Gå til innhold

Er det ubehagelig å avvise en mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til kvinner som har avvist menn som sjekker dem opp. Føler dere at det er ubehagelig, eller er det helt ok å gjøre samt at dere føler dere smigret for at dere ble sjekket opp?

Anonymous poster hash: 99b3e...506
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg smigret, føler det er noe kleint å avvise, er trist på hans vegne, håper han finner noen andre. 

Anonymous poster hash: bed49...73c
Skrevet

Til kvinner som har avvist menn som sjekker dem opp. Føler dere at det er ubehagelig, eller er det helt ok å gjøre samt at dere føler dere smigret for at dere ble sjekket opp?

Er dette tredje tråden din på kort tid om temaet?

Anonymous poster hash: adcc2...927

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hater det. Prøver å unngå å sette meg selv i situasjoner der jeg risikerer å måtte gjøre det.

• Liker 1
Skrevet

Det er ubehagelig, da jeg aldri vet helt hva den mest "skånsomme" metoden er og jeg er redd det skal bli en situasjon. 

Anonymous poster hash: afbf0...877
Skrevet

Føler meg smigret, føler det er noe kleint å avvise, er trist på hans vegne, håper han finner noen andre. 

Anonymous poster hash: bed49...73c

Nice, så det blir en litt positiv ting ut av det rett og slett eller? Dvs. at smigringen overgår kleinheten?

Skrevet

Det er ubehagelig, da jeg aldri vet helt hva den mest "skånsomme" metoden er og jeg er redd det skal bli en situasjon. 

Anonymous poster hash: afbf0...877

Men du ender opp med å avvise alikevel, eller forblir du nøytral mens han sjekker deg opp?

Skrevet

Er dette tredje tråden din på kort tid om temaet?

17cm kuk her som skal dyppes asap ser du ;)

Skrevet

Jeg sliter skikkelig med å avvise.

Skrevet

Jeg blir ganske irritert når menn som ikke interesserer overhodet sjekker meg opp. Akkurat som om de tror at noen på deres nivå kan ha en sjanse på meg? Jeg tar da gjerne på meg oppgaven som realitetssjekker, og avviser dem glatt, gjerne med en frekk undertone, slik at de kan gå videre med halen mellom bena og sikte seg inn på noe litt mer trashy neste gang. Det får da være måte på hva man skal ta med et smil :)

Skrevet

17cm kuk her som skal dyppes asap ser du ;)

Om du bruker det der som sjekkereplikk så gjør du det ihvertfall lett for damene å avvise.

• Liker 6
Skrevet

Jeg syntes det er ubehagelig. Opplever menn som respektløse og jeg går ikke ut for å bli sjekket opp.

Anonymous poster hash: 1d606...b38
  • Liker 2
Gjest morhjertegod
Skrevet

Jeg blir smigret, prøver å avvise så pent jeg bare kan, litt ubehagelig så legger inn mange gode ord og et men.... Nå er det ikke noe problem lengre, viser bare frem gifteringen, sier bare sorry :o)

Skrevet

Om du bruker det der som sjekkereplikk så gjør du det ihvertfall lett for damene å avvise.

Jeg ser ikke ut som en dass ei oppfører meg heller som en, så jeg tror jeg skal klare å gjøre det til en hyggelig situasjon i stedet for gjøre det kleint.

Skrevet

Kommer an på hvordan de har sjekket meg opp. Er han slibrig har jeg ingen problemer. Virker han hyggelig, men jeg bare ikke er int., så er det ubehagelig da det ikke er noe særlig å si at en ikke er interessert i en person. Vil jo i utgangspunktet ikke såre andre.

Skrevet

Jeg synes det er kjedelig å avvise folk, dels fordi jeg føler meg presset inn i en situasjon, dels fordi jeg må såre noens stolthet. Dessverre er det ytterst sjelden jeg blir sjekket opp av noen som faktisk gjør at jeg føler meg smigret. Som regel er det folk jeg nesten skammer meg over at tør nærme seg meg.

Anonymous poster hash: 34b4d...fa3
  • Liker 1
Skrevet

Det er ubehagelig på samme måte som å be naboene skru ned den høye musikken, si fra om at noen på arbeidsplassen lukter sterkt svette osv.

Men spesielt da jeg var yngre, smilende og blid ble det mistolket som interesse og jeg måtte avvise et par gutter. Nå oppfører jeg meg mer kjølig eller sier i en bisetning at jeg har samboer i begynnelsen av bekjentskapet slik at jeg ikke skal bli feiltolket senere.

Anonymous poster hash: a4cbe...50e
  • Liker 3
Skrevet

Ja, det er ubehagelig. Man kan gjerne sjekke stemningen med litt blikkontakt før man legger inn støtet. Jeg må nok si at jeg også kjenner litt på den irritasjonen av å bli sjekket opp inn i mellom. Jeg er hyggelig og svarer på en fin måte, men jeg er veldig dårlig på å avvise. Jeg blir kun sjekket opp når jeg er på byen da, skulle ønske det skjedd i hverdagen óg 😊

Skrevet

Jeg som mann synes det er forferdelig å måtte 'avvise' en kvinne som liker meg. Andre menn jeg observerer ser ut til å være mer likegyldige. Erfaringene mine med kvinner er like. Mange er hyggelige og empatiske, mens andre er direkte ufine.

Verken menn eller kvinner er en homogen masse.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...