Reflecting Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hei! Jeg har lett for å få kviser, spesielt på pannen og rundt munnen. I tillegg har jeg en del kvisearr på kinnet mitt. Jeg har nå tenkt å investere i en grundig ansiktsbehandling hos hudpleier. Jeg ønsker å redusere arr i kinnet, samt få enstonig farge i ansiktet. I tillegg til dyprens. Noen som har erfaring med Elisabeth Arden Pro multifunctional peel eller Skinligh peel? Noen annen anbefaling for peeling? Noen andre tips for å redusere arr? Det er ikke groper, mer røde kviseprikker som har blitt til brune og ikke viser antydning til å bli borte....
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg hadde også dette problemet, frem til jeg begynte å bruke https://www.apotek1.no/produkter/a-derma-epitheliale-reparerende-krem-40ml-922942p ALLE mine røde kviseprikker har blitt borte, er virkelig en vidunderlig krem! Anonymous poster hash: 6787e...940 1
Reflecting Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg hadde også dette problemet, frem til jeg begynte å bruke https://www.apotek1.no/produkter/a-derma-epitheliale-reparerende-krem-40ml-922942p ALLE mine røde kviseprikker har blitt borte, er virkelig en vidunderlig krem! Anonymous poster hash: 6787e...940 Takk for anbefaling. Jeg har hatt disse arrene i nesten 1 år nå, tror du det fortsatt vil virke?
Sabrina Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg hadde ikke særlig arr, men litt. Det er en del år siden, så vet ikke hvor aktuelle disse behandlingene er nå, men jeg tok syrebehandling (md formulations fruktsyre) hos hudpleier, og etter å ha gjort det en god del ganger og tatt en liten pause så begynte jeg med krystallsliping (microdermabrasjon tror jeg de også kaller det). Begge hjalp, men særlig det siste på arrene.
Reflecting Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg hadde ikke særlig arr, men litt. Det er en del år siden, så vet ikke hvor aktuelle disse behandlingene er nå, men jeg tok syrebehandling (md formulations fruktsyre) hos hudpleier, og etter å ha gjort det en god del ganger og tatt en liten pause så begynte jeg med krystallsliping (microdermabrasjon tror jeg de også kaller det). Begge hjalp, men særlig det siste på arrene. Hvilken type krystallsliping tok du? Jeg er redd for at det skal være for sterkt for huden, blir hardheten justern utifra hudtype eller er det standard diamanter? Skal man trappe opp slik at huden takler denne behandlingen? Takk for svar
Sabrina Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Hvilken type krystallsliping tok du? Jeg er redd for at det skal være for sterkt for huden, blir hardheten justern utifra hudtype eller er det standard diamanter? Skal man trappe opp slik at huden takler denne behandlingen? Takk for svar Jeg gjorde alt i samsvar med hudpleier, vi la en plan, og behandlingene gikk over ca. 9 mnd. Hun så veldig an huden min og hva den tålte. Samme med syren og hvor sterk den var, hvor lenge hun hadde den på etc. Det går nok an å stille på det, for det var svakt i starten, mens på slutten kjente jeg det, men det var aldri ubehagelig, bare godt å kjenne at noe skrubbet huden litt hvis du skjønner Jeg vet ikke hvilken type det var, det het liksom bare krystallsliping der jeg gikk, også kom de med maskinen og begynte slipingen.
Reflecting Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg gjorde alt i samsvar med hudpleier, vi la en plan, og behandlingene gikk over ca. 9 mnd. Hun så veldig an huden min og hva den tålte. Samme med syren og hvor sterk den var, hvor lenge hun hadde den på etc. Det går nok an å stille på det, for det var svakt i starten, mens på slutten kjente jeg det, men det var aldri ubehagelig, bare godt å kjenne at noe skrubbet huden litt hvis du skjønner Jeg vet ikke hvilken type det var, det het liksom bare krystallsliping der jeg gikk, også kom de med maskinen og begynte slipingen. Det høres ut som en flink hudpleier. Jeg er veldig redd for at jeg skal overlate mitt ansikt til en som ikke har så mye peiling på dette. Jeg har sendt melding til en hudpleier for å få en time for krystallsliping. Jeg håper det ikke er for hardt for min hud
Sabrina Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Det høres ut som en flink hudpleier. Jeg er veldig redd for at jeg skal overlate mitt ansikt til en som ikke har så mye peiling på dette. Jeg har sendt melding til en hudpleier for å få en time for krystallsliping. Jeg håper det ikke er for hardt for min hud Det går sikkert kjempebra Jeg har vært hos en del forskjellige hudpleiere forskjellige steder i landet, og det virker som alle ser veldig an hvor mye huden din tåler. Bare informer henne om det før hun begynner, at du er bekymret for at det skal skade huden din hvis det er for sterk sliping. Lykke til
Reflecting Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #9 Skrevet 3. oktober 2015 Det går sikkert kjempebra Jeg har vært hos en del forskjellige hudpleiere forskjellige steder i landet, og det virker som alle ser veldig an hvor mye huden din tåler. Bare informer henne om det før hun begynner, at du er bekymret for at det skal skade huden din hvis det er for sterk sliping. Lykke til Det skal jeg gjøre. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå