AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Hva betyr en slik melding fra en kvinne som man ikke har skrevet med noe tidligere. "Hei, er du hjemme?" Anonymous poster hash: f7096...27b
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg (som kvinne) hadde ikke tolket det slik. Men det var en tråd for litt siden der ei jente ble kjempesnurt fordi hun spurte noe lignende og gutten ikke inviterte hun på besøk. Det blir bare rart for meg. Vil man på besøk så spør selv.. Anonymous poster hash: eecff...310
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Hva betyr en slik melding fra en kvinne som man ikke har skrevet med noe tidligere. "Hei, er du hjemme?"Anonymous poster hash: f7096...27b Vedder MYE på at hun ønsker denne tilbake: "Jepp, vil du komme på besøk?" Det er jo den eneste naturlige follow up'en. Ellers hadde hun jo skrevet noe annet.Anonymous poster hash: 0f10f...97d 2
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg kunne skrevet det av to årsaker og ingen av dem fordi jeg ville komme på besøk men : a) for å sjekke om han er på byen fordi jeg fikk spontant lyst til å treffe han om han også var ute og følte meg tøff nok til det akuratt da, men kanskje regnet med at han var hjemme. b) for å høre om han sitter alene å skriver og er genuin, eller om han sitter hos en kamerat å bare kødder med damer på tinder. Anonymous poster hash: 3a029...746 4
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 På en fredag/lørdag- sjekke om du også er på byen? Og samtidig fortelle at de er det. (Til kjente- hint om å treffes, på byen eller hjemme)Anonymous poster hash: dfd34...eb5 1
Svampebob1 Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg spørr kun om folk er hjemme når jeg ønsker å ta meg en tur 2
Oppgitt78 Skrevet 3. oktober 2015 #7 Skrevet 3. oktober 2015 Det kan også bety at hun er hypp på litt action..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå