Gå til innhold

Får cameltoe av treningstightsen :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier folk å se på sånt? Jeg synes tightsen er veldig behagelig, men får cameltoe av den da den har en søm der. Det er ikke mye altså, men litt..

Vil ikke ha svar fra griser her forøvrig.

Anonymous poster hash: 07ca8...faa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja folk ser sånt om det er veldig ttydelig. Hvorfor bruker du ikke bare en stor joggebukse? minst like behagelig som tights det og da slipper du å få så mange seksualiserte blikk, men klart, noen er på treningssenteret for det også de som kler seg i tighte magetopper og cameltoe tights... chose yourself..

Anonymous poster hash: c3a53...f3e
  • Liker 3
Skrevet

Hva med å ha en lang topp over? Eller en truse av et litt tykkere stoff enn di vanligvis bruker?

For ja, sånt legges nok merke til, dessverre.

Anonymous poster hash: 59285...9a2

Skrevet

Anbefaler en treningstights som er helvevd i skrittet, Arena er et bra merke, men litt dyrt.

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Har også et par sånne tights. Da bruker jeg truseinnlegg, så er det omtrent borte  :P

Skrevet

Har også et par sånne tights. Da bruker jeg truseinnlegg, så er det omtrent borte  :P

Takk for tips! Det skal jeg prøve neste gang :)

Skrevet

Takk for tips! Det skal jeg prøve neste gang :)

Eller kjøp riktig størrelse på tightsen.

Anonymous poster hash: 71821...851

• Liker 3
Skrevet

Ikke dra tightsen opp i livet. Er alt for mange som skal ha tightsen lang oppi dåsa. Og dropp tights med søm midt foran.

Anonymous poster hash: 6fb77...c0d

Skrevet

Tror ikke menn bruker truseinnlegg for å skjule utstyret sitt når de bruker tights, tror ikke de blir beskyldt for å være ute etter oppmerksomhet, heller.

Tror folk generelt sett hadde hatt godt av å se kvinnekropp i flere naturlige settinger, kanskje den forbanna seksualiseringen kunne avtatt litt.

Anonymous poster hash: bdfe4...55e

• Liker 2
Skrevet

Ikke dra tightsen opp i livet. Er alt for mange som skal ha tightsen lang oppi dåsa. Og dropp tights med søm midt foran. Anonymous poster hash: 6fb77...c0d

Den tightsen med søm har litt høyere liv enn f.eks 2xu sine, og kan ikke sagge heller med tights

Ja folk ser sånt om det er veldig ttydelig. Hvorfor bruker du ikke bare en stor joggebukse? minst like behagelig som tights det og da slipper du å få så mange seksualiserte blikk, men klart, noen er på treningssenteret for det også de som kler seg i tighte magetopper og cameltoe tights... chose yourself.. Anonymous poster hash: c3a53...f3e

Ja, kjempebehagelig å springe i store joggebukser som slenger seg overalt.. Til og med samboer som ikke bruker å løpe bruker shorts og ikke joggebukse når han løfter vekter, for det er mye mer behagelig å trene i.

Hvorfor er du så dømmende og tror jeg er på treningssenteret for å vise meg frem og at jeg bruker magetopp? Handler det om sjalusi eller hva handler det om kjære AB?

Jeg får forøvrig ingen seksualiserte blikk. Det er vel ingen som synes det er sexy med noen som er gjennomsvett og knallrød i ansiktet samt lager masse rare grimaser når jeg løfter vekter ;) Eller samboer synes jeg er fin uansett, men det er bare fordi han er glad i meg

-TS

• Liker 6
Skrevet

Den tightsen med søm har litt høyere liv enn f.eks 2xu sine, og kan ikke sagge heller med tights

Ja, kjempebehagelig å springe i store joggebukser som slenger seg overalt.. Til og med samboer som ikke bruker å løpe bruker shorts og ikke joggebukse når han løfter vekter, for det er mye mer behagelig å trene i.

Hvorfor er du så dømmende og tror jeg er på treningssenteret for å vise meg frem og at jeg bruker magetopp? Handler det om sjalusi eller hva handler det om kjære AB?

Jeg får forøvrig ingen seksualiserte blikk. Det er vel ingen som synes det er sexy med noen som er gjennomsvett og knallrød i ansiktet samt lager masse rare grimaser når jeg løfter vekter ;) Eller samboer synes jeg er fin uansett, men det er bare fordi han er glad i meg

-TS

Hva er du sur for?

Du har fått flere saklige gode svar,og så kommenterer du sarkastisk og muggent tilbake?

Så klart legger folk merke til sånt.Så får du enten bite det i deg,eller begynne å kle deg annerledes. Evt.velge noe annet enn tights.Slik er det bare.

Anonymous poster hash: e5389...f80

• Liker 1
Skrevet

Jeg og bruker truseinnlegg når jeg har på slike innpåslitne tightser. Fungerer bra her.

• Liker 1
Skrevet

Bruke en lengre topp kanskje?

• Liker 1
Skrevet

Hva er du sur for?Du har fått flere saklige gode svar,og så kommenterer du sarkastisk og muggent tilbake?Så klart legger folk merke til sånt.Så får du enten bite det i deg,eller begynne å kle deg annerledes. Evt.velge noe annet enn tights.Slik er det bare. Anonymous poster hash: e5389...f80

Den første delen var sarkastisk. Jeg svarte muggent på et dømmende innlegg der den som skreiv innlegget tror man vil vise seg fram for alle når man bruker en tights. Det er helt bak mål å hevde noe sånt, og da svarte jeg like dårlig tilbake. Oppfører noen seg dårlig mot meg er jeg ikke snill tilbake heller.

Jesus..

• Liker 1
Skrevet

Bruke en lengre topp kanskje?

Jeg bruker ikke topp på trening. Bruker t-skjorte når jeg løper og genser når jeg løfter vekter. Ingen gensre og t-skjorter når ned til lårene, og det er ikke så behagelig å løpe sånn heller tenker jeg da :)

-TS

Skrevet

Ingenting galt med litt kameltå!

Anonymous poster hash: cae5f...b07

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...