AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Noen gutter her som har gode runke teknikker? Som får orgasmen til å vare lengreAnonymous poster hash: 58d78...7aa
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Noen gutter her som har gode runke teknikker? Som får orgasmen til å vare lengreAnonymous poster hash: 58d78...7aa Ja, jeg får en deilig dame til å gjøre det på meg!Anonymous poster hash: 9568d...bda
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Du skal passe deg for å gjøre noe annet enn å bare gjøre opp og ned, du kan fort ødelegge all sensitivitet ved å gni noe mot glans. Om du vil være lengere så kan du edge, om du vil komme annerledes så kan du klemme på det punktet på skaftet som ligger like over der pungen begynner. Jeg liker å klemme punghuden litt akkurat i det jeg kommer, det blir en sånn vondgod følelse.Anonymous poster hash: 2099d...216
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Ja, jeg får en deilig dame til å gjøre det på meg!Anonymous poster hash: 9568d...bda Hva hvis jeg ikke har en delig dame til å gjøre det daAnonymous poster hash: 58d78...7aa
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Hva hvis jeg ikke har en delig dame til å gjøre det daAnonymous poster hash: 58d78...7aa Det vet vel ikke jeg, du spurte om noe andre gutter hadde noen gode teknikker. Behersker du ikke min teknikk, så har du et problem😂Anonymous poster hash: 9568d...bda
Gjest lipgloss Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 bruk viberator bak på penis hode,gir helt intense orgasmer og de varer lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå