AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #1 Del Skrevet 4. oktober 2015 Spurte mine to venninner om vi skulle dra ut sammen, og begge sa at de ikke viste om de skulle ut, men at de skulle se på det.... Nå hørte jeg akkurat at begge er ute, og har ikke hørt noe fra noen av de.. Er det ikke litt dårlig gjort, eller overreagerer jeg? Kan jo være de trodde det møtte meg ute, men har jo heller ikke fått noen melding, om hvorfor jeg ikke er på byen, så er litt lei meg. Hva skal jeg gjøre når jeg ser de neste gang? Anonymous poster hash: c06c3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #2 Del Skrevet 4. oktober 2015 Vi bor forresten i en liten bygd, og er bare 20 personer på den festen, så er derfor jeg vet det.. Anonymous poster hash: c06c3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #3 Del Skrevet 4. oktober 2015 Synes det var dårlig at de ikke ga lyd når de visste at du ville dra ut, de ønsket nok da å dra uten deg, hvorfor vet jeg ikke, det kan være at de er mer type bestevenninner, eller kanskje de er sjalu på deg og ikke ønsker å ha deg med.... Jeg hadde ikke tatt mer kontakt med dem, vis en reaksjon. Trekk deg tilbake, se om du finnner andre du kan henge med fremover. Hvis/når de tar kontakt igjen , hadde jeg sagt ifra, så de vet at du tør å stå opp for deg selv. Anonymous poster hash: 3542e...a18 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jeg hadde tatt det opp med dem, sagt noe som 'hørte dere dro ut, jeg satt å ventet på beskjed fra dere jeg'. Jeg har opplevd det samme, og det er ikke noe kul følelse nei. Lykke til Anonymous poster hash: 43afa...c01 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #5 Del Skrevet 4. oktober 2015 Det kan jo vere ein misforståelse, så ein treng ikkje anta det verste med ein gong. Synes likevel du kan spørre, slik AB over foreslår, neste gong du ser dei "hørte forresten at du var ute på laurdag. Venta på at du skulle seie ifrå om det vart fest på deg eller ikkje". Men er einig i at dette verkar kjipt og sløvt av dei. Er vel naturleg å seie ifrå at dei går ut, då du har spurt om de skal gå saman... Du får ta det opp med dei. Veit korleis det er å vere utanfor. Klem Anonymous poster hash: 04e92...be5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #6 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så utrolig stygt gjort ovenfor deg. Jeg ville tatt det opp med dem, og sagt hva du tenker. Det har de ikke vondt av å høre. Sånne venner er ikke ordentlige venner. Kjenner til det der, og vet akkurat hvordan du har det. Anonymous poster hash: 5977b...1af 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Del Skrevet 4. oktober 2015 Spurte mine to venninner om vi skulle dra ut sammen, og begge sa at de ikke viste om de skulle ut, men at de skulle se på det.... Nå hørte jeg akkurat at begge er ute, og har ikke hørt noe fra noen av de.. Er det ikke litt dårlig gjort, eller overreagerer jeg? Kan jo være de trodde det møtte meg ute, men har jo heller ikke fått noen melding, om hvorfor jeg ikke er på byen, så er litt lei meg. Hva skal jeg gjøre når jeg ser de neste gang? Anonymous poster hash: c06c3...b37 Hvorfor dro ikke du? Om det bare var 20personer der, du bor på et lite sted OG du var invitert, så tipper du kjente flere på festen enn de to venninnene dine? Kanskje de tenkte at de ikke trengte å sende svarmelding fordi de regnet med at du kom uansett? Anonymous poster hash: 0c266...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #8 Del Skrevet 4. oktober 2015 Jo det er dårlig gjort, men det har skjedd mer flere ganger før. Først skikkelig sårende, så etterhvert skjønte jeg at da er ikke de like bestevenner som jeg trodde, og å innse det var nesten en befrielse for da lærte jeg å lage egne planer og ta initativ selv enn å være avhengig av de for å gjøre det jeg hadde lyst til (fant andre å dra ut med) Anonymous poster hash: ebe69...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 4. oktober 2015 #9 Del Skrevet 4. oktober 2015 Så vondt å oppleve sånt Skjønner godt at du er såret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #10 Del Skrevet 5. oktober 2015 Men problemet er at jeg bor en sånn liten plass, at det ikke er andre å dra ut med TS Anonymous poster hash: c06c3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #11 Del Skrevet 5. oktober 2015 those bitches Anonymous poster hash: a5ac1...107 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #12 Del Skrevet 5. oktober 2015 Men problemet er at jeg bor en sånn liten plass, at det ikke er andre å dra ut med TS Anonymous poster hash: c06c3...b37 det var jo minst 20 mennesker på den festen. bli bedre venn med noen av de`? Anonymous poster hash: 8d84b...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Balian de Ibelin Skrevet 5. oktober 2015 #13 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jeg synes du skal bryte all kontakt med dem. Og ikke anerkjene at de eksisterer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #14 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er litt rart, for de jentene har akkurat skaffet meg jobb samme sted som de, og festen var på den jobben. og de sa de ikke skulle dit, så jeg ble hjemme jeg også ... Og da dro de dit... TS Anonymous poster hash: c06c3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #15 Del Skrevet 5. oktober 2015 Det er litt rart, for de jentene har akkurat skaffet meg jobb samme sted som de, og festen var på den jobben. og de sa de ikke skulle dit, så jeg ble hjemme jeg også ... Og da dro de dit... TS Anonymous poster hash: c06c3...b37 Du skulle bare dratt selv om de ikke dro. Jeg pleier ikke dra sammen med folk på jobbfest. Vi bare møter opp.Trenger ikke være avhengig av andre for å dra. Anonymous poster hash: 8d84b...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #16 Del Skrevet 5. oktober 2015 Du skulle bare dratt selv om de ikke dro. Jeg pleier ikke dra sammen med folk på jobbfest. Vi bare møter opp.Trenger ikke være avhengig av andre for å dra. Anonymous poster hash: 8d84b...85e Ja men det er ikke bare jobbfest, det var en fest på jobben, som er en bar og var ingen andre jeg kjente der, og liker ikke å dra dit alene, når jeg ikke kjenner noen personlig, og ikke har startet å jobbe der enda :s Anonymous poster hash: c06c3...b37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #17 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ja men det er ikke bare jobbfest, det var en fest på jobben, som er en bar og var ingen andre jeg kjente der, og liker ikke å dra dit alene, når jeg ikke kjenner noen personlig, og ikke har startet å jobbe der enda :s Anonymous poster hash: c06c3...b37 Men da blir man kjent med folk! Jeg hadde møtt opp. Tror du hadde blitt tatt godt i mot. Anonymous poster hash: 8d84b...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #18 Del Skrevet 5. oktober 2015 Men da blir man kjent med folk! Jeg hadde møtt opp. Tror du hadde blitt tatt godt i mot. Anonymous poster hash: 8d84b...85e Ja men det har uansett ingenting med saken å gjøre, nå prater vi om det mine venninner gjorde. har dratt på fest mange gange alene i løpet av livet og det er ikke noe jeg sliter med.. det var bare denne kvelden jeg valgte å bli hjemme, og da fant jeg ut at de dro ut uten meg.. Spørsmålet mitt var hvordan jeg tar dette opp med de, iikke hvordan jeg drar på fest alene TS Anonymous poster hash: c06c3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #19 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jobb, høres ut som ungdomsskole drama lama...Anonymous poster hash: a1204...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #20 Del Skrevet 5. oktober 2015 Jobb, høres ut som ungdomsskole drama lama...Anonymous poster hash: a1204...ae0 Vell du er ikke den eneste som synes det.. TS Anonymous poster hash: c06c3...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå