AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hva syns dere om folk som streamer seg selv mens de spiller diverse spill? Er ei 27 år gammel frøken og har litt lyst til å prøve. Usikker om jeg er for gammel Disclaimer: ingen troll/boob stream!Anonymous poster hash: fcb9a...c1f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg synes det er gøy både å streame og se på hva andre spiller. Har fått mange nye såill i samlingen min etter å ha sett gameplay som er streamet der. Selv er jeg en spilleglad kvinne på 30.Anonymous poster hash: a1a02...b77
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Ha på cam og mic så lover jeg deg at seerne dine blir fornøyde og underholdt Anonymous poster hash: 6d823...eee
WubWub Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Om du har store jur så ruller donasjons pengene inn hvertfall. Kjenner ei med enorme meloner. Hu suger i world of warcraft og league of legends da men på en sommer tjente hu nok penger til en syden ferie , usa tur og en pc til 20 000 kr bare av donasjonene hu fikk på streamen sin
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg planleger å begynne å streame selv når jeg får kjøpt nytt utstyr, er jente på 20 Mest for min egen del, da jeg aldri klarer å fullføre spill eller å spille noe annet enn de jeg allerede har, så jeg tror det hadde vært god motivasjon. Synes det er veldig gøy å se å at andre streamer, men det forutsetter at de har en personlighet jeg liker. Folk som overdriver skikkelig, spiller skumle spill og skriker høyt hele tiden, eller damer som later som de er dumme takler jeg ikke. Anonymous poster hash: 562e2...9d3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Streams sjøl, like gammel som deg Anonymous poster hash: 08524...ac9
Tholmer Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Kom med links. Rutinert twitcher her, som vet det meste det er verdt å vite om 123 420 Kappas, PogChamps og Kreygasm grill streams.
Tholmer Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 La meg anbefale en twitch-kanal som faktisk leverer føde til hjernen (som oftest, i hvert fall): AtheneLive
Kraula Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Husk at du kan bli bannet om fokuset blir for lite på spilling og for mye på pupper da. Nye regler siden før sommeren eller noe. Men nei, du er ikke for gammel :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå