Gå til innhold

Skal på date i dag....gruer meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal på date med en mann jeg har møtt på nettet. Han er ikke så veldig kjekk, men virker som en grei mann med fine verdier. En trygg og god mann egentlig. Jeg er veldig usikker på om han er min type, men tenkte jeg ville si ja og bare se hvordan han var i virkeligheten. Nå har jeg begynt å virkelig grue meg. Hva om jeg synes han er stygg og ekkel? Hva om jeg ikke blir forelsket i han? Hva om jeg er ikke den han tror at jeg er? Jeg har vært singel en stund og har datet en del menn de siste par årene. Føler meg nesten oppbrukt og orker ikke enda en skuffelse. Det er lenge siden jeg har vært så nervøs før en date!

Anonymous poster hash: 8eed9...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får prøve å kule den litt! Er han absolutt ikke din type finner du fort ut av det. 

Anonymous poster hash: cc3d7...74c
  • Liker 1
Skrevet

Jeg skal på date med en mann jeg har møtt på nettet. Han er ikke så veldig kjekk, men virker som en grei mann med fine verdier. En trygg og god mann egentlig. Jeg er veldig usikker på om han er min type, men tenkte jeg ville si ja og bare se hvordan han var i virkeligheten. Nå har jeg begynt å virkelig grue meg. Hva om jeg synes han er stygg og ekkel? Hva om jeg ikke blir forelsket i han? Hva om jeg er ikke den han tror at jeg er? Jeg har vært singel en stund og har datet en del menn de siste par årene. Føler meg nesten oppbrukt og orker ikke enda en skuffelse. Det er lenge siden jeg har vært så nervøs før en date!

Anonymous poster hash: 8eed9...635

Det er ikke værre enn at dere/du/han finner ut at det ikke var noe særlig. Møt han med et åpent sinn, ta ting som det kommer og ikke ha noen forventninger så hår dette veldig bra. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 0e240...8a4

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som et bra utgangspunkt :) Lykke til :arwen:

Anonymous poster hash: 1da9a...1df
Skrevet (endret)

.

Endret av Feyfeyhey
Skrevet

Ta ett dypt åndedrag, pust rolig ut. Det er bare en date, dere skal ikke gifte dere og få barn idag. Bare møt han som en kompis, se hvordan det går, ikke ha for mye forventninger til hva det er eller ikke er.

Det er det jeg prøver på. Men kjenner at sommerfuglene jobber hardt i magen nå. Han har sendt meg meldinger hver dag, men nå har jeg ikke hørt fra han siden i går ettermiddag. Nå begynner jeg å bli redd for at han avlyser i tillegg. Datinglivet er tøft altså :P

TS

Anonymous poster hash: 7b188...af2

Skrevet

Alle disse "hva om tenk om" spørsmålene dine har jo ingenting å si. Hva så om han er stygg og ekkel? Da kommer du jo uansett ikke til å møte han igjen, og det er ikke værre enn at dere skal være sammen en time eller to.
Hva så om han har et annet inntrykk av deg på forhånd enn det du vil gi han på daten? Sånn er det jo som regel med alle, alltid.
Prøv å slappe av og tenk at du skal møte en venn av en venn som du kjenner fra før, og at ingen skal dømme deg på noe måte. Vær deg selv og ikke overtenk.

Stor seier bare det å gå på date, selvom daten kanskje ikke skulle være match.

Ønsker deg lykke til! :)

Anonymous poster hash: 43bed...ce0
Skrevet

Hvordan gikk det TS? :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...