AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #21 Del Skrevet 3. oktober 2015 Story of my life too..eller har ikke blitt utestengt av menn..der er døra vid åpen, med uttalt mistenksomhet fra kvinner. Jeg har ikke type søt-pent utseende, eller klassisk-pent, jeg har type sexy-pent utseende. Og det siste er ikke like heldig som det første, og andre da det blir oppfattet som en trussel i mye større grad. Det er absolutt en forskjell. Har hatt lærere som har lagt an på meg i massevis...og mange andre upassende beilere. Har også fått høre at damer ikke liker at jeg snakket med typen deres..i studiesammenheng..Kan love deg at den typen ville ikke jeg hatt uansett. Har aldri vært flørtete, hatt få stabile forhold. Anonymous poster hash: a89a7...c4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2018 #22 Del Skrevet 27. mars 2018 På 3.10.2015 den 19.41, AnonymBruker skrev: Jeg tror nesten du må feiltolke grunnen til at du eventuelt feiltolkes. Jeg har et meget godt utseende og kler meg bra, og blir mottatt med svært åpne armer i det akademiske miljøet mitt. Det er nesten så jeg mistenker at utseender mitt åpner dører heller enn å lukke dem for meg. Så, ja, jeg tror du lider av en eller annen form for paranoia eller utstråler noe du ikke er klar over. Anonymous poster hash: 02b2b...329 Må det ha noe med utstråling å gjøre ? Det er de menneskene det er noe galt med siden de ikke eier vanlig folkeskikk og øyekontakt er basic, blir ganske fornærmet selv over hvor arrogante noen er som ikke viser øyekontakt, respektløse og mindre intellektuelle mennesker holder på sånn. Og uansett hva noen måtte utstråle så er ikke det en grunn til å behandle noen dårlig og annerledes, noe jeg ser har blitt diskutert og brukt som grunn i mange tråder her inne! 😊 ts tar ansvar for seg og hvordan hun forholder seg til andre. Resten er opp til motparten. Anonymkode: 18ac0...1b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2018 #23 Del Skrevet 28. mars 2018 Høres rart ut. Men jeg tenker jo at du er den heldige. Du er jo den pene. Og har tydeligvis andre kvaliteter også. Du har trukket vinnerbilletten. Gled deg heller over det. Det ville jeg ha gjort. Anonymkode: d0a5f...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 28. mars 2018 #24 Del Skrevet 28. mars 2018 Tråden er ryddet for innlegg postet i feil tråd. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #25 Del Skrevet 29. mars 2018 Dumt at folk er så utseendefokusert enten det er den ene eller andre veien. Det er tjue år siden jeg var student og jeg oppfattet ikke at det var sånn den gangen. Mitt råd er at du ikke burde gå inn for å være en grå mus, eller noe annet. Vær mest mulig deg selv. Folk har behov for vite hvem de har å forholde seg til, for å plassere folk. Jo mindre de vet, jo mere gjør de opp sine egne meninger. Jo mindre folk vet generelt, jo mere rom gir det for sladder. Det finnes mange bra folk der ute som er interessert i hvem du er og som ønsker et godt vennskap. Vær deg selv, by på deg selv, så finner du de riktige folka. Lykke til. Anonymkode: 4dcd7...631 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #26 Del Skrevet 29. mars 2018 På 3.10.2015 den 18.24, AnonymBruker skrev: Jeg merker at i alle miljøer og grupper jeg involverer meg i så blir jeg dømt etter utseendet. På byen går alle ut i fra at jeg er for å vise meg frem og ikke for å høre på musikken, på nettdating får jeg umiddelbart seksualiserte meldinger og få som vil bli ordentlig kjent. På skolen på foredrag o.l så tar ingen seg tid til å snakke noe spesielt med meg , de ser meg ikke engang i øynene når de håndhilser. Hvis jeg flørter med en mann så er jeg promiskuøs fordi jeg kan få de fleste jeg flørter med (men flørter aldri med noen om det ikke er genuint, så en mindre pen eller sjenert jente ville bli kalt for "tøff" her). Et par av de jeg har blitt kjent med dette semesteret sier at de ble overrasket over meg når de ble kjent med meg, overrasket over at jeg kan så mye og tingene jeg driver med og interesserer meg for. At de forhåndsdømte meg. Jeg kler meg veldig dempet og bruker ikke mye sminke, aldri utringet klær men heller anonyme. Hvorfor skal det være sånn at folk tenker at jeg ikke er noe mere enn utseendet mitt og hva er egentlig så "useriøst" med å være pen? Jeg er jo en seriøs person ellers og skulle ønske at jeg var mere velkommen og at folk forholdt seg til meg på en vanlig måte enn å ha en holdning med at "blondien har ikke noe her å gjøre". Råd? Anonymous poster hash: 34a7e...616 Ha,ha, dette foregår nok bare i ditt eget hode. Anonymkode: e047e...7b6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #27 Del Skrevet 29. mars 2018 På 3.10.2015 den 23.59, AnonymBruker skrev: Har hatt lærere som har lagt an på meg i massevis...og mange andre upassende beilere. Har også fått høre at damer ikke liker at jeg snakket med typen deres..i studiesammenheng..Kan love deg at den typen ville ikke jeg hatt uansett. Har aldri vært flørtete, hatt få stabile forhold. Anonymous poster hash: a89a7...c4b Det er sikkert dama til lærern. Herregud a hva slags lærer sjekker opp en liten jente??? Ingen!! I såfall skjønner jeg at noen droppet ut av videregående. Anonymkode: 4b4bc...78e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå