Gå til innhold

Modesty panel rygg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey,

Hvor får man kjøpt ekstra slike i Norge? Og hva heter det på norsk, jeg vil gjerne ha den i en annen farge en hvit, er det fint? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey,

Hvor får man kjøpt ekstra slike i Norge? Og hva heter det på norsk, jeg vil gjerne ha den i en annen farge en hvit, er det fint? :)

Atte... Hæ? Modesty panel rygg?...

Anonymous poster hash: f5a51...15b

Skrevet

Det er ikke noe man får kjøpt løst, men sitter allerede på kjolen. Man kan sy selv, få en proff til å gjøre det eller ha et annet plagg under for å dekke åpningen.

Skrevet

Jeg kan aldri tenke meg at det kommer til å fungere å ha det løst.  Det nærmeste du kommer i så fall er en tubetopp.  Det kan være veldig fint å ha den i kontrastfarge, men da bør det helst være en farge som går igjen et annet sted.  Hvis ikke risikerer man at det bare ser ut som du har på deg f.eks blått undertøy og ikke klarte å lukke kjolen ordentlig.

Skrevet

Den jeg har er sydd fast, men kun "tråklet" altså sydd veldig lett i den ene siden, så ser ikke helt problemet med å ordne en ny en og tråkle denne lett på :)

Må ha med spiler tror jeg :)

Etter litt "prøving" funnet ut at jeg vil

Ha en standard panel, men kontrast i snorene :)

Skrevet

Det blir nok penest. Kontrastpanel passer best hvis man har andre detaljer i samme farge. Hm, lurer på om det er nok spiler i syskrinet til å lage et floating panel i tide til julebordet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...