AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Mulig dette er et skikkelig dumt spørsmål, men hvorfor får man mer synlige blodårer når man trener? Jeg har for eksempel ikke noe synlige blodårer til vanlig. Har litt for mye fett på kroppen, så du kan ikke se dem. Men når jeg trener styrke så blir de plutselig veldig synlige. I alle fall de på brystet og armene. Er det fordi musklene liksom trenger mer blod (oksygen), og kan det være en bekreftelse på at man trener hardt nok? Anonymous poster hash: 72e39...890
Gjest sapmi belovoubme Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jo mer du trener jo flere blodårer vil du få, men det er muskel masse og fettprosent som er forskjellen på om du ser dem eller ikke. Har du endel fett så vil de ikke syntes. Musklene som aktiveres trenger mer næring og det vil derfor øke blodsirkulasjonen til det området og blodårene vil bli større. Har du veldig markerte blodårer som dette? https://www.google.no/search?q=veins&espv=2&biw=1366&bih=667&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIk7ePo-WmyAIVCgYsCh0Ndgoj#tbm=isch&q=veins+popping+out&imgrc=A-cVJabnfLPNlM%3A eller har du noe som dette? https://www.google.no/search?q=veins&espv=2&biw=1366&bih=667&site=webhp&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMIk7ePo-WmyAIVCgYsCh0Ndgoj#tbm=isch&q=veins+popping+out&imgrc=hgPJ09xcJDm2tM%3A
Gjest sapmi belovoubme Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Mulig dette er et skikkelig dumt spørsmål, men hvorfor får man mer synlige blodårer når man trener? Jeg har for eksempel ikke noe synlige blodårer til vanlig. Har litt for mye fett på kroppen, så du kan ikke se dem. Men når jeg trener styrke så blir de plutselig veldig synlige. I alle fall de på brystet og armene. Er det fordi musklene liksom trenger mer blod (oksygen), og kan det være en bekreftelse på at man trener hardt nok? Anonymous poster hash: 72e39...890 Det er ikke en bekreftelse på at man trener hardt nok, men har man treffer riktig muskel. Man kan få synlige veins bare ved å ta 2 reps med tung vekt. Endret 3. oktober 2015 av sapmi belovoubme
Maximillian Cohen Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Det går mer blod gjennom dem under trening, i tillegg til at kroppen din forsøker å kvitte seg med varme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå