Gjest Gjesta Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 Er det noen av dere som har bestilt invitasjoner og/eller servietter fra BryllupsButikken? Var dere fornøyd med servicen og produktene? Sitter her med en katalog foran meg nå, og er frista til å bestille! K
Gjest MrsL Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Bryllupsbutikken De har utrolig mange fine kort der. Undersøkte litt der selv da vi skulle gifte oss, men synes det var ganske dyrt.
blyg Skrevet 23. september 2004 #3 Skrevet 23. september 2004 Et lite tips: Det er en ny buttikk rett bak stortinget som heter Decorium... de spesial lager alt du trenger til bryllupet av invitasjoner, bordkort, kirkeprogram, menyer, takkekort osv... Er verd et besøk!! Tror de har en hjemmeside også!
Gry Skrevet 23. september 2004 #4 Skrevet 23. september 2004 I vår linksamling finnes linker til mange som selger invitasjoner
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #5 Skrevet 23. september 2004 Takk for tipset! www.decorium.no Sitter her med katalogen fra Bryllupsbutikken foran meg, og det er veldig mye fint - men også stive priser. Men om noen har gode erfaringer derfra, så er det jo verdt å betale litt for det! K
Arwen Skrevet 23. september 2004 #6 Skrevet 23. september 2004 Min venninne har gode erfaringer. Fikk nye innbydelser med en gang da hennes kom med trykkfeil. Tax har ikke gode erfaringer hvis jeg ikke husker helt feil. Jeg har bestilt våre nå, så er veldig spent på om det går bra.
Gjest MrsL Skrevet 23. september 2004 #7 Skrevet 23. september 2004 Takk for tipset! www.decorium.no Der hadde de iallefall mye fint :-)
Calla Skrevet 23. september 2004 #8 Skrevet 23. september 2004 Jeg kommer ikke in på siden til bryllupsbutikken jeg, verken når jeg går gjennom linken eller når jeg søker....
Piarina Skrevet 23. september 2004 #10 Skrevet 23. september 2004 Vi bestilte ikke fra Bryllupsbutikken pga de høye prisene....men de hadde mye lekkert da.
Gjest Gjesta Skrevet 23. september 2004 #11 Skrevet 23. september 2004 Hvilken forhandler er billigst da, og hvor mye skiller det? K
magnhild Skrevet 4. oktober 2004 #12 Skrevet 4. oktober 2004 EJg hadde tenkt å bestille fra bryllupsbutikken. Har ikke tenkt over at det er dyrt. Hvor har andre bestilt da?
Piarina Skrevet 4. oktober 2004 #13 Skrevet 4. oktober 2004 Tja, jeg endte opp med å lage våre selv...håndskrev, trykket opp og satte på et bilde på forsiden...bla for å kombinere norsk og engelsk i invitasjonen på en litt festlig måte. Men jeg husker jeg kikket på www.kortdesign.com tror jeg det var, og www.invitingstyles.com (men den siste er jo ikke norsk da) Lurer på om ikke enkelte fotobutikker også lager invitasjoner? Eller man kan lage på datamaskinen selv.
Arwen Skrevet 4. oktober 2004 #14 Skrevet 4. oktober 2004 vi fikk fra bryllupsbutikken for et par uker siden. totalen kom på 2500 kroner for 80 invitasjoner med konvolutter og gullbrun skrift.
Piarina Skrevet 5. oktober 2004 #15 Skrevet 5. oktober 2004 Det var jo ikke så dyrt som jeg trodde. Syns å huske at da jeg regnet over ble det nesten 4500,-.... Lurer på om de har satt ned prisene i løpet av året da? Finner ikke katalogen nå, men jeg mener å huske at de tok 1600,-kr for de første 25, og deretter 800,- for de neste 25...? Pluss ca 500,- ekstra for fargede konvolutter, og ca 300,- ekstra for farget skrift...? Pluss at vi skulle ha et ekstra språk, og det var 400,- ekstra. Men det er jo helt supert hvis prisene har blitt lavere, da hadde jeg ikke nølt i det hele tatt med å bruke dem. Jeg husker jeg bestilte to prøvekort fra dem, sammen med katalogen, og de var raske med å sende det. Ikke maste de i ettertid heller, om jeg skulle bruke dem eller ikke. Så det virker som et bra og seriøst firma.
Arwen Skrevet 5. oktober 2004 #16 Skrevet 5. oktober 2004 Ja, jeg er fornøyd. Fikk invitasjonene lynraskt i posten, så nå ligger de bare og venter på å bli sendt. Jeg hadde i tilegg to forskjellige tekster, så det ble 300 ekstra på grunn av det (kostet 300 for annen farge ja)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå