AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er en dame på 41 år og har vært singel en stund. For to uker siden bestemte jeg meg å prøve meg på en nettdating. Fikk enorme responser. Jeg er ikke fra Norge. Jeg valgte ut noen og det som såret meg mest var at jeg ikke var god nok for ham. Han har universitetsutdanning, mens jeg kun fagbrev. Tenk å bruke så mange år på skolebanken, men ikke kan si nei på en høflig måte.. Finnes et mange av her i Norge? Anonymous poster hash: 11a47...f98 1
Oppgitt78 Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Idioter finner du overalt, og de kommer i alle varianter.. 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Hva slags menn tror du finnes på nettdating. Hvorfor tror du de er der? Jo, ingen andre vil ha dem. Gjør deg selv en god tjeneste og hold deg unna. Anonymous poster hash: 4388b...45c 1
Gjest Sly Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Vet ikke om jeg synes at dette var grusomt?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg er en dame på 41 år og har vært singel en stund. For to uker siden bestemte jeg meg å prøve meg på en nettdating. Fikk enorme responser. Jeg er ikke fra Norge. Jeg valgte ut noen og det som såret meg mest var at jeg ikke var god nok for ham. Han har universitetsutdanning, mens jeg kun fagbrev. Tenk å bruke så mange år på skolebanken, men ikke kan si nei på en høflig måte.. Finnes et mange av her i Norge?Anonymous poster hash: 11a47...f98 Tror du skal sette deg godt til rette og lese gjennom en mengde tråder her inne...så ser du hva salgs krav damer har til menn! Da holder du nok kjeft!Anonymous poster hash: 72fee...9fa 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Tror du skal sette deg godt til rette og lese gjennom en mengde tråder her inne...så ser du hva salgs krav damer har til menn! Da holder du nok kjeft!Anonymous poster hash: 72fee...9fa Eh, ro deg ned et par hakk??? Anonymous poster hash: 4388b...45c 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Tror du skal sette deg godt til rette og lese gjennom en mengde tråder her inne...så ser du hva salgs krav damer har til menn! Da holder du nok kjeft!Anonymous poster hash: 72fee...9fa Jeg tenker på høflighet. Jeg viste hva slags jobb/utdanning han har før vi var på date..... Jeg misliker menn som skryter... Mange som sliter med selvfølelse og får sånn kommentar, er grusomt. Anonymous poster hash: 11a47...f98 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tenker på høflighet. Jeg viste hva slags jobb/utdanning han har før vi var på date..... Jeg misliker menn som skryter... Mange som sliter med selvfølelse og får sånn kommentar, er grusomt. Anonymous poster hash: 11a47...f98 Jeg viste ikke* Anonymous poster hash: 11a47...f98 Anonymous poster hash: 11a47...f98
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #10 Skrevet 3. oktober 2015 Nå har du jo ikke helt beskrevet hva han har sagt til deg som var så grusomt. Sa han direkte at du ikke var god nok for han pga. utdanningen? Finnes mange forskjellige typer der ute. Er jo ikke alle som er tiltrukket av alle og slik er jo bare naturen. Anonymous poster hash: eb7ad...e45 3
WubWub Skrevet 3. oktober 2015 #11 Skrevet 3. oktober 2015 Hva slags menn tror du finnes på nettdating. Hvorfor tror du de er der? Jo, ingen andre vil ha dem. Gjør deg selv en god tjeneste og hold deg unna. Anonymous poster hash: 4388b...45c Samme kan vel sies om kvinnene på datingsider. Bitterfitter som har gått på smell etter smell etter å ha bli avvist hundre og ørten ganger. Så ender de opp sure og mannehatende å klager på hvor grusomme vi er.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Skrevet 3. oktober 2015 Nå har du jo ikke helt beskrevet hva han har sagt til deg som var så grusomt. Sa han direkte at du ikke var god nok for han pga. utdanningen? Finnes mange forskjellige typer der ute. Er jo ikke alle som er tiltrukket av alle og slik er jo bare naturen. Anonymous poster hash: eb7ad...e45 Kan fortelle hele historien til deg på PM om du vil. Her vil jeg påpeke at å ta hensyn til andres følelse er bra. Jeg har blitt avvist og omvendt. Har aldri vært så sårt.. Vi skrev til til hverandre før daten og fant tone fort... Anonymous poster hash: 11a47...f98 1
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #13 Skrevet 3. oktober 2015 Du har ikke gjengitt hva han har sagt til deg. Det er ikke grusomt av en mann å avvise en kvinne etter en date. Anonymous poster hash: aa56f...64c 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #14 Skrevet 3. oktober 2015 Om du ikke hadde høy nok utdanning for han, så var det et spesielt tilfelle. Menn flest krever ikke høyere utdanning. Kvinner kan være mer kravstore på det området. Det kan jo også hende at han bare ikke følte at dere hadde kjemi, men brukte det med utdanning som en unnskyldning. Det var en mann som avviste meg en gang med at han trente så mye, og jeg ikke like mye. Jeg skjønte jo at det ikke var den egentlige årsaken, men at han bare ikke var interessert. Det er mange ulike mennesker der ute, som har forskjellige preferanser, og forskjellige måter å avvise på. Anonymous poster hash: aa56f...64c 1
Cuntzilla Skrevet 3. oktober 2015 #15 Skrevet 3. oktober 2015 Det er jo ikke akkurat garanti for at man klaffer på første date, det er vel snarere en kultur i nettdating nå til dags for å ta en uforpliktende kaffe ganske fort og så kan man etter det finne ut om man vil gå videre. Da må det være full aksept for å takke nei til det uten å måtte avgi noen dypere forklaring for det. Det at han følte det ikke klaffet helt er nok gjerne en sum av masse småting, tviler egentlig på at hvilken utdannelse man har på papiret er veldig utslagsgivende. Som en annen sa, så brukte han kanskje det litt som unnskyldning, de egentlige årsakene til at han ikke følte det klaffet kan være så mangt. Uansett, jeg syntes ikke det var grusomt i det hele tatt, men det er alltid skuffende å bli avvist. Men det er en del av gamet når man er på nettdating, du må nok ut og ta en kaffe med en del frosker før du treffer en prins. Se på det som god læring, børst det av deg og gå videre til neste. 3
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #16 Skrevet 3. oktober 2015 Og hvor mange menn har du avvist gjennom livet ditt, trådstarter? Tipper du er hundre ganger mer "grusom" enn mannen her, som takket nei på en helt grei måte. Anonymous poster hash: ea2c3...56f
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #17 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg tenker på høflighet. Jeg viste hva slags jobb/utdanning han har før vi var på date..... Jeg misliker menn som skryter... Mange som sliter med selvfølelse og får sånn kommentar, er grusomt. Anonymous poster hash: 11a47...f98 Jeg tolker ut fra innlegget over at hun ikke visste hva han jobbet med, men så skrøt han mye av seg selv og var uhøflig? Og så har hun litt dårlig selvtillit og det har vært noe med uhøfligheten hans og måten han har avslått henne på som har gjort det grusomt for henne.. Anonymous poster hash: 4388b...45c
Gjest Skrevet 3. oktober 2015 #18 Skrevet 3. oktober 2015 Grusomme, som i å ha høyere utdannelse enn deg? Hehe, ok...
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #19 Skrevet 4. oktober 2015 Det er jo ikke akkurat garanti for at man klaffer på første date, det er vel snarere en kultur i nettdating nå til dags for å ta en uforpliktende kaffe ganske fort og så kan man etter det finne ut om man vil gå videre. Da må det være full aksept for å takke nei til det uten å måtte avgi noen dypere forklaring for det. Det at han følte det ikke klaffet helt er nok gjerne en sum av masse småting, tviler egentlig på at hvilken utdannelse man har på papiret er veldig utslagsgivende. Som en annen sa, så brukte han kanskje det litt som unnskyldning, de egentlige årsakene til at han ikke følte det klaffet kan være så mangt. Uansett, jeg syntes ikke det var grusomt i det hele tatt, men det er alltid skuffende å bli avvist. Men det er en del av gamet når man er på nettdating, du må nok ut og ta en kaffe med en del frosker før du treffer en prins. Se på det som god læring, børst det av deg og gå videre til neste. Det var så bra sagt.... Han stoppet ikke å ta kontakt. Han ville ha kos og sex med meg, men ikke noe mer. Hvem tror han jeg er..... Jeg har gått videre og skal prøve å glemme hele greie.. Tusen takk for det du skrev... Anonymous poster hash: 11a47...f98 1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #20 Skrevet 4. oktober 2015 Hva slags menn tror du finnes på nettdating. Hvorfor tror du de er der? Jo, ingen andre vil ha dem. Gjør deg selv en god tjeneste og hold deg unna. Anonymous poster hash: 4388b...45c Haha!! Så bitter!! Anonymous poster hash: 5dc49...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå