AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis en dame liker en mann, er det noen ganger at hun "tester" han for hvor mye han liker henne ved å spille hard to get? Anonymous poster hash: 0133f...755
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 Ja. Anonymous poster hash: 6b0da...ed4 3
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 Noen kan gjøre det ja, andre ikke. Haha, det skal faenmeg ikke være lett. Hvordan kan han finne ut om hun liker han, hvis det er enkelte kvinner som spiller hard to get, mens det er andre kvinner som ikke liker at en mann prøver seg på henne flere ganger??? Anonymous poster hash: 0133f...755
Florence Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 Haha, det skal faenmeg ikke være lett. Hvordan kan han finne ut om hun liker han, hvis det er enkelte kvinner som spiller hard to get, mens det er andre kvinner som ikke liker at en mann prøver seg på henne flere ganger??? Anonymous poster hash: 0133f...755 Haha, nei det er ikke lett. Velkommen til singellivet.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Haha, nei det er ikke lett. Velkommen til singellivet. Jeg har ikke oppsøkt jenter noe spesielt før. Men jeg tror jeg bare må gi faen og prøve flere ganger. Å bli avvist gjør meg ingenting, men jeg tenker heller på om det er ubehagelig for kvinnene jeg sjekker opp. Hva tror du? Anonymous poster hash: 0133f...755
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 ubehagelig for dem hvis de vil avvise meg tenker jeg på. Eller blir de smigret? Jeg ser jo ikke ut som en helt dass heller da... Anonymous poster hash: 0133f...755
Fredsmegleren Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Kommer helt an på jenta, men selv gjør jeg det ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Kommer helt an på jenta, men selv gjør jeg det ikke. Hvordan oppfører du deg da? Anonymous poster hash: 0133f...755
Fredsmegleren Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Hvordan oppfører du deg da? Anonymous poster hash: 0133f...755 Responderer dersom han gir meg oppmerksomhet med interesse. Nå er jeg absolutt ikke noe fasitsvar når det kommer til jenter heller da.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis en dame liker en mann, er det noen ganger at hun "tester" han for hvor mye han liker henne ved å spille hard to get? Anonymous poster hash: 0133f...755 Kalles #shittesting ...så ja men du skal ta det som et kompliment. Anonymous poster hash: 8e1bb...78c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Kalles #shittesting ...så ja men du skal ta det som et kompliment. Anonymous poster hash: 8e1bb...78c Haha, shittesting, nice, jeg visste ikke at det fantes et slikt begrep. Men men, jeg skjønner jo at kvinner ønsker å sjekke om en mann virkelig liker dem før de åpner seg opp. Men det er vel heller måten de gjør det på som man kan bli litt forvirret av. Men det er vel strengt tatt bare å prøve og prøve, og så får man napp. Det er faktisk litt gøy å bare gå bort til random kvinner og bare snakke med dem,. Men det er jo alltid greit å vite at man har en ok kuk til dem hvis de ønsker å bli med meg hjem. Anonymous poster hash: 0133f...755
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Haha, shittesting, nice, jeg visste ikke at det fantes et slikt begrep. Men men, jeg skjønner jo at kvinner ønsker å sjekke om en mann virkelig liker dem før de åpner seg opp. Men det er vel heller måten de gjør det på som man kan bli litt forvirret av. Men det er vel strengt tatt bare å prøve og prøve, og så får man napp. Det er faktisk litt gøy å bare gå bort til random kvinner og bare snakke med dem,. Men det er jo alltid greit å vite at man har en ok kuk til dem hvis de ønsker å bli med meg hjem. Anonymous poster hash: 0133f...755 http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/ Sett deg inn i den artikkelen ..ganske fasinerende lesing. Anonymous poster hash: 8e1bb...78c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 http://illimitablemen.com/2014/12/14/the-shit-test-encyclopedia/ Sett deg inn i den artikkelen ..ganske fasinerende lesing. Anonymous poster hash: 8e1bb...78c Haha, nice. Anonymous poster hash: 0133f...755
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #15 Skrevet 2. oktober 2015 Haha, nice. Anonymous poster hash: 0133f...755 Alle kvinner\jenter her inne driver selvsagt ikke med slikt ..de er unntaket Det har vi fått avklart i flere tråder gjennom året....hehe Anonymous poster hash: 8e1bb...78c 1
Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2015 #16 Skrevet 2. oktober 2015 Haha, shittesting, nice, jeg visste ikke at det fantes et slikt begrep. Men men, jeg skjønner jo at kvinner ønsker å sjekke om en mann virkelig liker dem før de åpner seg opp. Men det er vel heller måten de gjør det på som man kan bli litt forvirret av. Men det er vel strengt tatt bare å prøve og prøve, og så får man napp. Det er faktisk litt gøy å bare gå bort til random kvinner og bare snakke med dem,. Men det er jo alltid greit å vite at man har en ok kuk til dem hvis de ønsker å bli med meg hjem. Anonymous poster hash: 0133f...755 Bare ikke bruk det begrepet når du sjekker damer, du risikerer at de ler deg opp i ansiktet og finner seg en mann istedenfor. 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #17 Skrevet 2. oktober 2015 Nei, hvis de liker mannen spiller de ikke spill-menn merker det og kan trekke seg vekk. Ingen spill. Kommer lengst med ærlighet. Anonymous poster hash: 049c2...7de
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #18 Skrevet 2. oktober 2015 Nei, hvis de liker mannen spiller de ikke spill-menn merker det og kan trekke seg vekk. Ingen spill. Kommer lengst med ærlighet. Anonymous poster hash: 049c2...7de Nå er det kvinner som #shittester ..ikke menn da. Leste du ikke artikkelen ? Anonymous poster hash: 8e1bb...78c 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #19 Skrevet 2. oktober 2015 Haha, det skal faenmeg ikke være lett. Hvordan kan han finne ut om hun liker han, hvis det er enkelte kvinner som spiller hard to get, mens det er andre kvinner som ikke liker at en mann prøver seg på henne flere ganger??? Anonymous poster hash: 0133f...755 jøss, er ikke alle damer like altså? er de egne individer med egne preferanser? nei, har du hørt! Anonymous poster hash: 5d10d...749 4
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #20 Skrevet 2. oktober 2015 Nå er det kvinner som #shittester ..ikke menn da. Leste du ikke artikkelen ? Anonymous poster hash: 8e1bb...78c Ingen interesse av testing eller spill overhode, så NEI. Anonymous poster hash: 049c2...7de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå