg cellofan over og knytt på en liten julepynt i sløyfen. Dette er en gave jeg har gitt til mange,hvor de blir like glad. Jeg fyller kurv ut fra økonomi, men selv om innholdet ikke er det dyreste, er helheten fin og alle blir veldig glad for en slik "hjertekurv". Anonymous poster hash: 8ff8a...ca3 5
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Når vi har kjøpt julegaver til en hel familie samtidig har vi kjøpt ett "brett" som inneholdt f.eks. rødvinspølser, elgpølse og diverse lignende mat. Det falt i god smak på mottagerne.
SiMa Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg støtter forslaget om spill. Et stort puslespill kan også være morsomt. En "barnevennlig" kokebok og for eksempel fargerik bolle og slikkepott. Gavekort på kinobilletter, som er foreslått. En dvd du tror de vil like. En eventyrbok til høytlesning.
Gjest morhjertegod Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Min mann har en tante og onkel som alltid gir brettspill til hele familien hver Jul, så har vi alltid et nytt spill på hytta. Brettspille er ofte til halvpris på Ark eller andre bokhandlere, bare et tips.
Shai Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Spill er smart. Det trenger ikke være brettspill heller, hva med f.eks. kubb?
melatonin Skrevet 6. oktober 2015 #11 Skrevet 6. oktober 2015 Spill er smart. Det trenger ikke være brettspill heller, hva med f.eks. kubb? Jeg liker gaver som bidrar til aktivitet Ikke at kubb er så fysysk krevende, men man må da røre litt på seg Liker og twister, fantasi eller til nød wii spill hvor man må røre på seg.
Gjest Hjertesukk Skrevet 6. oktober 2015 #12 Skrevet 6. oktober 2015 Vi har kjøpt pizzastein til en familie spill, spiselige gaver er også populært!
SiMa Skrevet 6. oktober 2015 #13 Skrevet 6. oktober 2015 Hva med "pølsespyd", et alternativ til pinne når du griller pølser på bål. Bok med tips om turområder i nærheten? Den nye "bålboka". Fuglebok eller soppbok. Hvis det er en familie som liker friluftsliv.
Eneri Skrevet 8. oktober 2015 #14 Skrevet 8. oktober 2015 En familiefilm på DVD og en eske mikropopcorn Snop
skruf Skrevet 8. oktober 2015 #15 Skrevet 8. oktober 2015 Vi fikk kullsyremaskin/brusmaskin ett år av et vennepar, med to flasker og flere smakstilsetninger. Kjempekjekk gave, brukes både av oss voksne og barna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå