Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har det blitt "tøft", "in" eller populært å være metallhuer i Norge? "Alle" skal høre på metall og "alle" skal gå i svart, naglebelter, ha kølsvart hår og digge metall. Er det på mote nå for tiden?

Er ikke noe for sånne liksom wannabe metallfolk, jeg.

Men uansett, går vel over etterhvert denne "metallperioden".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si at jeg skjønner hvor du vil hen, syns ikke det er flere "metallfolk" nå enn før..

Skrevet
Kan ikke si at jeg skjønner hvor du vil hen' date=' syns ikke det er flere "metallfolk" nå enn før..[/quote']

Uening!

Moter er/var veldig preget av naglebelter og slikt du forbinder med metall o.l

Slik var det ikke for frm år siden.

Gjest Trådstarter
Skrevet
Kan ikke si at jeg skjønner hvor du vil hen' date=' syns ikke det er flere "metallfolk" nå enn før..[/quote']

Det er nok ikke flere ordentlige metallfolk nå enn før. Men er mange flere wannabe metallfolk nå enn før.

Sånne som liksom skal se veldig tøffe ut men som ikke liker musikken.

Skrevet

Er mulig det bare er meg, men jeg forbinder ikke naglebelter med det å like metall :wink:

Skrevet

La nå folk kle seg som de vil, og høre på hva de vil. Selv om de to tingene ikke skulle matche "godt nok"..

Skrevet

Stemmer. Så nå må du finne noe nytt for å "skille deg ut" og være "på siden av" de streite. Så kan vi som kler oss konservativt kose oss på din bekostning.

Skrevet

Jeg trodde det var inn å mislike dem jeg? Uff jeg må visst skifte mening igjen. Alt for å være poppis ;D

Skrevet

Ja, det er vel med mote som med meninger. Det blir for eksempel så forvirrende når det plutselig er politisk korrekt å være politisk ukorrekt, slik at man på død og liv ikke kan anklages for å være politisk korrekt.

Det er bra jeg ikke har råd til å shoppe klær, så slipper jeg å måtte gruble på hva jeg skal tørre å kjøpe.

• 12 år senere...
Skrevet

Og ca 13 år senere kan vi kanskje si at Marilyn Manson, nu- metall og Evanescence hadde skylda:fnise:

Kan hende du har rett, ja. Bowling for Columbine kom ut i 2002😉. 

Skrevet

Til tips, bør man egentlig gi litt f i det. 

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

HVA I HELVETE ER POENGET MED OG DRA OPP EN 13 ÅR GAMMEL TRÅD ?

Skrevet

Kanskje det er for å slippe å lage en ny tråd om emnet? Vel, noen av oss er født metalhuer og digger musikken uansett image(  jeg går fortsatt hovedsaklig svartkledd, men har for tiden hverken  langt hår eller naglebelte)

Forøvrig så er faktisk metallhuer i hovedsak lite opptatt av image.

Et lite bilde fra Wacken 2009; her har du alle typer mennesker:

Bilderesultat for wacken 2013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...