AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #21 Skrevet 4. oktober 2015 Tull og tøys! Altså mannen VET at du har små pupper...han er ikke så fjern at han tror det vil ramle ut et par digre dobbel D-pupper når han tar av deg BH'n han liker tydeligvis hva han ser. Og med god grunn! Pupper er pupper og små pupper er veldig fint ikke stress med det! Anonymous poster hash: f7ddc...fbe 1
Gothminister Skrevet 4. oktober 2015 #22 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har alltid hatt små pupper, bruker str B og alltid med push up. Får en liten kløft og jeg strammer stroppene. Uten bh er jeg nesten flat, stikker ca 5 cm ut til nippelen og er mest fyldig under. Kan ikke gå i utringet topper. Har aldri vist meg naken for gutter, ved sex har jeg alltid funnet på en unnskyldning for å ha bhen på. Dette sliter sånn på meg. Nå har jeg nettopp blitt sammen med en nydelig mann som jeg virkelig ønsker å satse på. Han hinter til sex og jeg blir så nervøs at jeg blir dårlig. Er livredd for om at han ikke kommer til å like meg når han ser meg naken. Når vi kliner prøver han å ta av bhen, ender alltid med at jeg trekker meg vekk og sier jeg må på do eller noe. Årh, hvorfor er jeg så dum og lar dette ødelegge for meg selv?! Når jeg ser meg i speilet naken tenker jeg det ser helt ok ut, det er jo litt former. Men så ser jeg venninner som kan gå med dyp utringning uten bh, og fortsatt få en perfekt kløft. Mister all selvtillit... Noen tips til hvordan jeg kan godta meg selv, klare å manne meg opp til å vise meg naken for han, noe positivt med små pupper uten kløft?Anonymous poster hash: 44ec6...c92 Ja du har store problemer. Små pupper er et omfattende problem her i verden. Så her burde man virkelig satt i gang nødhjelp til alle dere kvinner som sliter. For tenk om en mann ikke skulle like disse små puppene, det er alvorlig det. 2
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #23 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg bruker bh størrelse 85E... hadde gladelig byttet dem bort mot noen mye mindre! Anonymous poster hash: 513ed...3e7
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #24 Skrevet 4. oktober 2015 Små pupper er penest og mest praktisk Man behøver ikke kløft for å være sexy! Tull!Anonymous poster hash: 1ab89...76f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #25 Skrevet 4. oktober 2015 Du vet at B cup er den mest vanlige eller? 5 cm pupp er stort nok det ! Høres ut som at du er 17 år og ja jeg tenkte det samme som deg på den alderen og brukte kun pushups og innlegg (har også B cup) men da jeg rundet 25 innså jeg hvor teit det var å dytte puppene opp til halsen og ha størrelse som ikke er tilpasset kroppen , nå foretrekker jeg å gå i bher og topper som gjør at puppene mine ser flate og naturlige ut og ikke som sokkefyll Elsk puppene dine du frøken! Anonymous poster hash: 2bf82...f54 1
Ulla Ullsokk Skrevet 4. oktober 2015 #26 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har mindre pupper enn deg og alle som har fått ta på dem har vært veeeldig fornøyde! De få som kun tenner på store pupper (om det finnes) har kanskje styrt unna? Men jeg har fått menn som tidligere har vært veldig opptatte av store pupper til å forgude meg, så dropp det negative fokuset!
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #27 Skrevet 4. oktober 2015 Eksen min hadde vel dobbel d tenker jeg. Hun jeg er sammen med nå har virkelig små i forhold, foretrekker lett disse. Penere/hottere å se på, mindre vulgært kanskje..Anonymous poster hash: 71df4...9cd
melatonin Skrevet 4. oktober 2015 #28 Skrevet 4. oktober 2015 Tull!Anonymous poster hash: 1ab89...76f Tull på deg.
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #29 Skrevet 4. oktober 2015 En B-cup er en helt normal størrelse. "Veldig små pupper" er det som tilsvarer A-cup og AA-cup. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #30 Skrevet 4. oktober 2015 Tull på deg. Jenter med struttende fyldige pupper med kløft, er det mest kvinnelige jeg ser. Dama mi sine pupper likner veldig på Triana sine pupper. Naaam:)Anonymous poster hash: 1ab89...76f
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #31 Skrevet 4. oktober 2015 Jenter med struttende fyldige pupper med kløft, er det mest kvinnelige jeg ser. Dama mi sine pupper likner veldig på Triana sine pupper. Naaam:)Anonymous poster hash: 1ab89...76f Du vet Triana sine er falske, sant? Anonymous poster hash: 9ac06...b14
melatonin Skrevet 4. oktober 2015 #32 Skrevet 4. oktober 2015 Jenter med struttende fyldige pupper med kløft, er det mest kvinnelige jeg ser. Dama mi sine pupper likner veldig på Triana sine pupper. Naaam:)Anonymous poster hash: 1ab89...76f Det er det peneste DU vet ja. Andre får da mene noe annet.
surre_sub Skrevet 4. oktober 2015 #33 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har alltid hatt små pupper, bruker str B og alltid med push up. Får en liten kløft og jeg strammer stroppene. Uten bh er jeg nesten flat, stikker ca 5 cm ut til nippelen og er mest fyldig under. Kan ikke gå i utringet topper. Har aldri vist meg naken for gutter, ved sex har jeg alltid funnet på en unnskyldning for å ha bhen på. Dette sliter sånn på meg. Nå har jeg nettopp blitt sammen med en nydelig mann som jeg virkelig ønsker å satse på. Han hinter til sex og jeg blir så nervøs at jeg blir dårlig. Er livredd for om at han ikke kommer til å like meg når han ser meg naken. Når vi kliner prøver han å ta av bhen, ender alltid med at jeg trekker meg vekk og sier jeg må på do eller noe. Årh, hvorfor er jeg så dum og lar dette ødelegge for meg selv?! Når jeg ser meg i speilet naken tenker jeg det ser helt ok ut, det er jo litt former. Men så ser jeg venninner som kan gå med dyp utringning uten bh, og fortsatt få en perfekt kløft. Mister all selvtillit... Noen tips til hvordan jeg kan godta meg selv, klare å manne meg opp til å vise meg naken for han, noe positivt med små pupper uten kløft? Anonymous poster hash: 44ec6...c92 Digger små pupper
Hardy_Poteter Skrevet 4. oktober 2015 #34 Skrevet 4. oktober 2015 Mine pupper er ganske lik slik du beskriver, ts. Jeg har vært naken for en del menn, og aldri sett skuffelse i øynene deres når klærne mine har blitt tatt av. Men jeg ville ikke brukt push up de neste dagene du er med han; så han ikke forventer store men så er de egentlig små, hvis det er det som betyr noe er det bedre at han forsvinner før dere har sex enn ikke liksom Jeg har også komplekser for mine pupper, og vurder silikon mange ganger! Vet at det ikke er noe galt med de og er stolt av dem, men når jeg ser en jente med store bryster og fin kløft blir jeg litt misunnelig ...Anonymous poster hash: 329a0...374 Problemet ditt er garantert mindre enn puppene dine.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #35 Skrevet 4. oktober 2015 BRYSTVORTE BRYSTVORTE BRYSTVORTE Anonymous poster hash: e519a...8a5
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #36 Skrevet 4. oktober 2015 Jeg har alltid hatt små pupper, bruker str B og alltid med push up. Får en liten kløft og jeg strammer stroppene. Uten bh er jeg nesten flat, stikker ca 5 cm ut til nippelen og er mest fyldig under. Kan ikke gå i utringet topper. Har aldri vist meg naken for gutter, ved sex har jeg alltid funnet på en unnskyldning for å ha bhen på. Dette sliter sånn på meg. Nå har jeg nettopp blitt sammen med en nydelig mann som jeg virkelig ønsker å satse på. Han hinter til sex og jeg blir så nervøs at jeg blir dårlig. Er livredd for om at han ikke kommer til å like meg når han ser meg naken. Når vi kliner prøver han å ta av bhen, ender alltid med at jeg trekker meg vekk og sier jeg må på do eller noe. Årh, hvorfor er jeg så dum og lar dette ødelegge for meg selv?! Når jeg ser meg i speilet naken tenker jeg det ser helt ok ut, det er jo litt former. Men så ser jeg venninner som kan gå med dyp utringning uten bh, og fortsatt få en perfekt kløft. Mister all selvtillit... Noen tips til hvordan jeg kan godta meg selv, klare å manne meg opp til å vise meg naken for han, noe positivt med små pupper uten kløft?Anonymous poster hash: 44ec6...c92 Dine hørtes perfekte ut! Dessuten er ikke menn så dumme (selv om noen her inne vil ønske å bevise det motsatte), at mannen du holder på med, ikke vet at puppene dine ikke er gigantiske, når han allerede har sett deg i BH.
Gjest Skrevet 4. oktober 2015 #37 Skrevet 4. oktober 2015 BRYSTVORTE BRYSTVORTE BRYSTVORTE Anonymous poster hash: e519a...8a5 NIPPEL NIPPEL NIPPEL
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #38 Skrevet 5. oktober 2015 Tull og tøys! Altså mannen VET at du har små pupper...han er ikke så fjern at han tror det vil ramle ut et par digre dobbel D-pupper når han tar av deg BH'n han liker tydeligvis hva han ser. Og med god grunn! Pupper er pupper og små pupper er veldig fint ikke stress med det! Anonymous poster hash: f7ddc...fbe Hehe takk for du fikk meg til å le :-) er sant det, han har sett noe av de og tatt på de. Jeg har ikke problem med at han tar med under bhen, og i et mørkt rom tror jeg at jeg hadde overlevd. Vet ikke helt hvorfor jeg får den angsten for at han skal se meg i dagslys helt naken. Er vel for han blir den første, og er redd han skal sammenligne med andre jenter han har vært med som har større. Nei nå til neste date skal jeg virkelig ut av komfortsonen, for første gang! Anonymous poster hash: 44ec6...c92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå