Gå til innhold

Husker forloveren/-ene dine?!

Husker forloveren/-ene dine bryllupsdagen din?!  

1. 1. Husker forloveren/-ene dine bryllupsdagen din?!

• Ja, selvfølgelig!
      6
    • Nei!
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker forloveren / -ene dine bryllupsdagen din?!

Jeg har flere forlovere, men det er hvert år bare ei som husker på oss!

Jeg synes vel det er litt rart egentlig... :roll:

Jentene mine ble nøye valgt - det var ingen jeg tilfeldigvis traff på gata... :wink:

Dagen var naturligvis stor og viktig for meg - skulle tro de ville husket den?!

Man husker jo bursdager, men den største dagen vi har som par/"ektepar" som jo betyr mye for oss har jeg inntrykk av bare betyr noe for andre på selve brylluppet.

Selv er jeg forlover og husker dagen deres hvert år! :)

Sender en mail, sms eller et kort i posten bare, det er hyggelig med en liten gratulasjon! :)

Vi har dagen vår i dag... :hjerter:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil da håpe hun husker dagen vår, men forventer ikke ekstra oppmerksomhet når 1-årsbryllupsdagen kommer.

Skrevet
Vil da håpe hun husker dagen vår' date=' men forventer ikke ekstra oppmerksomhet når bryllupsdagen kommer.[/quote']

enig, jeg husker ikke mamma og pappa sin en gang jeg :oops: men er flink på bursdager da :)

Skrevet
enig' date=' jeg husker ikke mamma og pappa sin en gang jeg :oops: men er flink på bursdager da :)[/quote']

Jeg husker foreldrene mine sin dag, men så har vi alltid hatt litt ekstra god mat den dagen + dessert!! :hoppe:

...det hadde vi nemlig ikke hver dag... :wink:

Mener ikke at man skal stille opp med store greier, bare en liten melding om at man faktisk husker dagen er hyggelig, synes jeg... :-)

Skrevet

Er dette så viktig da? Riktignok husker jeg bryllupsdagen til den venninnen som jeg var forlover for, men det skyldes mest at dette også er bursdagen til kjæresten min. Men jeg sendte en SMS og gratulerte da, fordi jeg husket det.

Skrevet
Er dette så viktig da?

Ja, viktig og viktig... :roll:

Jeg synes det hadde vært koselig - ikke livsviktig! :):wink:

Skrevet

Koselig er det, helt klart. Men jeg synes ikke det er rart dersom forloverne ikke husker dagen. Året etterpå, så kanskje, for det er noe spesielt. Men ikke etter der. Og som du sier - det er noe spesielt for DERE, ikke for alle andre..

Skrevet

Håper hun husker vår jeg, for det hadde vært koselig.

Skrevet

Jeg er enig med Ronja. De som var forlovere i bryllupet vårt, og også de eneste to som var til stede, har ikke husket bryllupsdagen vår. Det plager meg ikke i det hele tatt, og jeg hadde blitt mer overrasket om de husket det enn at de ikke gjør det. Det er så vidt vi husker dagen selv! :ler:

Skrevet

Hun kommer nok til å huske det, men jeg tror ikke det vanker noen ekstra oppmerksomhet av den grunn, og det gjør meg egentlig ingenting

Skrevet

Jeg husker ikke bryllupsdagen til hun jeg var forlover for :oops: Trodde ikke dette var en stor greie.

Tviler på at min forlover kommer til å husker vår dag(akkurat giftet meg).

Skrevet

Hm, det har jeg aldri tenkt på. Har vært forlover selv, men husker ikke datoen. Visste ikke at man burde det. Kommer nok ikke til å endre på praksisen.

Skrevet

Synes det er å håpe på litt for mye... Jeg har i allefall ikke kapasitet til å huske alles bursdager, bryllupsdager, forlovelsesdager, fødselsdag til alles hunder og katter og andre merkedager. Jeg husker bursdager, det synes jeg er viktig!

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes det er å håpe på litt for mye... Jeg har i allefall ikke kapasitet til å huske alles bursdager' date=' bryllupsdager, forlovelsesdager, fødselsdag til alles hunder og katter og andre merkedager. Jeg husker bursdager, det synes jeg er viktig![/quote']

Enig! Synes det er vanskelig nok å holde styr på venners/families bursdager - og nå har vennene begynt å formere seg og brått er det vannvittig mange å huske på!

Skrevet

Nei hun husker ikke min, men så husker jeg sjelden på hennes også..........

Synes bursdager er mye viktigere og huske på og bruker all ledig hjernekapasitet til å huske flest mulig bursdager :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...