Gå til innhold

Hvordan bli kjent med søsteren hans?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og kjæresten har vært sammen i snart ett år, flyttet sammen for 5 måneder siden.

Foreldrene hans bor på en annen kant i landet, de har besøkt oss en gang, og jeg har vært med dit en gang.

Han har en søster som bor i utlandet akkurat nå. Hun har jeg aldri møtt. Når han har snakket med henne på skype, så har jeg også snakket litt med henne.

"Hvordan går det?", "hva har du gjort i dag?", "alt bra med deg?" sånne ting.. Jeg er beskjeden og synes det er litt kleint.

En dag sendte hun meg en melding på skype. Spurte hvordan det står til. Jeg svarte, og lurte på hvordan hun har det. Men ingen av oss skriver så mye mer.

Samboeren min sier hun sikkert hadde satt pris på om jeg tar litt kontakt med henne. Men hvordan bli kjent, på en måte, gjennom skype? Hadde vært greiere om jeg hadde møtt henne på ordentlig først tenker jeg. Men det vil ikke skje før tidligst i romjula, kanskje ikke da engang. Jeg skal være med min familie, samboeren med sin, og så skal en av oss komme til den andre litt uti romjula. Så kanskje jeg møter henne tidligst i påska neste år...

Vi er rundt samme alder, hun har to barn, er gift og har nettopp blitt gravid igjen, jobber i barnehage. Hun hører på listepop, virker veldig jentete, opptatt av sminke, klær, virker veldig strigla. Jeg er nok en god del røffere i kantene. Hva er greit å skrive om, som kan være felles for oss som sikkert er ulike?

Merker jeg er litt redd for å ikke være "god nok", noe jeg vet bare er teit....

Anonymous poster hash: 99794...5c5
  • 5 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare vær deg selv, tror det går helt fint. 

Anonymkode: 8616e...a25

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Bare vær deg selv, tror det går helt fint. 

Anonymkode: 8616e...a25

Hun har sikkert truffet henne nå. Tråden er fem år gammel.

Anonymkode: 193bd...0ad

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...