AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 En mann du datet tidligere men som behandlet deg dårlig,skriver at han savner deg? Jeg er ikke interessrt i å gi ham noe ny sjanse,og han vet jeg har gått videre. Hvordan kan jeg på en kort og høflig måte få frem at jeg IKKE er interssert? Anonymous poster hash: 5a696...705
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 "Og jeg savner ikke deg. Ha et fint liv" Anonymous poster hash: 3315f...a02 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 "Og jeg savner ikke deg. Ha et fint liv" Anonymous poster hash: 3315f...a02 Det høres kanskje litt vel bittert ut? Anonymous poster hash: 5a696...705 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg ville ikke ha svart. Anonymous poster hash: b15c8...a33 2
Gjest PseudonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Ikke svar, for da har du åpnet for å starte en dialog dere imellom. Som kommer til å se ut ca. som dette: Han: jeg savner deg Du: Jeg har gått videre og er ikke interessert i å gi deg en ny sjanse Han: Men vi hadde det så fint sammen.... Du: Jeg er ikke interessert. Dessverre. Han: Jeg synes du er urimelig... bla bla bla han blir surere og surere, og dialogen blir kleinere og kleinere.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Skrevet 4. oktober 2015 Ja,jeg ser poenget med at det er best å ignorere.I utgangspunktet var det det jeg tenkte på å gjøre.Det er bare det at vi noen dager før dette hadde en hyggelig vennskapelig samtale om ting og tang.Hadde håpet vi hadde kommet såpass langt at vi nå kan være venner og ikke noe mer. Men så etter at vi hadde hatt den vennskapelige samtalen dagen før,datt det inn en melding natt til torsdag natt,der han spurte om vi kunne prate litt.Jeg så ikke denne meldingen før utpå dagen,og like etter kom det en ny: "Regner med du dater noen nå..."Jeg svarte at jeg ikke gjør det fordi jeg ønsker å bruke tid på meg selv. Da kom denne meldingen,i går, om at han savner meg. Mulig han bare er manipulativ og at det er best å ikke svare ja,men da vet jeg han kommer til å bli sur.Akkurat nå som jeg hadde håpet vi kunne værer venner Anonymous poster hash: 5a696...705
Gjest PseudonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #9 Skrevet 4. oktober 2015 Ja,jeg ser poenget med at det er best å ignorere.I utgangspunktet var det det jeg tenkte på å gjøre.Det er bare det at vi noen dager før dette hadde en hyggelig vennskapelig samtale om ting og tang.Hadde håpet vi hadde kommet såpass langt at vi nå kan være venner og ikke noe mer. Men så etter at vi hadde hatt den vennskapelige samtalen dagen før,datt det inn en melding natt til torsdag natt,der han spurte om vi kunne prate litt.Jeg så ikke denne meldingen før utpå dagen,og like etter kom det en ny: "Regner med du dater noen nå..."Jeg svarte at jeg ikke gjør det fordi jeg ønsker å bruke tid på meg selv. Da kom denne meldingen,i går, om at han savner meg. Mulig han bare er manipulativ og at det er best å ikke svare ja,men da vet jeg han kommer til å bli sur.Akkurat nå som jeg hadde håpet vi kunne værer venner Klassisk case. 1. Hyggelig samtale. Resultat: Mannen får nye forhåpninger 2. Den nattlige SMSen. Mannen savner deg. 3. Den småsnurte SMSen dagen etterpå fordi du ikke svarte på den første der han fisker etter fornyet håp til sine nå dalende forhåpninger. 4. Du svarer at du ikke dater noen, og gir han dermed økte forhåpninger igjen. 5. "Jeg savner deg"-SMSen Konklusjon: Du kan ikke få i pose og sekk her, mao du kan ikke slå opp OG beholde han som venn.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #10 Skrevet 4. oktober 2015 Klassisk case. 1. Hyggelig samtale. Resultat: Mannen får nye forhåpninger 2. Den nattlige SMSen. Mannen savner deg. 3. Den småsnurte SMSen dagen etterpå fordi du ikke svarte på den første der han fisker etter fornyet håp til sine nå dalende forhåpninger. 4. Du svarer at du ikke dater noen, og gir han dermed økte forhåpninger igjen. 5. "Jeg savner deg"-SMSen Konklusjon: Du kan ikke få i pose og sekk her, mao du kan ikke slå opp OG beholde han som venn. Det er vel sånn ja.Men da jeg svarte jeg ikke datet noen understreket jeg samtidig at jeg ikke giddet treffe non nå.Det var noe jeg skrev for at han IKKE skulle få forhåpninger.Slo kanskje feil ut det da.At han tok det som et skjult hint istedet. Synd at vi ikke kan være venner.Begynte å se på han som en storebror nesten.En jeg kunne spørre om råd fra,om mange forskjellige ting. Anonymous poster hash: 5a696...705
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #11 Skrevet 4. oktober 2015 Hvis du ikke er interessert og har gått videre, så er den beste og kjipeste (for han ) måten å vise det på å ignorere hele meldinga og fyren. Ikke svare noe som helst. "Du har et altfor bra liv nå til å bruke energi på å formulere noen ord til han -innstilling" Ved å svare så gir du han ihvertfall NOE og da "vinner" han. Ved å ikke svare så er det han som blir sittende igjen å gruble, og kanskje han lærer til neste gang i fremtiden med en annen kvinne at det fremdeles finnes kvinner som er sterke nok til å sette en standard og sette krav sånn at han innser at han ikke bare kan behandle kvinner som møkk og komme krypende tilbake når det passer for han. Anonymous poster hash: bab33...100 2
Rammfrø Skrevet 4. oktober 2015 #12 Skrevet 4. oktober 2015 "Det var dumt når jeg ikke savner deg tilbake, desverre" "Ok." "Ro deg ned et par hakk." "Jeg er gift, Petter. Gi deg nå. Barna mine kommer til å banke deg hvis du ikke gir deg. De går på karate med klassekameratene sine." Noe i den duren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå