AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Athletica Nydalen, det er et busttopp rett utenfor der, noen som vet hva den heter? Anonymous poster hash: 2642d...0cc
Adara Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) gullhaugveien http://www.osidans.no/home/lokaler/studentidrettens-lokaler/nydalen-athletica Endret 4. oktober 2015 av Adara
Gjest Gaea Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Gullhaugveien. Men det er bare 2-3 min. til tre andre busstopp også.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Tusen takk dere. Men vet dere hvorfor jeg ikke får til å søke opp noen busser som går direkte dit? De går kun til "nydalen" liksom. Ts Anonymous poster hash: 2642d...0cc
Fashionistaen Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Fordi siste stoppet er i området Nydalen, tror jeg. Hvilken app bruker du? Jeg får opp både 30 (Bygdøy), 58 (Tveita) og 56 (Maridalen?) på ruters reiseapp. Eller så går jo 37 (Helsfyr T) forbi hovedinngangen på BI og heter Nydalen T. Endret 4. oktober 2015 av Fashionistaen
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 56 går Nydalen/Solemskogen. Det er også bare noen få minutter å rusle derfra til t-bane som stopper rett over veien fra BI. Jeg har ikke problemer med å få opp reisealternativer som går til Gullhaugveien. Men det er så kort vei å gå fra Nydalen at søket ofte foreslår å reise til Nydalen og gå de siste 2 minuttene bort til Gullhaugveien.Anonymous poster hash: 37147...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå