Gå til innhold

Lindmo behandler gjester med respekt - og Kari Svendsen slår et slag for frivillig "enslighet"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes Lindmo fortjener å bli fremhevet fordi hun velger interessante gjester - er humørfylt og behandler gjestene med respekt.

Lindmo stiller interessante og oppriktige spørsmål og programmet er underholdene.

I kveldens sending får vi se mer til Kari Svendsen. Hun slo et slag for at over halvparten av Oslos befolkning lever som "enslige" - og at hun selv er selvvalgt "enslig" og trives veldig godt med det!

Bra program! :-)

Anonymous poster hash: 69c38...fef

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke fordra ordet enslig

singel er et mye bedre ord.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Helt enig!Tar henne foran Skavlan any day, programmessig. Herregud, så lei jeg er av Skavlan og Eeehh-inga hans.

Endret av Cordelia
  • Liker 12
Skrevet

Helt enig!Tar henne foran Skavlan any day, programmessig. Herregud, så lei jeg er av Skavlan og Eeehh-inga hans.

Du får gjøre som meg. Ikke se på Skavlan om du ikke liker det så slipper du å irritere deg ove Eehh-inga hans.

• Liker 2
Skrevet

Du får gjøre som meg. Ikke se på Skavlan om du ikke liker det så slipper du å irritere deg ove Eehh-inga hans.

Er vel derfor jeg har kutta ut. Men jeg irriterer meg like fullt enda.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kari Svendsen er ihvertfal en fornuftig kvinne

Lindmo er en bra programleder.

Endret av Balian de Ibelin
Skrevet

Lindmo er da en veletablert eeeeeh-er selv.

• Liker 1
Skrevet

Å så er det flaut hvordan han snakker til folk. Husker hvordan han intervjuet henne (kommer ikke på navnet) som skrev den kjente biografien om Putin. Hun er svært intelligent og han nådde ikke opp til anklene hennes intellektuelt. I stedet satt han som en tufs og slang rundt seg med vås-flaut!

Anonymous poster hash: a07f6...c1d

• Liker 4
Skrevet

Lindmo er da en veletablert eeeeeh-er selv.

Jo, men hun gjør det litt mer med stil. :laugh:

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fordra ordet enslig

singel er et mye bedre ord.

Er enig i at man ikke kan fordra ordet "enslig".

Selv bruker jeg heller ordet "single": mye bedre! Men...det favner ikke oss som er i en relasjon light i ny og ne: dvs. I bor alene men er i perioder i forhold uten å bo sammen.

Finnes det et ord for oss periode-single som uansett "alltid" bor alene fordi en har valgt det?

Anonymous poster hash: 28e2c...c63

Skrevet

Hvorfor sitattegn rundt "enslig"?

Anonymous poster hash: 2f157...c80

• Liker 1
Skrevet

Så kjekke både k Svendsen og lillebjørn var da de var unge. :) ante ikke at de hadde vært gift.

• Liker 1
Skrevet

Så kjekke både k Svendsen og lillebjørn var da de var unge. :) ante ikke at de hadde vært gift.

Ja, nå har hun blir noe mer fyldig og Lille Jørn noe mer fordrukken. Som unge så de slanke og sunne ut!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sitattegn rundt "enslig"?

Anonymous poster hash: 2f157...c80

Fordi flere av oss liker ikke den betegnelsen. Vi skulle ønske det fantes er mye bedre ord! :)

"Enslig" høres litt stakkarslig ut. Mange er selvvalgt alene og trives fantastisk med det!

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Vil se mer av Kari Svendsen og Lars Klevstrand på TV!

Skrevet

Hun er ihvertfall mye mer respektfull enn Skavlan, som kan være direkte ufyselig av og til. Still gjerne kritiske spørsmål, man merker Lindmo snor seg litt unna når ting blir ubehagelig eller følelsfullt og det kan hun forbedre seg på å ikke gjøre.
Lindmo er behagelig å se på og stiller relevante spm , Skavlan kan bli litt for brå i vesenet sitt.

Anonymous poster hash: 6276e...40c
  • Liker 2
Skrevet

Fordi flere av oss liker ikke den betegnelsen. Vi skulle ønske det fantes er mye bedre ord! :)

"Enslig" høres litt stakkarslig ut. Mange er selvvalgt alene og trives fantastisk med det!

Relasjonselt hemmet, kansje? Nei, huff, det blir enda verre. :pasha:

Skrevet

Hun er ihvertfall mye mer respektfull enn Skavlan, som kan være direkte ufyselig av og til. Still gjerne kritiske spørsmål, man merker Lindmo snor seg litt unna når ting blir ubehagelig eller følelsfullt og det kan hun forbedre seg på å ikke gjøre.

Lindmo er behagelig å se på og stiller relevante spm , Skavlan kan bli litt for brå i vesenet sitt.

Anonymous poster hash: 6276e...40c

Helt enig. Skavlan kan ikke sette opp gjestene sine. Han kan finne på å ha gjester med vonde opplevelser/erfaringer i livet og gjester som snakker politikk samtidig. Han er ikke spesielt god på kommunikasjon og ser ikke ut til å forstå og ha empati med det som blir sagt. Helt uten videre switcher han om fra en gjest som åpner seg følelsesmessig til å snakke om rosa skyer. Skjemmes litt over den brå overgangen han har. Det er ikke alle som synes det er ok å brette sin historie ut på beste sendetid en fredagskveld, men han virker ikke å bry seg stort..

• Liker 1
Skrevet

Alt er vel mye bedre enn Skavlan, i alle fall....

Anonymous poster hash: f2d77...571

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...