Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har prøvd de nye produktene til H&M Beauty? Hva har dere prøvd og kan dere gi en liten review?

Er disse produktene å få tak i i butikkene i Oslo, eller må de bestilles på nett? Liker å kjøpe sånne ting i butikk for å slippe bomkjøp :P

Anonymous poster hash: a9535...d55
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg leste ingrediensene på noen av dem, men ble ikke særlig overbevist. 

Anonymous poster hash: 17150...958
Skrevet

Jeg kjøpte en conceler og en lipliner på en hm butikk i Oslo! Conceleren funket veldig bra, men "flasset" litt. Liplineren var super bra, jeg fikk en kjempe fin farge på leppene og den varte veldig lenge!

Skrevet

Anonymous poster hash: 05ed2...a69
Skrevet

Har prøvd en god del nå og er stort sett fornøyd faktisk! Mye bedre enn det de hadde før.

HD Powder: Gjennomsiktig setting powder som matter ned og gjør at sminken holder seg på plass. Er helt gjennomsiktig og kan brukes utenpå blush/bronzer/highlighter uten å "ta vekk" fargen. En av mine favoritter, bruker det hver dag nå.

Halo Illuminiser: Dette er en flytende highlighter. Konsistensen er veldig tykk og sticky, du trenger bare bittelitt for en fin glow. Husker ikke helt hvilken farge jeg har i farten, men den ser veldig orange ut i tuben - på huden derimot blir det en fin gyllen skimmer, ikke orange i det hele tatt. Passer til min kritthvite hud. Holder hele dagen.

Lipliner: Min absolutte favoritt fra den nye kolleksjonen og jeg har kjøpt en i alle farger jeg trenger. Sykt kremete konsistens og glir på lett. Jeg har veldig tørre lepper og sliter med å finne liplinere som går på uten å rive opp leppene mine. Dette er den beste liplineren jeg har prøvd og den får leppestiften til å sitte fint lenge.

Gel eyeliner: Denne kommer i en liten krukke og jeg bruker en skrå eyelinerbørste til å påføre. Sitter fint på øyelokket så lenge du har en primer under (jeg bruker ELF sin Eye Primer). Holder ikke så godt uten primer, i hvert fall ikke på min oljete hud. Bruker fargen Pitch Black.

Concealer: Denne er jeg litt mindre fornøyd med, da jeg ikke synes den dekker så bra og den sitter ikke så godt. Kjøper ikke igjen.

Velvet Lip Cream: Har fargen Enchante og den er veldig fin. Man er nesten nødt til å ha litt lypsyl og lipliner under for et bra resultat. Anbefaler også å bare ta på bittelitt, da den smuldrer opp om du bruker for mye produkt. Veldig fin leppestift som er helt matte, men kan bli for tørr om du ikke påfører helt riktig.

Lip Vinyl: Har fargen Firestarter. Denne holder ikke veldig godt og er utrolig klissete. Blir litt bedre med lipliner under. Helt ok, men kjøper nok ikke igjen.

Neglelakken: Tror konsistensen er litt tykkere enn neglelakken de hadde tidligere, men tror det er stort sett den samme i nye flasker. Den originale neglelakken til H&M var en av de beste jeg visste om (og jeg har 100+ flasker, flere dyre merker) og denne er like god. Mange av dem behøver bare ett lag. Har kjøpt flere farger og kommer til å kjøpe fler. Liker spesielt fargen Golden Turmeric godt. Sennepsgul!

Har faktisk ikke prøvd leppestiften enda, men har planer om det. Det er så mange farger at jeg føler meg litt "lost" når jeg ser på utvalget.

Anonymous poster hash: 6b220...7db
Skrevet

jeg har kun prøvd lip-primeren, og den var tørr og jævlig. funka overhodet ikke på mine lepper iallefall. skal kjøpe meg lipliner tenkte jeg, ser mange har skrytt av den.

Skrevet

Jeg har testet bryn-blyanten, da jeg var helt avhengig av den gamle de hadde. Tok den mørkeste fargen (som jeg pleide før), men denne var mye mørkere. Litt mykere i konsistensen også, men veldig fin å jobbe med. Fargen er fin og den sitter godt, vær lett på hånda for denne gir mye farge! 

Kommer til å kjøpe igjen. 

Skrevet

Kjøpt en neglelakk. Måtte ha to strøk. Den chippet etter få timer.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Takk for svar alle sammen :) Håper det kommer mange flere også.

Jeg leste ingrediensene på noen av dem, men ble ikke særlig overbevist. 

Kan du utdype denne? Står ikke ingrediensene på nettsiden, så får ikke sjekket selv. Er det ingredienser man lett får kviser av? 

Tenkte å prøve foundationen, så hvis det er det, så må jeg bare droppe den hvertfall :)

Anonymous poster hash: bbf18...ea1
Gjest earlgrey
Skrevet

Jeg har prøvd brynsblyanten:) fikk hetta da jeg fikk vite at de gamle var tatt ut av sortiment da jeg alltid har brukt den mellombrune lineren. Kjøpte den mellombrune lineren i den nye serien (mulig det var flere nyanser men den heter espresso brown og er den som er mest lik den gamle). Den er litt mørkere og litt varmere enn den gamle lineren, men er veldig fornøyd :)

Skrevet

Noen som har prøvd blushen? 

Og et annet spørsmål; Noen som vet hvordan man finner riktig farge til din hud? Har aldri forstått dette med varme og kalde farger.... gul eller rosa undertone og slikt. 

Jeg synes blushen var bra!

Pudderet er helt ok, neglelakken er grei hvis man bruker en topcoat over, holder et par dager.

Liplineren synes jeg ikke var sååå bra, men jeg kjøpte litt feil farge tror jeg.

Diplineren var også bra nok synes jeg.

Skrevet

kjøpte concealer, den runde boksen med tre farger i, i light/medium, ikke fornøyd, legger seg ikke pent på huden og dekker ikke godt nok

Anonymous poster hash: c47bc...595
Skrevet

Kan du utdype denne? Står ikke ingrediensene på nettsiden, så får ikke sjekket selv. Er det ingredienser man lett får kviser av? 

Tenkte å prøve foundationen, så hvis det er det, så må jeg bare droppe den hvertfall :)

Anonymous poster hash: bbf18...ea1

Jeg leste bare på ingrediensene i butikken, men jeg sjekket ikke foundationen. De har ikke lys nok farge til meg uansett, så det droppet jeg. :P Leste blant annet på de maskene som kommer i små pakninger nesten som kapsler, og det var ikke noe å skrike wow av. Helt alminnelige, bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...