QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Noen ganger ser man overskriften "Frekke tyver" i avisa. Når er en tyv ikke frekk? Hvor mange frekk-nivåer finnes det? Litt frekk tyv, frekk, veldig frekk, nådeløs frekk? Det finnes også slemme tyver på samme måte. Noen stjal en 500 lapp fra meg. Jeg hadde dårlig råd, da var tyven nådeløs frekk og slem. Hadde jeg ikke hatt dårlig råd, hadde tyven bare vært litt frekk.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Er du en frekk jente? Anonymous poster hash: 0e433...d41
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Noen ganger. Liker frekke jenter mer en frekke tyver. 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2015 Liker frekke jenter mer en frekke tyver. Jeg også. Herregud som jeg kjeder meg, alt virker kjedelig.....
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg også. Herregud som jeg kjeder meg, alt virker kjedelig..... Livet er et helvete
QueenOfTheSidewalk Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2015 Livet er et helvete Nåja så ille er det ikke.
Gothminister Skrevet 3. oktober 2015 #8 Skrevet 3. oktober 2015 Nåja så ille er det ikke. Jo det er langt verre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå