Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg offisielt blitt en del av mange ivrige prøvere  :biggrin: Har lest og søkt så mye den siste tiden, og tenkte det var like greit å melde seg inn her.

Tok ut p-staven 26 august og har ventet spent på den såkalte bortfallsblødningen. Har ikke sett snurten av den, og tenkte mensen var på vei da de vanlige menssmertene kom rundt 21 september. De fortsatte frem til 24 sept, da det toppet seg og var ufattelig vondt under samleie (ikke opplevd før). Dagen etter var smertene borte, og morgenen 1 oktober begynte jeg å spotte friskt blod, veldig lite. Dette har nå fortsatt i dag (2. dagen), men mer brunlig (beklager detaljene!). Har også litt murringer, men ikke smerter og trenger ikke tampong/bind. Jeg lurer da på om eggløsning kan ha vært 24, og dette kan være festeblødning? Eller er det ikke mulig å bli gravid før man har hatt bortfallsblødning? Noen som har lignende erfaringer etter prevensjonsslutt? Alltid kjekt å prate med andre i samme båt  :icon_lol: Forstår selvsagt at det kan være sykluskluss nå i starten! :-) 

Både jeg og samboer tenker at "skjer det, så skjer det", men jeg er nok litt mer ivrig enn han og har allerede prøvd ut forskjellige el-tester og leser mye om temaet. Har ingen forventninger, og blir ikke særlig skuffet om mensen kommer, men er jo spennende å følge med hvis ting kan skje!

Anonymous poster hash: 7bd45...974

Anonymous poster hash: 7bd45...974
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå gikk ikke jeg på pstav men ppiller.. Men jeg hadde ikke bortfallsblødning og ble gravid :) er nå i 12 uke.

Skrevet

Trådstarter her: Gratulerer så mye! 😃 Har ingen blødning idag, dag nr 3, men fortsatt murringer, lignende før jeg pleier å få menstruasjon. TR dukker vel kanskje opp, men er jo håp 👍 Takk for tilbakemld og lykke til!

Skrevet

Tok ut p-staven min i juni :-)

Hadde kun hatt den i ca 8 mnd, men ppiller i mange år før det. Har enda ikke fått mensen. Lei av å vente! :-(

Har veldig lyst å bli gravid<3

Anonymous poster hash: 9c242...5f0

Skrevet

Min mann er forressten veldig: det skjer når det skjer.

Mens jeg er allerede litt utålmodig! ;-)

Anonymous poster hash: 9c242...5f0

Skrevet

Uff, forstår veldig den utålmodigheten din! Har du hatt noen symptomer? Menssmerter e.l? Man tenker at man skal slappe av, men tror det er litt vanskeligere for oss jenter/damer enn vi tror :P

Jeg hadde p-staven i 2 år, blødde like mye som jeg ikke blødde, huff! Før det gikk jeg ikke på prevensjon, men brukte p-sprøyte for 5 år siden. Får se hvordan det går de neste dagene, håper på en festeblødning 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...