AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er nyforelsket og har lyst til å se en romantisk film! En film som gir meg sommerfugler i magen og tenker at "åh, tenk om det var meg og han". Noen som vet om noen bra romantisk filmer, som ikke er så veldig gamle? Og gjerne litt troverdige. Ikke noe overnaturlige greier. The Notebook er en favoritt hos meg, men har sett den så alt for mange ganger. Anonymous poster hash: d8c1b...2f5
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Pride & Prejudice Anonymous poster hash: 5ed9f...e62
Kassiopeia Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 The longest ride, like fin film som the notebook synes jeg. The fault in our stars er også en av mine favoritter, men du kommer nok ikke til å tenke at du håper det er deg og typen din når du ser den. Hehe.
Faith- Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 The Age of Adaline likte jeg virkelig godt! Men den er ikke kommet ut for salg enda da.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Siden du liker The Notebook veldig godt vil jeg anbefale de aller fleste filmene som er basert på bøkene til Nicholas Sparks. The longest ride er nevnt lengre oppe her. Safe Haven er en av dem. Den er hakket "mørkere", men er like fullt en romantisk film. The best of me. Ganske klisjefull, men absolutt verd å få med seg om du ikke har sett den. Anonymous poster hash: f52e7...9d3
Anim92 Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Safe Haven, The longest ride, PS I love you, The lucky one, A walk to remember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå