Gjest Hubbabubba2014 Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Flere som se på den serien? Er helt hekta og MÅ vaske etterpå. Men kan ikke være gøy å leve som de mest ekstreme, helt hysteriske for alle bakterier og bruker klor på ALT de eier i frykt for bakterier.
Sandie Skrevet 4. oktober 2015 #2 Skrevet 4. oktober 2015 Ja,jeg ser på det av og til.Liker "Syke samlere" også,men det er ofte litt trist.Lurer ofte på hvordan det går med de verste samlerne som stod i fare for å bli kastet på gaten.Kan ikke være greit å leve slik nei.
linerleperle Skrevet 30. august 2016 #3 Skrevet 30. august 2016 Haha, så en episode av dette i går, og begynte å vaske med en gang! Har aldri hatt så lyst til å vaske før, så jeg har funnet mitt beste motivasjonsmiddel til å vaske leiligheten på late dager! :D
AnonymBruker Skrevet 30. august 2016 #4 Skrevet 30. august 2016 Haha! Jeg er veldig lite glad i å rydde/vaske, og bor fortsatt hjemme så min mor pleier å gjøre husarbeidet før jeg kommer hjem fra skole/jobb, men når jeg ser dette programmet så er jeg bare nødt til å gjøre noe Om det så er å vaske sluket i dusjen med q-tips eller tørke støv fra alle overflater jeg kan finne! Anonymkode: 6a879...3dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå