Gå til innhold

Små pupper, blir gal!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid hatt små pupper, bruker str B og alltid med push up. Får en liten kløft og jeg strammer stroppene. Uten bh er jeg nesten flat, stikker ca 5 cm ut til nippelen og er mest fyldig under. Kan ikke gå i utringet topper. Har aldri vist meg naken for gutter, ved sex har jeg alltid funnet på en unnskyldning for å ha bhen på. Dette sliter sånn på meg. Nå har jeg nettopp blitt sammen med en nydelig mann som jeg virkelig ønsker å satse på. Han hinter til sex og jeg blir så nervøs at jeg blir dårlig. Er livredd for om at han ikke kommer til å like meg når han ser meg naken. Når vi kliner prøver han å ta av bhen, ender alltid med at jeg trekker meg vekk og sier jeg må på do eller noe. Årh, hvorfor er jeg så dum og lar dette ødelegge for meg selv?! Når jeg ser meg i speilet naken tenker jeg det ser helt ok ut, det er jo litt former. Men så ser jeg venninner som kan gå med dyp utringning uten bh, og fortsatt få en perfekt kløft. Mister all selvtillit... Noen tips til hvordan jeg kan godta meg selv, klare å manne meg opp til å vise meg naken for han, noe positivt med små pupper uten kløft?

Anonymous poster hash: 44ec6...c92

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest supernova_87

Noen menn liker store pupper, og noen foretrekker faktisk små. Og jeg tror ikke mannen din liker deg pga puppene dine!

Nå har dere faktisk blitt sammen, så jeg foreslår at du forteller ham din usikkerhet rundt det å la ham se deg naken, pga komplekser for dine små pupper, kanskje det gjør det enklere. Jeg er overbevist om at han kommer til å like deg likevel! Ikke nødvendigvis fordi han er en av de som synes det mest digge i verden er små pupper, men fordi det er nettopp dine pupper

Hvis du tenker på typiske knallfine kjendiser med små pupper, ser du for deg at de skulle bli avvist i senga pga puppene? Og hva tenker du om at de har så små pupper, ser de fæle ut? De gjør jo ikke det! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb med selvtilliten din. Dette har ingenting med bryst str å gjøre, men ditt selvbilde.

Det finnes flust av superattraktive damer som har vrt med i filmer, muskkevideer, modeller osv med den størrelsen du har, gjerne mindre og. Så dropp å ha fokust ditt på det, for det er ikke det det handler om.

Anonymous poster hash: 9020d...1ee
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine pupper er ganske lik slik du beskriver, ts. Jeg har vært naken for en del menn, og aldri sett skuffelse i øynene deres når klærne mine har blitt tatt av. Men jeg ville ikke brukt push up de neste dagene du er med han; så han ikke forventer store men så er de egentlig små, hvis det er det som betyr noe er det bedre at han forsvinner før dere har sex enn ikke liksom ;)

Jeg har også komplekser for mine pupper, og vurder silikon mange ganger! Vet at det ikke er noe galt med de og er stolt av dem, men når jeg ser en jente med store bryster og fin kløft blir jeg litt misunnelig ...

Anonymous poster hash: 329a0...374

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper er hot.
Store pupper er hot.
Små rumper er hot.
Store rumper er hot.
Former er hot.
Slank er hot. 

...hvor mye mer info trenger'u a? Menn er enkle. Vi enten liker deg eller ikke. Klart det går an å ønske seg at dama hadde større/mindre (sett inn preferanser), men i realiteten har det ingenting å si. Faktisk, jeg ville anbefalt å blottstille deg totalt. Hvis du har en mann som blir uengasjert etter å ha sett kroppen din fullt ut vet du hvem du ikke skal være sammen med! Genial test, om du spør meg.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han var opptatt av store pupper, så hadde han vel funnet noen andre for lenge siden??

Han har faktisk "funnet" deg! Jeg er helt sikker på at han er sammen med deg fordi han liker deg som person. Jeg er sikker på at han liker puppene, nettopp fordi det er dine pupper og din kropp. Hiv deg ut i det! Hvis han ikke vil ha deg på grunn av puppene så er han ikke noe å samle på.

Som en annen over sier, slutt å bruke push up, i alle fall til han har sett deg naken. Du må gjerne fortelle ham at du har komplekser.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Livet er virkelig for kort og skjørt til å bry seg om noe så banalt som puppestørrelse.

Jeg har like små pupper men har aldri vært redd for å vise de frem. Jeg er faktisk veldig stolt av mine pupper. De kommer jo aldri til å henge. Elsker å gå naken også. Og menn digger at jeg er stolt av min egen kropp. Jeg er sikkert på at jeg blir ekstra sexy i deres øyne fordi jeg er så avslappet til dette med min kropp.

Anonymous poster hash: 28720...ac1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Livet er virkelig for kort og skjørt til å bry seg om noe så banalt som puppestørrelse.

Jeg har like små pupper men har aldri vært redd for å vise de frem. Jeg er faktisk veldig stolt av mine pupper. De kommer jo aldri til å henge. Elsker å gå naken også. Og menn digger at jeg er stolt av min egen kropp. Jeg er sikkert på at jeg blir ekstra sexy i deres øyne fordi jeg er så avslappet til dette med min kropp.

Om du får barn og ammer, så vil de strekke seg og henge likevel.

Anonymous poster hash: a581d...803

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier seg selv når pupper i dag blir slanket og trent bort.

Anonymous poster hash: 6fcca...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, de vil ikke alltid det.

Jeg har ammet tre barn x ett år. Puppene er overraskende like i utseende før jeg i det hele tatt ble gravid. De gikk fra en liten B til en D-cup, og tilbake igjen til B, uten strekkmerker eller heng. Ingen kan se på min nakne kropp at jeg har bært frem og ammet tre(!) barn, foruten muligens gynekologen.

Støtter innlegget om å elske kroppen din. Selvtillit er sexy.

Anonymous poster hash: 6d0b0...696

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper er penest og mest praktisk :P Man behøver ikke kløft for å være sexy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse B sier ingenting da det ikke er en størrelse. Du må ta med cm rundt. Selv har jeg D65 og har vel middels størrelse på puppene (ikke la deg lure av cupen). Jeg får aldri kløft med mindre jeg moser dem opp med hendene. Det er fordi puppene sitter langt fra hverandre.

Man kan ikke måle størrelse på om man har kløft. Tenk hvor mye mer behagelig det er å trene og da ;)

Anonymous poster hash: 58e6b...8b1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både store og små pupper er pent, men ingen kan nekte for at små pupper er mest praktisk.

I 18-årsalderen gikk jeg brått fra b-cup til e-cup og savner veeeldig å ha b-cup. De er ikke enorme nå heller, men merker de veldig godt når jeg skal trene osv.

Jeg må også være mer forsiktig når jeg kler meg for at det ikke skal bli vulgært (etter min mening, det er kort vei fra sexy til vulgær).

Og sist, men ikke minst; det fins så utrolig mye flotte bher til mindre bryster som jeg aldri kunne brukt. DET er jeg misunnelig på.

For ikke å snakke om bandau-bher. Når man har store pupper så fører det bare til at man får en gigapupp på midten av brystet, haha.

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Geisha-Lace-Triangle-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=5481126&cid=6046&Rf900=1507&Rf989=5045&sh=0&pge=0&pgesize=204&sort=-1&clr=Black&totalstyles=485&gridsize=4

http://www.asos.com/ASOS/ASOS-Geisha-Lace-Underwire-Bra/Prod/pgeproduct.aspx?iid=4909550&cid=6046&Rf900=1507&Rf989=5045&sh=0&pge=1&pgesize=204&sort=-1&clr=Black&totalstyles=485&gridsize=4

Anonymous poster hash: 812cc...195
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var akkurat som deg TS, men jeg har A som såvidt fylles, så du kan jo tenke deg :P Mine er også helt struttende, ikke litt form/heng under som jeg gjerne skulle hatt. 

Etter at første kjæresten min kommenterte de så hadde jeg alltid BH på. Nå, et par år senere har jeg vært med menn som jeg stoler på, og de har sagt at de digger de. Jeg har ikke sett noe skuffelse, den skuffelsen ligger kun i ditt eget hode. Det er mulig nåværende skulle ønske at jeg hadde litt mer, men jeg tror menn er fornøyde så lenge de får se pupper uansett  :fnise:

Jeg har fått fra lyset av og bh'n på til å gi litt mer faen (jeg får ikke gjort noe med puppene mine læll, så hvorfor skal det ødelegge?), det startet med at "faket" godt selvbilde, og etterhvert har hodet mitt begynt å tro på det, og jeg kan føle meg komfortabel uten problem. 

Anonymous poster hash: 26d07...066
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg har alltid hatt små pupper, bruker str B og alltid med push up. Får en liten kløft og jeg strammer stroppene. Uten bh er jeg nesten flat, stikker ca 5 cm ut til nippelen og er mest fyldig under. Kan ikke gå i utringet topper. Har aldri vist meg naken for gutter, ved sex har jeg alltid funnet på en unnskyldning for å ha bhen på. Dette sliter sånn på meg. Nå har jeg nettopp blitt sammen med en nydelig mann som jeg virkelig ønsker å satse på. Han hinter til sex og jeg blir så nervøs at jeg blir dårlig. Er livredd for om at han ikke kommer til å like meg når han ser meg naken. Når vi kliner prøver han å ta av bhen, ender alltid med at jeg trekker meg vekk og sier jeg må på do eller noe. Årh, hvorfor er jeg så dum og lar dette ødelegge for meg selv?! Når jeg ser meg i speilet naken tenker jeg det ser helt ok ut, det er jo litt former. Men så ser jeg venninner som kan gå med dyp utringning uten bh, og fortsatt få en perfekt kløft. Mister all selvtillit... Noen tips til hvordan jeg kan godta meg selv, klare å manne meg opp til å vise meg naken for han, noe positivt med små pupper uten kløft?

Anonymous poster hash: 44ec6...c92

Hvor gammel er du ? Og har du tenkt på at det er deg han er tiltrukket av, og ikke andres pupper? Dette problemet bor i deg - så be det flytte ut !

Jeg kan også bli gal av små pupper. Ikke av samme grunn som deg, men at de er så forbaska flott. :)

Om 10-20 år ser du på bilder av deg selv slik du er nå, og tenker, " skulle ønske jeg bare hadde forstått hvor flott kroppen min var da....og heller nyte (sex) livet i stedet for å plage meg selv med kjipe tanker som var totalt unyttige....."

Endret av Coolaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Små pupper er finest. Selv var jeg helt flat før (fylte ikke engang ut A cup med innlegg), og tok små silikoninnlegg. Liten B nå, kunne ikke tenkt meg større!!

Dette sitter i hodet ditt. Liten B er kjempefint!

Anonymous poster hash: c19ab...14e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...