Gå til innhold

Bestevenninna mi

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det dreier selvfølgelig seg ikke om sånne store ting. Er vel egentlig missforståelser og mangel på god kommunikasjon i fylla, ikke noe mer.

Anonymous poster hash: c1972...629

Og baksnakker henne selvfølgelig ikke. Er jo uendelig glad i henne. Føler ikke helt hun er ute av mitt liv, føler jeg går å venter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det dreier selvfølgelig seg ikke om sånne store ting. Er vel egentlig missforståelser og mangel på god kommunikasjon i fylla, ikke noe mer.

Er det mange misforståelser da? Kan være det er en del frustrasjon som har bygget seg opp over tid.

Om ikke, så syns jeg hun oppfører seg ufint. Men det er som sagt ganske vanskelig, eller helt umulig egentlig, å komme med noe godt svar når vi vet så lite om saken.

Anonymous poster hash: 3c714...a2f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mange misforståelser da? Kan være det er en del frustrasjon som har bygget seg opp over tid.

Om ikke, så syns jeg hun oppfører seg ufint. Men det er som sagt ganske vanskelig, eller helt umulig egentlig, å komme med noe godt svar når vi vet så lite om saken.

Ja, det er det nok. Men det er ingen store ting som ikke kan ordnes opp i.

Men var mere ute hva dere legger i litt tid. Siden jeg tenker litt tid ikke er så lenge, men vi har ikke snakket på snart ei uke. Og hun va om litt tid for 2,5 uker siden og vi virker ikke nærmere en løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det nok. Men det er ingen store ting som ikke kan ordnes opp i.

Men var mere ute hva dere legger i litt tid. Siden jeg tenker litt tid ikke er så lenge, men vi har ikke snakket på snart ei uke. Og hun va om litt tid for 2,5 uker siden og vi virker ikke nærmere en løsning.

Men igjen kommer det an på alvorligheten, ikke sant.. Så er umulig å si.

Men som sagt så syns jeg ut fra det du sier at hun har brukt for lang tid. Du får ta kontakt med henne i begynnelsen av neste uke når hun ikke er full eller fyllesyk og be om en prat. Om hun sier nei så får du enten si at du syns det er på tide og at det er dårlig gjort av henne å ikke ønske å ordne opp, eller bare si at "ok, da er det ikke mer jeg kan gjøre nå. Du får si fra når du vil snakke" og så går du videre med livet. Kanskje opplever du å miste ei god venninne og det er trist.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men igjen kommer det an på alvorligheten, ikke sant.. Så er umulig å si.

Men som sagt så syns jeg ut fra det du sier at hun har brukt for lang tid. Du får ta kontakt med henne i begynnelsen av neste uke når hun ikke er full eller fyllesyk og be om en prat. Om hun sier nei så får du enten si at du syns det er på tide og at det er dårlig gjort av henne å ikke ønske å ordne opp, eller bare si at "ok, da er det ikke mer jeg kan gjøre nå. Du får si fra når du vil snakke" og så går du videre med livet. Kanskje opplever du å miste ei god venninne og det er trist.

Det har ikke skjedd noe alvorlig, ingen svik.

Jeg har sagt mitt. Unnskyld for det jeg kunne gjort på en annen måte, ønske å ordne opp, sendt fine meldinger osv. Er ilke mer jeg kan gjøre 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...