Gjest Oppgitt herremann Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Jeg blir så utrolig oppgitt over disse "horene" på Spray. Som for eksempel hvis det er en jente som kontakter meg og vi blir enige om å chatte på msn så skjer ofte en av følgende ting: - Det tar lang tid hver gang jeg skriver noe til hun begynner å svare. Hun driver altså med noe annet. Hvis jeg går inn på profilen hennes etterpå så ser jeg at hun har holdt på inne på spray samtidig, skrevet i gjestebøker og besøkt siden til de som har vært hos henne osv. - Hun virker uinteressert fra første setning på msn. Det er hele tiden jeg så må føre samtalen videre og hun er ikke noe nysgjerrig på hvem jeg er og spør meg spørsmål. Heldigvis er det noen unntak, så jeg får kommet meg på noen dater innimellom, men hva er galt med de andre? Det er jo tross alt DE som har kontaktet MEG!!!
Gjest petzl Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Kanskje du virker uinteressant å skrive med.
Kelsey Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Så din definisjon av en hore er ei som sitter på Spray samtidig som hun uforpliktende sitter å snakker med deg på MSN? Samme hvor irriterende det er med folk som først sender melding for så å virke uinteressert så kan det absolutt ikke sammenlignes med en hore! Dessuten tror jeg ikke dette er et "kvinnefenomen". Det er nok av menn/gutter som sender meldinger i hytt og pine for så å ikke svare/være interessert.
Gjest Oppgitt herremann Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 Kanskje du virker uinteressant å skrive med. Jeg blir definitivt det etter hvert når jeg ikke får noe respons, det skal jeg ikke nekte for, MEN det jeg sikter til er fra første sekund! Hvordan kan du avgjøre om en person er kjedelig når du ikke vet noen ting om denne? Hadde det vært en vanlig samtale på gata så ville jeg trodd personen var tilbakestående, manglet et par sosiale antenner eller i beste fall var sjenert. Men når det er HUN som tar initiativ til å starte msn, så blir jeg litt usikker...
Gjest petzl Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Dersom du virker like dum der som du gjorde i overskriften her, så forstår jeg dem godt. "Spray-horer" - herrejemini.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Så din definisjon av en hore er ei som sitter på Spray samtidig som hun uforpliktende sitter å snakker med deg på MSN? Samme hvor irriterende det er med folk som først sender melding for så å virke uinteressert så kan det absolutt ikke sammenlignes med en hore! Dessuten tror jeg ikke dette er et "kvinnefenomen". Det er nok av menn/gutter som sender meldinger i hytt og pine for så å ikke svare/være interessert. "Spray-hore" var bare et begrep jeg brukte for å få ut litt frustrasjon. Ikke ta det som et angrep på alle kvinner elelr tro at jeg legger noe mer i det. Spray gutta kan sikkert være på samme måten, men ikke jeg. Dessuten så er det stort sett bare damene som får oppmerksomhet på Spray, samt noen få karer som ser ekstremt bra ut. Men det var egentlig ikke det dette innlegget dreide seg om.
Kelsey Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 "Spray-hore" var bare et begrep jeg brukte for å få ut litt frustrasjon. Ikke ta det som et angrep på alle kvinner elelr tro at jeg legger noe mer i det. Spray gutta kan sikkert være på samme måten, men ikke jeg. Dessuten så er det stort sett bare damene som får oppmerksomhet på Spray, samt noen få karer som ser ekstremt bra ut. Men det var egentlig ikke det dette innlegget dreide seg om. Nå tok jeg det ikke som noe angrep på alle kvinner egentlig, men det var flåsete sagt ihvertfall. Høres jo veldig bitter ut for at du ikke har klart å skaffe deg dame på Spray. Hvis du er like bitter når du snakker med de damene som kontakter deg så skjønner jeg jo hvorfor de ikke gidder.
Gjest Voksen dame Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Nå tok jeg det ikke som noe angrep på alle kvinner egentlig, men det var flåsete sagt ihvertfall. Høres jo veldig bitter ut for at du ikke har klart å skaffe deg dame på Spray. Hvis du er like bitter når du snakker med de damene som kontakter deg så skjønner jeg jo hvorfor de ikke gidder. Prøv å skerpe deg litt nå Kelsey, før du senker deg helt ned på hans nivå! Prøv heller å svare seriøst på det han lurte på.
Kelsey Skrevet 22. september 2004 #9 Skrevet 22. september 2004 Prøv å skerpe deg litt nå Kelsey, før du senker deg helt ned på hans nivå! Prøv heller å svare seriøst på det han lurte på. For det første så klarer jeg ikke å ta innlegg hvor kvinner blir kalt for horer bare fordi de ikke virker interessert på MSN helt seriøst, og for det andre så svarte jeg da på hva han lurte på? Hvis han har samme måte å formulere seg som i innlegget sitt så hadde ikke jeg vært så interessert. For øvrig er jeg langt mer kresen på hvem jeg snakker til på Spray og i RL, men det gjelder de fleste på Spray/Blink har jeg fått inntrykk av.
Gjest MrsL Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 Kanskje du virker - usikker? - aggressiv? - sjenert? - beskjeden? - overivrig?
Hu i Svingen Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 - Hun virker uinteressert fra første setning på msn. Det er hele tiden jeg så må føre samtalen videre og hun er ikke noe nysgjerrig på hvem jeg er og spør meg spørsmål. Ta et hint?
Gjest Minella Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Herregud.... Get a life... det var også noe å bli frustert over. Skaff deg en dame in real life.
valentino Skrevet 22. september 2004 #13 Skrevet 22. september 2004 Herregud.... Get a life... det var også noe å bli frustert over. Skaff deg en dame in real life. Det er det han prøver på da vet du.
Melissa Gioberti Skrevet 22. september 2004 #14 Skrevet 22. september 2004 Det høres ut som om du forventer for mye av Spray. De som er der er sikkert opptatt av å chatte med mange folk, og er man en dreven chatter tar man stemninger raskt. Da ditcher de deg hvis de traff en mer interessant en. Har hørt at jentene på Spray blir nedrent av slibrige menn når de er logget på så det er jo ikke så rart at de ikke har tålmodighet til å føre langdryge samtaler med deg. Du må nok selge deg selv på en raskere måte: f.eks. "ivrig ung mann vil ha blondiner med store pupper i seng fortest mulig. Gjerne hos deg". Bill.merk. Tazte privat?
Hu i Svingen Skrevet 22. september 2004 #15 Skrevet 22. september 2004 "ivrig ung mann vil ha blondiner med store pupper i seng fortest mulig. Gjerne hos deg". Bill.merk. Tazte privat?
Gjest Laban ikke innl. Skrevet 23. september 2004 #16 Skrevet 23. september 2004 Det tar lang tid hver gang jeg skriver noe til hun begynner å svare. Hun driver altså med noe annet. Hvis jeg går inn på profilen hennes etterpå så ser jeg at hun har holdt på inne på spray samtidig' date=' skrevet i gjestebøker og besøkt siden til de som har vært hos henne osv. [/quote'] Trodde man brukte msn for å kunne utveksle bilder og slikt raskere, jeg. Ganske naturlig å ville se et bilde før man chatter videre. Sender du ikke et bilde, eller jenta ser utifra bildet at du kanskje ikke falt helt i smak, så er det kanskje ikke rart hun driver med andre ting? Kanskje du uansett får ta lærdom av dette og begynne å drive med egne ting når du er på msn?
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #17 Skrevet 23. september 2004 Jeg tror rett og slett det er fordi mange, både kvinner og menn, er/blir overfladiske på Spray/Blink (bruker selv bare Blink, hakket mer seriøst enn Spray). Spesielt damene får jo mye respons, og da kan man bli litt blasert og overfladisk. Det er jo også et symptom på umodenhet. Nå vet jeg ikke hvordan du har ordlagt deg i profilen din, og hvilken type damer du ønsker kontakt med. Men jeg kan i stor grad selv styre hvilke type folk som kontakter meg på Blink utifra hva jeg har skrevet på profilen min. Chatting på nett er en egen verden, man må lære spillereglene og forholde seg til dem
Polly Ester Skrevet 23. september 2004 #18 Skrevet 23. september 2004 Hvis man er ute etter mer seriøse ting, tror jeg det kan være en ide å finne noe annet enn spray/blink... begge stedene er sikkert greie, men til hvert sitt formål, kanskje... På persontreff.no er det større sjanse for å treffe på seriøse mennesker, tror jeg... og kanskje finnenvenn.no
Varja Skrevet 23. september 2004 #19 Skrevet 23. september 2004 "Spray-hore" var bare et begrep jeg brukte for å få ut litt frustrasjon. Ikke ta det som et angrep på alle kvinner elelr tro at jeg legger noe mer i det. Synes ikke dette var noen unnskyldning. Har aldri vært på Spray, men det sier noe om ditt forhold til kvinner som muligens skinner gjennom først når dere kommer på msn?
Gjest Poirot Skrevet 23. september 2004 #20 Skrevet 23. september 2004 Merkelig logikk: Kvinne viser liten interesse for mann = hore ?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå