AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hei! Akkurat nå er venninna mi på 17 år på fylla i sentrum, og skal nå til en annen fest. Hun er fullstendig borte, og jeg har akkurat vær med henne og prøvd å overtale henne i en time om at hun må komme seg hjem, men hun nekter. Hun er så full at hun nesten ikke klarer å gå. Foreldrene hennes er heller ikke hjemme... Vet noen om noen jeg kan ringe eller noe som gjør at hun kan komme seg hjem? Sorry for rotete innlegg, men det haster!!Anonymous poster hash: 41993...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Del Skrevet 2. oktober 2015 politiet! Anonymous poster hash: 7d7db...4f4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Del Skrevet 2. oktober 2015 Norske jenter.... Anonymous poster hash: d6fd6...303 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 2. oktober 2015 #4 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hvor langt unna er foreldrene? Hva med å snakke med dine egne foreldre? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn82 Skrevet 2. oktober 2015 #5 Del Skrevet 2. oktober 2015 call the cops. Er hun ikke istand til å ta vare på seg selv, og nekter å reise hjem, så bør hun bli hentet av politiet. Hun er pr. definisjon et barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kommer politiet til å ta dette alvorligt? Men jeg er redd hvis jeg ringer politiet at hun kommer til å bli sur på megAnonymous poster hash: 5c522...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Del Skrevet 2. oktober 2015 Da tar du kontakt med dine foreldre, så kjører dere å henter jenta. Ho kommer til å bli sur der og da, men takker deg nok imorgen.Anonymous poster hash: a4721...8c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 2. oktober 2015 #8 Del Skrevet 2. oktober 2015 Som nevnt over, hvis ingen kan hjelpe deg, så kunne kanskje politiet hjulpet deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Florence Skrevet 2. oktober 2015 #9 Del Skrevet 2. oktober 2015 Kommer politiet til å ta dette alvorligt? Men jeg er redd hvis jeg ringer politiet at hun kommer til å bli sur på megAnonymous poster hash: 5c522...687 Det får du tåle. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LDR Skrevet 2. oktober 2015 #10 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg sneik meg til sentrum for å hente henne hjem, så foreldrene mine vet ikke at jeg er ute Ts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Del Skrevet 2. oktober 2015 Snilt gjort av deg da. Neste gang får du ringe foreldrene. Anonymous poster hash: 42b75...0ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg ville kontaktet foreldrene hennes. Anonymous poster hash: 095ed...4a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 2. oktober 2015 #13 Del Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Er det helt umulig å ta henne med hjem til huset hennes, er hun med noen andre venner som eventuelt kan hjelpe til? Endret 2. oktober 2015 av Apocalypse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spiderman Skrevet 2. oktober 2015 #14 Del Skrevet 2. oktober 2015 Jeg sneik meg til sentrum for å hente henne hjem, så foreldrene mine vet ikke at jeg er ute Ts Du er en bra venninne Sikkert en viktig erfaring for henne. Fårhåpentligvis er hun ikke en av dem som aldri lærer. Trengte selv noen smeller før jeg fikk et mer modent forhold til alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 2. oktober 2015 #15 Del Skrevet 2. oktober 2015 Politiet eller ærlighet ovenfor dine foreldre. Eller så kan du "lure henne til en fest", men hjem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #16 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hei! Jeg har tatt kontakt med politiet, men de sier at det ikke er så mye de kan gjøre, men hun må komme seg hjem TsAnonymous poster hash: 5c522...687 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #17 Del Skrevet 2. oktober 2015 Hei! Jeg har tatt kontakt med politiet, men de sier at det ikke er så mye de kan gjøre, men hun må komme seg hjem TsAnonymous poster hash: 5c522...687 Sånt som dette tuller du ikke med. Politiet er forpliktet til å varsle og hente hjelp fra barnevernsvakten når en 17. Åring ikke er istand til å ta vare på seg selv på grunn av rus. Der har vært flere skaer på dette i media, som bekrefter at politiet skal reagere på denne typen meldinger med å hjelpe. Så du får ringe opp igjen om dette er seriøst. Anonymous poster hash: 248b6...be1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #18 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ts her! Jeg ringte til politiet, og jeg vet dette er alvoligt, men jeg har for lite opplysningerAnonymous poster hash: 5c522...687 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vill Skrevet 2. oktober 2015 #19 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ring foreldrene dine og fortell kva som skjer. Dei blir kanskje litt sinte først, men deretter glad for at du vil hjelpe veninna di. Eg håpar mine framtidige barn tør å be meg om hjelp dersom det er noko. Eg er sikker på at foreldrene dine også setter pris på at du kjem til dei når du treng det! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 2. oktober 2015 #20 Del Skrevet 2. oktober 2015 Ring foreldrene dine og spør om de kan kjøre. De kommer mest sannsynlig til å bli glade for at du tar ansvar for en venn og at du har tillit til dem, når det første sjokket har lagt seg. Min eldste sønn fikk ikke lov til å drikke da han var 17, men jeg ble likevel glad for at han fulgte fulle venner hjem og at han ved en anledning ble fulgt hjem av venner, selv om han hadde drukket. Hans normalt sett hissige far satte pris på at han ringte for å be ham kjøre overstadig berusede venninner hjem, selv om det strengt tatt ikke var hans ansvar og at de på det tidspunktet hadde blitt over 18. Har alltid innprentet de eldste barna om hvor viktig det er at man passer på hverandre når man drikker og at de aldri må være redde for å komme hjem, eller spørre om hjelp, selv om de ikke fikk lov til å drikke før de ble 18. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå