AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Kan du komme på det verste en venn har sagt til deg? Eller eventuelt flere ting du har oppfattet som ille? Anonymous poster hash: 04ade...64a 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 At jeg minnet henne om Anne GrosvoldAnonymous poster hash: 810ed...dad 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 " man kan jo ikke gå ut med deg i offentlighet. Du er tykk ooooog har et skap bare fylt med stygge klær" Dette er selvfølgelig en exvenninne....siden hun ikke turte å bli sett med meg mer.Anonymous poster hash: 950a3...33a
Gjest Castielz Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 At mine foreldre skilte pga meg, og at det var min feil at broren min tok livet av seg. Dette fra min bestevenn i 14 år, og fetter. Vi er ikke venner i dag.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 "Du skal vel ta abort?" Da jeg fortalte at jeg var gravid. Hun har unnskyldt seg og vi er venner i dag Anonymous poster hash: abb89...914
OppNedPåAlt Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Er vel mer hva de(hun) ikke har sagt. Fikk aldri et "unnskyld" eter at bestevenninnen min tok med seg hjem en fyr jeg hadde holdt på med, når hun visste hele historien...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Som 15 åring og rimelig hårsår: "Åh, jeg kan ikke se at du har gått ned 5 kilo!" Jo takk du. Spiseforstyrrelsene henger fortsatt i. (Såklart ikke hennes skyld aleine. Men sånne kommentarer.. blæh så unødvendig!) Anonymous poster hash: 8588c...468
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 En av mine bestevenniner (ikke nå lenger så klart) sa til meg at jeg var en egoist som ikke vurderte å ta abort. Hadde blitt gravid med kjæresten min, var begge lærlinger, men hadde god råd og alt under kontroll. Men hun mente forholdet til meg og min samboer ikke kom til å vare, og at vi ikke kom til å få jobb senere, og at alt var for dyrt og barnet vårt ville bli tatt av barnevernet.. Dette kom som lyn fra blå himmel, hun har vært min venn så lenge jeg kan huske å aldri oppført seg slik.. Er fremdeles veldig såret Nå skal de sies at ikke lenge før var hun igjennom en abort selv, og det virket som om hun ikke unnet meg å få barn siden hun valgte det bort..... Er helt forvirret og fortvilet, men dessverre kan jeg ikke ha sånne negative personer i livet mitt, som tydeligvis mener at hele livet mitt er dømt til å gå i dass. Anonymous poster hash: 526cc...a8a
sweg Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg hadde anoreksi og var kommet i den fasen der jeg ikke klarte å holde det for meg selv lenger. Prøvde å fortelle det til to gode venninner på skolen, og hun ene kom meg i forkjøpet og sa "vi alle har problemer med mat, slutt å klage!" Spiste nesten ingenting i 1 uke etterpå, og var skikkelig nedfor fordi de ikke tok meg seriøst. Vi er fortsatt venner i dag, hun slet mye med sine problemer, så jeg valgte å ikke henge meg opp i det. 1
dillyduzit Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Om hun leser her, får det bare være. Jeg hadde to bestevenninner som rottet seg sammen, fortalte at jeg hadde forandret meg (null shit, etter 3 år i et destruktivt forhold + et nytt på 6 mnd, forandrer man seg). De likte ikke hvem jeg var nå, og de likte heller ikke samboeren min. De mente jeg ville ende opp i en grøft og bli dypt deprimert. Hvor er jeg i dag? Jeg og samboer skal kjøpe leilighet, begge to har nå 100% jobber som vi liker veldig godt og vil dele livet med hverandre. Vi snakker om barn og livet forran oss.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Om hun leser her, får det bare være. Jeg hadde to bestevenninner som rottet seg sammen, fortalte at jeg hadde forandret meg (null shit, etter 3 år i et destruktivt forhold + et nytt på 6 mnd, forandrer man seg). De likte ikke hvem jeg var nå, og de likte heller ikke samboeren min. De mente jeg ville ende opp i en grøft og bli dypt deprimert. Hvor er jeg i dag? Jeg og samboer skal kjøpe leilighet, begge to har nå 100% jobber som vi liker veldig godt og vil dele livet med hverandre. Vi snakker om barn og livet forran oss. Det kan jo være at de var ordentlig bekymret for deg da? Eller? Ei venninne fikk forresten høre fra en annen venninne at hun lignet på Odd Nerdum Anonymous poster hash: 0a0dc...35c 4
Gjest Linaria Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 På ungdomsskolen en gang var jeg borte fra skolen i et par måneder pga depresjon, og fikk melding fra ei klassevenninne "folk sier at du skal dø. Er det sant? Ikke det at jeg bryr meg altså"eller noe sånt. Det var ikke så gøy å høre. Har heldigvis bare veldig greie venninner nå som aldri har sagt noe slemt til meg
dillyduzit Skrevet 4. oktober 2015 #13 Skrevet 4. oktober 2015 Det kan jo være at de var ordentlig bekymret for deg da? Eller? Ei venninne fikk forresten høre fra en annen venninne at hun lignet på Odd Nerdum Anonymous poster hash: 0a0dc...35c Virket ikke sånn, sa jeg min mening, etterfulgte det et lite helvete. De likte simpelt ikke samboeren
melatonin Skrevet 4. oktober 2015 #14 Skrevet 4. oktober 2015 "Jeg glemte bryllupsdatoen din, jeg skal til london så kan ikke være forlover likevel" er det verste en veninne har sagt til meg. Prøver å heve meg over det og være voksen og tilgi, men kjenner fortsatt at jeg er irritert... med tiden kanskje. 3
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #15 Skrevet 4. oktober 2015 Hadde ei venninne som hele tiden kom med små stikk for å drite meg ut og for å få meg til å føle meg dum. For eksempel har jeg rotet litt med utdanning og brukt litt ekstra tid på det. Satt og snakket om det med ei på en fest,og da kom vi inn på det at hun jeg snakket med hadde brukt litt ekstra tid. Det hørte venninna mi og sa på en litt hånlig måte til meg "og hvor lang tid har DU brukt da? Blir du ferdig noen gang?" Høres vel kanskje ikke så ille ut,men når hun ofte var ute etter å ta meg så ble det nok en gang en måte å trykke meg ned på. I tillegg har hun beskyldt meg for å være skyld i at hun var utro. Skulle ønske at jeg hadde turt å si ifra til henne,men turte aldri å gjøre det da. Nå hadde jeg ikke godtatt slik oppførsel.Anonymous poster hash: af0e7...b67 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #16 Skrevet 4. oktober 2015 Var riktignok en del år siden, 7. klasse, da jeg snakket med "bestevenninnen" min. Plutselig slo hun meg hardt med knytteneven i magen min og sa at jeg var irriterende. Anonymous poster hash: 4b514...07d
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #17 Skrevet 4. oktober 2015 "Du vet at ingen av oss (venninnegjengen) liker deg, hvorfor fortsetter du å henge med oss?". Fikk høre dette av en venninne for et par år siden på fylla. Hun har psykiske problemer og tok kontakt i ettertid og sa unnskyld og at det ikke var sant. Allikevel så har det ødelagt hvordan jeg ser på venninnegjengen min. Jeg stoler ikke på noen av de lenger og tror innerst inne at det hun sa var sant. Har aldri sagt noe om det til noen av de andre. Anonymous poster hash: 5c17b...02b
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Grøsset når jeg snakket om et homofilt par. Er selv skeiv.Anonymous poster hash: 6c360...eea
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 At "alle" oppfatter meg som en bitch.Anonymous poster hash: 62ce3...b49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå