AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Skrevet 4. oktober 2015 Hei! Vi planlegger bryllupsreise til Maldivene i 2017, og lurer på hva vi må regne med å betale for to uker? Ønsker å bo i vannvilla, gjerne litt ekslusivt men samtidig ikke for dyrt. Hva har dere andre betalt? Hva anbefaler dere? Takk! Anonymous poster hash: efa80...7b4
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Grisedyrt regner jeg med.Anonymous poster hash: 97454...77a 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Skrevet 4. oktober 2015 Dette finnes det ikke noe fasitsvar på, det kommer an på hvilken atoll/resort dere velger samt om dere reiser i høy-eller lavsesong. Kuredu resort er f. eks. et av de rimeligere valgene, spesielt utenfor høysesong, men en reise til Maldivene kan også koste skjorta. Søker du litt på nett på finner du priser. God tur! Anonymous poster hash: 1615b...b24
Strikkesokken Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Åh, dit skal vi når den dagen kommer for oss! Kjenner noen som hadde bryllupsreise dit for noen år siden, betalte rundt 60.000. Vet også om noen som reiser ned nå i høst (ikke bryllupsreise) og betalte 72.000. Så det er altså rimelig dyrt, men all inclusive og sannsynligvis sååå verdt det!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Skrevet 4. oktober 2015 Ville heller dratt til Dubai eller noe slikt. Ei venninne var i Maldivene og hun trivdes absolutt ikke. Det var ikke like fint og idyllisk som man ser på TV/bilder, og en vinflaske kunne ta halve lønna. Dyrt å bo og dyrt å leve der. Anonymous poster hash: f7470...6a0
Luckiness Skrevet 4. oktober 2015 #6 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har ikke vært der og har egentlig heller ikke andre spesifikke steder å anbefale. Men hva med å søke rundt på nettet etter billigere reisemål? Om dere finner billigere flybilletter til f.eks. Thailand, Mexico eller lignende steder så kan dere søke litt rundt på nettet etter idylliske plasser. Kanskje noen private leier ut type bungalow, leilighet, har et lite hotell e.l. på en slik plass og muligens det er rimeligere. Og om dere skulle leid hos private så vil jeg tro de kan fikse noe ekstra med tanke på at det er bryllupsreise. Kanskje mot et lite beløp. Nå vet ikke jeg hva overnattingsprisen er i Maldivene. Men her er et eksempel i Mexico (billig med mat o.l. hvertfall). https://www.airbnb.no/rooms/5011885?checkin=06.03.2017&checkout=20.03.2017&guests=2&s=-ABYIt7F
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Skrevet 6. oktober 2015 Var på Kuredu i vannvilla og all inclusive, tror regningen kom på ca 80.000 etter at minibar, utgifter i kiosk, middager på a la carte og utflukter var betalt☺ to uker i juli, har lengtet tilbake i 3 år nå helt fantastisk fint der!!!Anonymous poster hash: 3273a...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2015 #8 Skrevet 7. oktober 2015 Var på Kuredu i vannvilla og all inclusive, tror regningen kom på ca 80.000 etter at minibar, utgifter i kiosk, middager på a la carte og utflukter var betalt☺ to uker i juli, har lengtet tilbake i 3 år nå helt fantastisk fint der!!!Anonymous poster hash: 3273a...6d4 Takk for svar! Ja, det er det vi også regner med å bruke. Sikkert tusenvis av andre destinasjoner som er super-fine osv, men det er den klassiske Maldivene-bryllupsreis-opplevelsen vi ønsker. Den du drømmer om og minnes resten av ditt liv <3Anonymous poster hash: efa80...7b4
goldenchanel Skrevet 12. oktober 2015 #9 Skrevet 12. oktober 2015 Var en uke der med samboeren min betalte 50 000 for en uke med alt inkludert. Bodde da i 70 kvadrats villa på vannet og med stort boblebad. Det deiligste var at det ikke var lov med barn på øya! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå