AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #1 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg og min samboer her vært sammen i mange år. Vi har alltid hatt masse sex og ikke hatt noen problemer. I vår/sommer hadde vi en liten tørkeperiode, der vi begge var mye sliten og ikke orker sex, vi hadde da sex annenhver uke i gjennomsnitt. For et par måneder siden tok sexlivet vårt seg opp til normalen igjen og vi har nå sex 3-4 ganger per uke. Problemet er at når vi har skikkelig røff sex(som vi begge liker veldig godt) ender samboeren min opp med å få rift på penishodet rett ved strengen. Dette har aldri skjedd før, men var den siste tiden skjedd når han har kjørt litt ekstra på. Han har en teori på at jeg har blitt trangere i skjeden i og med at vi hadde lite sex en lang periode, jeg er skeptisk, kan dette være mulig? Eller er det penisen hans som er problemet? Skal sies at han heller ikke runket under perioden vi hadde lite sex. Kan strengen ha blitt mindre elastisk? Altså, det skjer bare når vi har røff sex, vi bruker alltid glidemiddel. Vi har ingen kjønnssykdommer, og har nå regelmessig sex. Han merker forøvrig ikke riften før etter endt sex når han går for å dusje og får vann på penis. Hvordan kan dette plutselig begynne å skje? Noen innspill? Bør han gå til legen? Noen tiltak for å forebygge dette? Anonymous poster hash: 9d573...ee6
mann_oslo_41 Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg og min samboer her vært sammen i mange år. Vi har alltid hatt masse sex og ikke hatt noen problemer. I vår/sommer hadde vi en liten tørkeperiode, der vi begge var mye sliten og ikke orker sex, vi hadde da sex annenhver uke i gjennomsnitt. For et par måneder siden tok sexlivet vårt seg opp til normalen igjen og vi har nå sex 3-4 ganger per uke. Problemet er at når vi har skikkelig røff sex(som vi begge liker veldig godt) ender samboeren min opp med å få rift på penishodet rett ved strengen. Dette har aldri skjedd før, men var den siste tiden skjedd når han har kjørt litt ekstra på. Han har en teori på at jeg har blitt trangere i skjeden i og med at vi hadde lite sex en lang periode, jeg er skeptisk, kan dette være mulig? Eller er det penisen hans som er problemet? Skal sies at han heller ikke runket under perioden vi hadde lite sex. Kan strengen ha blitt mindre elastisk? Altså, det skjer bare når vi har røff sex, vi bruker alltid glidemiddel. Vi har ingen kjønnssykdommer, og har nå regelmessig sex. Han merker forøvrig ikke riften før etter endt sex når han går for å dusje og får vann på penis. Hvordan kan dette plutselig begynne å skje? Noen innspill? Bør han gå til legen? Noen tiltak for å forebygge dette? Anonymous poster hash: 9d573...ee6 Det er vel bare sånn som skjer av og til, og det må få grodd skikkelig før dere gir 'full gass' igjen. For meg skjedde det når man var litt for ivrig litt for tidlig...
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Smør som faen kjerring ellers puler jeg fyr i deg...Anonymous poster hash: 7c65d...176
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Kanskje du blir mindre våt enn før, og dermed blir det mer friksjon?Anonymous poster hash: 0079d...ffd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Har du hormonspiral? Kan være det som gir rift om han bunner deg Anonymous poster hash: 17675...371
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Kanskje du blir mindre våt enn før, og dermed blir det mer friksjon?Anonymous poster hash: 0079d...ffd de bruker jo glidemiddel.... Anonymous poster hash: 0ba80...3ac
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2015 #7 Skrevet 4. oktober 2015 Det er vel bare sånn som skjer av og til, og det må få grodd skikkelig før dere gir 'full gass' igjen. For meg skjedde det når man var litt for ivrig litt for tidlig... Ja, men har aldri skjedd før når vi hadde regelmessig sex, rart det plutselig skal ha skjedd 5-6 ganger siden i sommer? Han sier selv det gror fort, 1-2 dager og som regel gjør det ikke vondt før han dusjer. Får be han roe seg ned. Kan ha noe med at han har litt fetish og at jeg har kledd meg opp noen av gangene, da blir veldig ivrig for å si det sånn. TS Kanskje du blir mindre våt enn før, og dermed blir det mer friksjon?Anonymous poster hash: 0079d...ffd Ja, jeg blir absolutt mindre våt enn før, men vi bruker som sagt glidemiddel hver gang vi har sex, det har vi egentlig alltid gjort. Kan ha noe med at vi har byttet glidemiddeltype? Føler det vi har nå tørker raskere inn. TS Har du hormonspiral? Kan være det som gir rift om han bunner deg Anonymous poster hash: 17675...371 Nei, har ikke det, kun p-piller som jeg har gått på i "alle år". Var til og med hos gynekologen nylig for å sjekke om det var noe rart oppi der, men alt var fint. TS Anonymous poster hash: 9d573...ee6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #8 Skrevet 5. oktober 2015 Ja, men har aldri skjedd før når vi hadde regelmessig sex, rart det plutselig skal ha skjedd 5-6 ganger siden i sommer? Han sier selv det gror fort, 1-2 dager og som regel gjør det ikke vondt før han dusjer. Får be han roe seg ned. Kan ha noe med at han har litt fetish og at jeg har kledd meg opp noen av gangene, da blir veldig ivrig for å si det sånn. TS Ja, jeg blir absolutt mindre våt enn før, men vi bruker som sagt glidemiddel hver gang vi har sex, det har vi egentlig alltid gjort. Kan ha noe med at vi har byttet glidemiddeltype? Føler det vi har nå tørker raskere inn. TS Nei, har ikke det, kun p-piller som jeg har gått på i "alle år". Var til og med hos gynekologen nylig for å sjekke om det var noe rart oppi der, men alt var fint. TSAnonymous poster hash: 9d573...ee6 Tror absolutt det kan være at det blir for tørt. Hvor lenge varer samleiet? Jeg opplevde at jeg ble veldig sår i skjeden da jeg ikke ble så våt lengre, selv om vi brukte glidemiddel.Anonymous poster hash: 0079d...ffd
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #9 Skrevet 5. oktober 2015 Tror absolutt det kan være at det blir for tørt. Hvor lenge varer samleiet? Jeg opplevde at jeg ble veldig sår i skjeden da jeg ikke ble så våt lengre, selv om vi brukte glidemiddel.Anonymous poster hash: 0079d...ffd Det varierer veldig, men penetrerigen varer vel i om lag 15 minutter. Jeg opplever ikke å bli sår, bare samboer. Skal sies at jeg kjenner at det er veldig trangt og vi må bruke litt tid i begynnelsen så det ikke gjør vondt, men slik har det i grunn alltid vært, minus rift på penis. TS Anonymous poster hash: 9d573...ee6
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2015 #10 Skrevet 5. oktober 2015 Det varierer veldig, men penetrerigen varer vel i om lag 15 minutter. Jeg opplever ikke å bli sår, bare samboer. Skal sies at jeg kjenner at det er veldig trangt og vi må bruke litt tid i begynnelsen så det ikke gjør vondt, men slik har det i grunn alltid vært, minus rift på penis. TSAnonymous poster hash: 9d573...ee6 Hm, det er jo litt rart. Da må det være noe med han, tenker jeg? Får ta seg en legesjekk. Off topic, penetrering i 15 min er lenge i min bok. Tror aldri jeg har opplevd lengre enn 5 min. Anonymous poster hash: 0079d...ffd
AnonymBruker 42 Skrevet 5. oktober 2015 #11 Skrevet 5. oktober 2015 "Hvordan kan dette plutselig begynne å skje?" Har man først fått et kutt evt. røket "strengen" så er er det fort gjort at det skjer igjen. Huden blir aldri like elstisk etter at det dannes arrvev. Har du spiral så kan det jo hende det er de "fisketrådene" som stikker han, men man må jo være rimelig bedøvet i snoppus for å ikke kjenne det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå