Gå til innhold

Norsk villsau


Interiørgalejenta

Anbefalte innlegg

Hi jeg er på leting etter skinn fra norsk villsau i forskjellige farger. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, det enkleste er vel å finne en gård hvor de har Norske villsauer.... :) Jeg har kjøpt en del skinn i forskjellige farger fra Islands Spælsau, men aner ikke om det er forskjell på disse og Norske Villsauer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt disse skinnene? Jeg er på leting etter et lekkert skinn til en stol jeg har kjøpt meg.

Tja, det enkleste er vel å finne en gård hvor de har Norske villsauer.... :) Jeg har kjøpt en del skinn i forskjellige farger fra Islands Spælsau, men aner ikke om det er forskjell på disse og Norske Villsauer :)

Hvor har du kjøpt disse skinnene? Jeg er på leting etter et lekkert skinn til en stol jeg har kjøpt meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du kjøpt disse skinnene? Jeg er på leting etter et lekkert skinn til en stol jeg har kjøpt meg.

Hvor har du kjøpt disse skinnene? Jeg er på leting etter et lekkert skinn til en stol jeg har kjøpt meg.

Har kjøpt de på nett fra denne butikken De har utsalg i Porsgrunn, men de sender kjapt og enkelt også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...