AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Kan folk se at jeg er inne på facebook når chatten er av? Anonymous poster hash: e1c1d...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #2 Skrevet 3. oktober 2015 Jeg sjekket dette i går, det kan de visst. Anonymous poster hash: 68c2e...b96
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 Hvordan da? Anonymous poster hash: e1c1d...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #4 Skrevet 3. oktober 2015 Vel jeg lagde en annen bruker og hadde begge to ved siden av hverandre. Jeg sto som pålogget og aktiv når jeg surfet, selv om jeg hadde skrudd av messenger og slått av chatten. Det gjalt både med FB-appen på mobil og på nett. Hvordan vet jeg ikke, men andre kan tydeligvis se deg så lenge du er aktiv på siden. Når jeg la ned facebook/ikke hadde siden eller appen oppe så sto det "sist aktiv: x minutter". Anonymous poster hash: 68c2e...b96
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #5 Skrevet 3. oktober 2015 Ok takk dumt det ikke går an å luske rundt uten å bli oppdaget.. Anonymous poster hash: e1c1d...ecd
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2015 #6 Skrevet 3. oktober 2015 Veldig :\ Jeg ser ikke helt poenget med å kunne velge av/på en chat, når det egentlig ikke har noe å si. Jaja. Anonymous poster hash: 68c2e...b96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå