Gå til innhold

Endelig er jenta mi født!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter kjempelang ventetid og 6 mnd uten hund er endelig min nye lille leonbergerjente født! Å, som jeg gleder meg til å få henne i hus!!!! :-D :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ninakanin
Skrevet

Åh, leonbergere er så flotte! Gratulerer, tipper du gleder deg enda mer til de to neste månedene har gått! :)

Skrevet

Gratulerer så mye med din lille vovve. :blomst_opp:

Skrevet

Takk, Ninakanin og lille mor! Egentlig sitter jeg og griner og smiler om hverandre. Har savna hund sååå sterkt. Hun var 500 g da hun ble født, regner med hun passerer 10 kg før hun er 8 uker, så hun blir en deilig liten bamse. :-)

Gjest Ninakanin
Skrevet

baby-leonberger.. tenk noe så nydelig søtt! Heldiggris!!!!!!! *misunne veldig sterkt, og savne hund veldig masse*

Skrevet

Gratulerer!! Du har vel vært og sett henne??

Kanskje vi får se et bilde?? :wink:

Skrevet

Hun ble født på mandag, får ikke komme og se før om en fire ukers tid. Mor og barn må få ro før det kommer fremmede...

Har fått masse bilder allerede, skal prøve å legge dem til albumet :-)

• 3 uker senere...
Skrevet

Og her er bilder av jenta tre uker gammel. Hun er bare nydelig! Skal og se henne for første gang på lørdag. Gleder meg!!! :-)

• 1 måned senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Så søt hun er! Har hun flyttet hjem til deg enda? :P

Skrevet

Joda, hun har vært hos meg i 14 dager nå, og hun er bare nydelig! Vokser og trives, dama har matlyst. Så lettvint med en valp som spiser, de jeg har hatt før har ikke vært interessert i mat.

Her vil det komme bilder av henne etterhvert. Er ikke så god på dette, så det tar sin tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...