Gjest StoreSky Skrevet 22. september 2004 #1 Skrevet 22. september 2004 http://pub.tv2.no/nettavisen/verden/article281866.ece Håper noen tar livet av disse menneskene! Ble helt kvalm jeg. Enda at jeg visste slikt foregikk...
Gjest petzl Skrevet 22. september 2004 #2 Skrevet 22. september 2004 Hennes tilbud til gjestene var å la dem utnytte små barn i en lite rom bak i kroen hennes, skriver Aftonbladet. Har absolutt ingen kommentar.
Gjest StoreSky Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 :cry: Skulle ønske det var noe man kunne gjøre... sende penger eller hva som helst..
Gjest Valhalla Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 Og folk er i mot dødsstraff...
Gjest 1111 Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Jeg blir trist og så uendelig tom inni meg når jeg leser dette. Vallhalla: hvorfor drepe for å vise at dreping er galt? kunne ikke la være å kommentere.
lille mor Skrevet 22. september 2004 #9 Skrevet 22. september 2004 Forbanna jævla drittkuker. De skulle blitt satt i gapestokker på det lokale torget, og så skulle jeg tatt 100 kr. av hver som ville skjære en kroppsdel av de. Slike dyr har ikke rett til å leve. Skyt dem alle sammen. Håper de dør en lang og smertefull død. Etter 20 år på isolatcelle. Svin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Valhalla Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 For hevnens skyld. For at folk skal få en følelse av en avslutning,en rettferdig straff for en grusom umenneskelig handling. Derfor.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 For hevnens skyld. For at folk skal få en følelse av en avslutning' date='en rettferdig straff for en grusom umenneskelig handling. Derfor.[/quote'] Det stemmer ikke. Les litt om Höss og henrettelsen av han i Auschwitz.
Gjest Valhalla Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Hva mener du det stemmer ikke? Det var en mening ikke en fakta opplysning.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #13 Skrevet 22. september 2004 Må bare kommentere kort om dødsstraff, selv om det er litt utenom hovedtema: Mange etterlatte etter mordofre har fortalt at de ikke føler noen lettelse eller avslutning når gjerningsmennene har blitt henrettet. Det føles visst meningsløst...
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #14 Skrevet 22. september 2004 Og folk er i mot dødsstraff... Er det mulig å ønske noe annet enn slike jævler døde Fatter ikke at folk kan være imot dødsstraff. Slike overgripere som i denne saken her fortjener aldri mer å se dagens lys :evil: :evil: :evil:
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #15 Skrevet 22. september 2004 Og folk er i mot dødsstraff... Barnet er like skadet om de dør i etterkant eller ei.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #16 Skrevet 22. september 2004 Fatter ikke at folk kan være imot dødsstraff. Fordi noen tenker mer rasjonelt enn ved å la følelsene gripe an i vikitge saker. Har du hørt om justismord? Og har du hørt om grunnen til midlertidig stopp av dødsstraffutførelser i en del stater i USA?
Gjest Valhalla Skrevet 22. september 2004 #17 Skrevet 22. september 2004 Ja noen blir også uskyldig dømt til livsvarig fengsel. Det må ikke være noen som helst form av tvil før en henrettelse. I dag er det mye lettere å forsikre seg om skyld enn for 20 år siden f.eks.
Gjest Poirot Skrevet 22. september 2004 #18 Skrevet 22. september 2004 Ja noen blir også uskyldig dømt til livsvarig fengsel. De kan ihvertfall løslates når det oppdages...
Kelsey Skrevet 22. september 2004 #19 Skrevet 22. september 2004 JDet må ikke være noen som helst form av tvil før en henrettelse. I dag er det mye lettere å forsikre seg om skyld enn for 20 år siden f.eks. Selv om metodene for å finne ut om en person virkelig er skyldig helt sikker er bedre nå enn for 20år siden så skjer det garantert justismord i dag også. Man kan aldri bli sikker nok til å forsvare dødsstraff mener jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #20 Skrevet 22. september 2004 Hva mener du det stemmer ikke? Det var en mening ikke en fakta opplysning. Ingen følte noe hevn eller glede over at han ble drept av de som var Auschwitz, bare en tomhet. Hevn føles bedre før man utfører den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå