AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Del Skrevet 3. oktober 2015 Kan man lære seg og bli mindre sjenert og bli veldig sosial? Har meldt med inn i et ungdomsparti og har tenkt å bli aktiv i politikken, men er ikke akkurat den personen som snakker mestAnonymous poster hash: 17494...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Del Skrevet 3. oktober 2015 ?Anonymous poster hash: 17494...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg meldte meg også nylig inn i en organisasjon. Til tider er jeg svimmel blant folk, rødmer og stotrer om mange ser på meg når jeg snakker osv. Det er på mitt verste. Stort sett går det greit. Jeg går litt inn for å ikke tiltrekke meg oppmerksomhet. Tror det beste er å utfordre angsten. Derfor, og fordi det trengs frivillige til å hjelpe andre folk i organisasjonen, meldte jeg meg inn. Er man sjenert og lite i kontakt med folk, vil ting sannsynligvis bare bli verre og verre, jo mer sosialt utrent man blir. Anonymous poster hash: bc0ae...d49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #4 Del Skrevet 4. oktober 2015 Ok takk for svarAnonymous poster hash: 17494...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 4. oktober 2015 #5 Del Skrevet 4. oktober 2015 Eksponere seg og bevege seg ut av komfortsonen er det eneste som hjelper. Det kreves øvelse for å bli flink til å utrykke seg, og det er overkommelig hvis man gutser nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #6 Del Skrevet 5. oktober 2015 Så hvis jeg er mer sosial vil jeg bli bedre og mindre sjenert?Anonymous poster hash: 17494...950 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2015 #7 Del Skrevet 6. oktober 2015 Anonymous poster hash: b7ef3...8d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymfony Skrevet 7. oktober 2015 #8 Del Skrevet 7. oktober 2015 selvfølgelig. Øvelse gjør mester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå