AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hei! Sitter ofte alene hjemme i helgene siden alle mine venninner har kjærester, samboere, barn o.l. Nærmer meg 30, men føler meg fremdeles ung og danseglad og er ikke alltid i humør til å bare sitte inne og sippe til vin og spise pizza foran en film. Ønsker mye heller å være sosial og møte nye folk, men jeg er ikke så tøff og føler at det er letter om man er flere. Er litt redd for å gro fast i sofaen foran laptopen, føler meg ganske så isolert, og lurte derfor på om folk her kan anbefale grupper for slike som meg som leter etter venninner man kan dra på byen med for eksempel? Bor i Oslo. Anonymous poster hash: d0ab6...640
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Hei! Sitter ofte alene hjemme i helgene siden alle mine venninner har kjærester, samboere, barn o.l. Nærmer meg 30, men føler meg fremdeles ung og danseglad og er ikke alltid i humør til å bare sitte inne og sippe til vin og spise pizza foran en film. Ønsker mye heller å være sosial og møte nye folk, men jeg er ikke så tøff og føler at det er letter om man er flere. Er litt redd for å gro fast i sofaen foran laptopen, føler meg ganske så isolert, og lurte derfor på om folk her kan anbefale grupper for slike som meg som leter etter venninner man kan dra på byen med for eksempel? Bor i Oslo.Anonymous poster hash: d0ab6...640 Aktivitetsvenner.noAnonymous poster hash: 053e7...15c
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Det hadde absolutt vært bruk for en slik facebookgruppe. Anonymous poster hash: 0375e...e13
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Venninner<3 er en gruppe på facebook for å finne venninner generelt. De arrangerer også nyturer innimellom. Det er et treff i Oslo neste helg.Anonymous poster hash: fdcc0...7b9
cherryblossomgirl Skrevet 4. november 2015 #5 Skrevet 4. november 2015 Hei!Sitter ofte alene hjemme i helgene siden alle mine venninner har kjærester, samboere, barn o.l. Nærmer meg 30, men føler meg fremdeles ung og danseglad og er ikke alltid i humør til å bare sitte inne og sippe til vin og spise pizza foran en film. Ønsker mye heller å være sosial og møte nye folk, men jeg er ikke så tøff og føler at det er letter om man er flere.Er litt redd for å gro fast i sofaen foran laptopen, føler meg ganske så isolert, og lurte derfor på om folk her kan anbefale grupper for slike som meg som leter etter venninner man kan dra på byen med for eksempel?Bor i Oslo.Anonymous poster hash: d0ab6...640 Det lurer jeg også på faktisk....Det er helt umulig å bli kjent med folk når man er alene. Vil ikke være hun rare som bare oppsøker fremmede ute heller...;)
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 selvom jeg er litt yngre enn deg har jeg det på samme måte. venninnene mine har nå alle fått seg kjærester/samboere/barn mens jeg er ganske nysingel og vil ha det gøy, de vil bare være hjemme med disse kjærestene sine, og barna sine. det er flott det altså, misforstå meg rett men det er vanskelig å finne venninner nå til dags.. lei av å sitte hjemme i helgene og lage mat til bare meg selv. vil leve litt, og nå skal jeg komme med en skikkelig klisjé, men man lever faktisk bare en gang.. og det er bare trist om man ikke har venner å gå ut med. Anonymkode: 1d721...11b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå