Arabella Skrevet 3. oktober 2015 #1 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg ser dette ordet rett som det er, hva betyr det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest supernova_87 Skrevet 3. oktober 2015 #2 Del Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Jeg trodde det var en forkortelse av det engelske ordet "legitimate", og sånn jeg har forstått det brukes det som at noe er lovlig, eller greit, eller "innenfor". Urban har mange forklaringer: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=legit Har du noen eksempler? Endret 3. oktober 2015 av Rainstorm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 3. oktober 2015 Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EDM Skrevet 3. oktober 2015 #4 Del Skrevet 3. oktober 2015 Slik ordet brukes i dagens slang kan det oversettes til "troverdig, ekte eller rett og slett bra" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Del Skrevet 3. oktober 2015 Amerikanerene bruker det ofte som "innafor" som nevnt over. Anonymous poster hash: 1110e...fb9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Castielz Skrevet 3. oktober 2015 #6 Del Skrevet 3. oktober 2015 Google hadde gitt deg svar på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #7 Del Skrevet 3. oktober 2015 Google hadde gitt deg svar på dette. Nei, jeg får opp engelskspråklige sider etter internettsøk på det ordet. Men spørsmålet gjaldt norsk. Anonymous poster hash: cccc6...0b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #8 Del Skrevet 3. oktober 2015 Just fucking google it. Anonymous poster hash: 15c13...621 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #9 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg bruker det som "ekte" "real" . "Er det legit?" Er det ekte? Eventuelt i firmasammenheng "er det til å stole på?" Anonymous poster hash: b90fe...c1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 3. oktober 2015 #10 Del Skrevet 3. oktober 2015 Her sier man f.eks. "hasj er legit det eneste som funker for meg", vet ikke om det varierer fra sted til sted. Blir brukt som "innafor", "ekte", "bokstaveligtalt", "virkelig", sikkert mer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #11 Del Skrevet 3. oktober 2015 Jeg trodde det var en forkortelse for "legitimt". Anonymous poster hash: 603c5...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #12 Del Skrevet 3. oktober 2015 "Seems legit" er også et ironisk uttrykk brukt for noe som er overdrevent/beviselig ikke riktig. Anonymous poster hash: 4f386...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå