AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Om du en dag f.eks får i deg en god del kalorier mer enn du skal for å holde vekta, når vil dette vise på vekta? Allerede dagen etter, eller kan det ta litt tid?Anonymous poster hash: 7dc6d...b89
Gjest Runforit Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Kan vises på vekten med en gang i form av salt og vannvekt, men kroppen er mer kompleks enn at du legger på deg fett på én dag med overksudd. Man må se på det store og hele bildet mht kcal inn/ut.
MiniMjau Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 En kg tilsvarer vel 7600 kalorier, så du skal ha spist mye på en dag for å gå opp en kg. Men er enig med Runforit, at det nok er mer komplekst en som så...
Wonderbitch Skrevet 4. oktober 2015 #4 Skrevet 4. oktober 2015 Om jeg har spist veldig usunt en dag, veier jeg ofte mindre dagen etter. Jeg tror det er fordi jeg spiser mer av den sunne maten, f.eks 500g brokkoli og 300 g fiskekaker, enn 100g potetgull og 200 g sjokolade. Så selvom man i teorien har spist mer kcal synes det kanskje ikke med en gang. Fordi det veier jo mindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå