Gjest Også Gjest Skrevet 29. september 2004 #21 Skrevet 29. september 2004 Dette var et av de mer fornuftig svar på lenge når det gjelder dette temaet. At folk ikke kan respektere andres lyster og følelser uten å anbefale dem psykolog er ofte et tegn på at de selv kan trenge en.. "sitat fra en kjent psykolog" Jeg hadde også de samme tankene, men tenkte at det går ann å utforske litt, så lenge jeg er hjemme innenfor husets 4 vegger skader jeg i hvertfall ingen. resultatet ble.......ja kan du tenke deg det ? Siden den gang har jeg lært meg selv å akseptere andres følelser så lenge jeg kan velge hva jeg syntes om det !
Gjest Bleiegutten Skrevet 30. september 2004 #22 Skrevet 30. september 2004 Så du tror at så fort du tar på deg bleien, så forsvinner all ansvarsfølelse? nå må du slutte å tulle! Jeg tror ikke at alle mine plikter og ansvarsoppgaver blir borte nei. Men, når jeg tar på meg bleie, flykter jeg på en måte inn i en ansvarfri verden. Det vil si at der og da slapper jeg av og glemmer alt stress og mas som hverdagen ellers bringer med seg. For meg blir det faktisk en måte å avreagere på, eller en form for terapi. bleiebarn har et vanvittig trang til å kunne forme verden rundt seg, de vil være sjefen over alle sjefer, og de vil neimen ikke bli behandlet som om det ikke det er noe de mestrer! sånn er det å ha småbarn hjemme! har du forresten barn? tror ikke det nei........ Du har helt rett, det ligger i et barns natur og utforske og ville mestre, de vil lære. Men jeg tror ikke nødvendig vis at barnet vil være "sjefen over alle sjefer", men at hun/han ønsker å kunne gjøre ting de vil selv og ikke bli diktert hva de skal gjøre til en hver tid. For det er det som skjer med barn ikke sant, de blir hele tiden fortalt hva de skal gjøre. Spise mat nå, kle på deg nå, pusse tennene nå, sove nå osv. Jeg har et barn selv ja, selv om hun ikke bor her med meg :-( Og de fleste småbarn liker IKKE å gå med bleier..... bare så det er sagt... Hehe, akkurat der tror jeg du tar en smule feil faktisk. Søk litt på nettet i diverse diskusjonsforum og se hvor mange innlegg du finner av fortvilte foreldre som ikke klarer å få ungene sine til å gå på do. Forandret ditt syn seg nå? kanskje en smule?Nope, det er ingenting du har sagt til nå som har forandret mitt syn på noen som helst måte. Da har jeg nådd mitt mål: å få en blleiefetisj åpent snakke ut om sitt problem, og analysere hvorfor eventuellt man ble som man ble, og deretter få et svar fra meg..... jeg mener nemlig du burde gå til psykolog hvis din historie er sann..... Igjen vil jeg bare oppfordre deg til å søke litt på nettet, og lese om personer som har en fetisj for bleier. De aller fleste nettsteder om dette, inneholder en side som forklarer hvorfor personen interesserer seg for bleier. For alle vet vi at dette er en spesiell interesse å ha, alle vet vi at andre syn det er rart, og derfor har vi analysert opp og i mente hva som har gjort at vi er blitt som vi er blitt. Når man så har funnet årsaken, så lurer man på hva man skal gjøre med dette, søke hjelp eller om man skal fortsett å ha denne interessen. Så kommer man frem til at den ikke på noen måte er til skade for noen som helst, og hvorfor skal man da ikke kunne fortsette med det man liker? Og gudene skal vite at internettets inntog har hjulpet mange, for gjennom dette mediumet har man funnet ut at man faktisk ikke er alene om å ha denne spesielle interessen. Og når det er MANGE som har en fetisj for bleier, ja så finner man samtidig ut at man ikke er så unormal alikevel. Så, når det gjelder ditt mål som du skriver, så kan jeg bare beklage. Du har på ingen måte fått denne bleiefetisjisten til å tenke noe mer enn han har gjort tidligere når det gjelder dette evnet, eller langt mindre overbevist han om at han trenger en tur til psykologen. Har det fint jeg :-)
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #23 Skrevet 30. september 2004 Det du sier om barn, blir ikke helt rett! Og det er fint at du liker å gå med bleier, men har du ikke lyst til å forandre det? Jeg mener: du er kanskje singel nå og kan gjøre som du vil....Men den dagen du finner deg en kjæreste som du elsker over alt på jord, og synes du er rar som har en sånn såkalt fetisj( jeg vil kalle det en unormal interesse) så vil du få problemer.... hvor skal du gjemme deg og ha på deg bleier hen da? Det er enkelt tenker du kanskje, jeg forblir singel eller dropper det vakre jenta.... men vil du ikke da tenke at den bleie fetisjen hemmer deg i å leve et normalt liv? Ög da mener jeg det vil være på tide å tenke i andre baner..... Og barn forresten, blir mye fortalt hva de skal gjøre, MEN de er og vil være selvstendige individer... og grunnen til at de vil heller gå med bleie enn å gå på do, er jo fordi de ikke synes de mestrer det, eller er late, slik som du var, som du skrev.........
Gjest Bleiegutten Skrevet 30. september 2004 #24 Skrevet 30. september 2004 Det du sier om barn' date=' blir ikke helt rett! [/quote']Nei vel, men du vet det jo tydligvis du... selv om du lenger ned motsier deg selv.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #25 Skrevet 1. oktober 2004 nei noen barn er late og gidder ikke å gå på do, derfor vil du aldri finne noen barn som vil streve for å begynne å gå på do!
^me^ Skrevet 1. oktober 2004 #26 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg mener: du er kanskje singel nå og kan gjøre som du vil....Men den dagen du finner deg en kjæreste som du elsker over alt på jord, og synes du er rar som har en sånn såkalt fetisj( jeg vil kalle det en unormal interesse) så vil du få problemer.... hvor skal du gjemme deg og ha på deg bleier hen da? Det er enkelt tenker du kanskje, jeg forblir singel eller dropper det vakre jenta.... men vil du ikke da tenke at den bleie fetisjen hemmer deg i å leve et normalt liv? hvis jenta virkelig elsker ham og er den rette vil hun like han som han er uanz hvilke fetisher han har.. og du? fetish er en unormal ting (men normal og utberedt) ting og tenne på!
Gjest Unn Skrevet 1. oktober 2004 #27 Skrevet 1. oktober 2004 nei noen barn er late og gidder ikke å gå på do, derfor vil du aldri finne noen barn som vil streve for å begynne å gå på do! Hva vil du egentlig frem til her gjest? Syns du motsier deg selv hele tiden her jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #28 Skrevet 1. oktober 2004 nei unn jeg motsier ikke meg selv! da har du ikke lest hva jeg har skrevet....... Og ville du likt at din kjære hadde likt å gå rundt med bleier? det tror jeg ikke noe på! Og hvor skal man gjemme bleiene? før eller siden blir de funnet, og da blir det flaut å skulle innrømme slike ting! Derfor ville jeg gått til psykolog, fordi det er en unormal ting å tenne på, det er det virkelig, og selv om det er normalt i manges øyne, så er det jo ikke det! det betyr bare at vi har en haug med unormale mennesker rundt om i verden, som vi kalle det unormalt, for di det er så utbredt, og så pakker man inn hele bleiefetisjen inn, så det liksom skal høres normalt ut..... Hadde jeg begynt å gå med bleier, hadde jeg lurt på hva all iverden er det jeg driver med, og gjort noe med saken, og funnet ut alternative måter jeg kunne løst problemet på, og alternative avslapningsmetoder. Jeg vet dette innlegget kan høres ut som et angrep, men jeg er bare irritert over at folk kan kalle dette et normalt utbredt fenomen, når det i virkeligheten er en unormal ting som kalles normalt av en haug med spesielle folk.
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2004 #29 Skrevet 1. oktober 2004 En fetish er noe man tenner på. Ting som for andre kan virke uforståelige. Hva så? Dette er noe mange mennesker har som et ekstra krydder i sin tilværelse, og så lenge det ikke dreier seg om noe som skader andre kan jeg ikke fatte og begripe at det skal være så viktig å "kurere" vedkommende? Kan han ikke ha denne fetishen i fred og ro? Årsaken til at noen tenner på spesielle ting eller situasjoner kan være så mangt, men hvorfor drive med en slags psykoanalyse rundt dette når vedkommende selv sier at han er fornøyd med tilværelsen? Noen synes det er artig å latterliggjøre, men hva er hensikten? Jeg tenner selv på ting litt utenfor det vanlige, men svar jeg ser i forskjellige tråder forteller meg at jeg heller vil holde dette for meg selv. Har du det godt når du bruker bleier, så for all del. Kos deg, og vær sikker på at du ikke er alene. Dessuten, det finnes fetisher som er mye mer uforståelige enn dette.
Gjest Unn Skrevet 1. oktober 2004 #30 Skrevet 1. oktober 2004 nei unn jeg motsier ikke meg selv! da har du ikke lest hva jeg har skrevet....... Du motsier deg selv når først sier at ingen barn vil gå med bleier, for deretter å si at noen barn er late. Når et barn et lat som du sier, da har de jo tydligvis ingenting i mot å gå med bleier da. Og ville du likt at din kjære hadde likt å gå rundt med bleier? det tror jeg ikke noe på! Om alt annet med min mann hadde vært perfekt, tror jeg ikke jeg hadde kastet han på dør fordi om han tente på bleier nei. Jeg ville neppe ha oppmuntret han til å bruke dette, og sagt at dette fikk han holde for seg selv når muligheten bøy seg for det. Derfor ville jeg gått til psykolog' date=' fordi det er en unormal ting å tenne på, det er det virkelig, og selv om det er normalt i manges øyne, så er det jo ikke det! det betyr bare at vi har en haug med unormale mennesker rundt om i verden, som vi kalle det unormalt, for di det er så utbredt, og så pakker man inn hele bleiefetisjen inn, så det liksom skal høres normalt ut...../quote']Hvem skal bestemme hva det er unormalt å tenne på? Hvor mange må det være som syn en ting er unormalt før en person skal komme seg til psykolog og få hjelp? Hva med alle de som driver med SM/Bondag for eks. i mine øyne er det helt sykt at noen kan piske sin kjære, eller at noen er villig til å la seg underkue. Alikevel ber ikke ikke jeg dem om å komme seg til psykolog så lenge de trives med det de gjør, og jeg syn faktisk ikke vi andre har noe med dette.
Gjest Unn Skrevet 1. oktober 2004 #31 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg vet ikke om denne linken får lov til å bli stående eller ikke, men gjør et forsøk. Internett er en fin ting når det gjelder å finne informasjon, og er par kjappe søk må Altavista, var alt jeg trengte å gjøre for å finne frem til en haug av linker til hjemmesider fra folk som tenner på bleier: http://www.abyclub.com/cgi-bin/aby/makepag...age2.pl?which=2 Så "gjest," kanskje det er flere syke mennsker her i verden enn vi tror? Eller kanskje dette er mer normalt utbrett enn mange av oss har vært i nærheten av å forestille oss.
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #32 Skrevet 1. oktober 2004 Du er den som bestemmer hva som er unormalt eller ikke du da unn? hvorfor tror du det kalles unormalt da? Og selvfølgelig synes jeg det er vanvittig at noen liker å gå med bleier, men for meg så virker det bare dumt at man skal kose seg med bleier, uten å prøve å forandre seg.... hvorfor IKKE forandre seg? redd for å gå til psykolog? Man trøster seg med at dette er ganske normalt av andre fetisjer? hvorfor skal man kose seg med bleier, som er forbeholdt barn? Hvorfor kan man ikke forstå at bleier er for barn, og sånn er det bare, de blir ikke laget til voksne!
^me^ Skrevet 1. oktober 2004 #33 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg vet dette innlegget kan høres ut som et angrep, men jeg er bare irritert over at folk kan kalle dette et normalt utbredt fenomen, når det i virkeligheten er en unormal ting som kalles normalt av en haug med spesielle folk. hva er normalt?
Gjest Anonymous Skrevet 1. oktober 2004 #34 Skrevet 1. oktober 2004 Du er den som bestemmer hva som er unormalt eller ikke du da unn? hvorfor tror du det kalles unormalt da? Nei, jeg bestemmer ikke dette, men det gjør heller ikke du gjest. Det kalles unormalt fordi det er minoritetsgrupper som interesserer seg for noe, altså et mindretall av flertallet, og da kalles det å ha en fetisj for noe. Og selvfølgelig synes jeg det er vanvittig at noen liker å gå med bleier' date=' men for meg så virker det bare dumt at man skal kose seg med bleier, uten å prøve å forandre seg.... hvorfor IKKE forandre seg? redd for å gå til psykolog? [/quote']Man vil ikke forandre seg fordi man ikke oppfatter den interessen man har som noe problem skjønenr du vel. Det eneste som skaper problemer for en person som har en spesiell fetisj, er at omverdnen ikke akspeterer at noen tenner på den tingen. Du er et godt ekspempel på at omverdnen ikke aksepterer at folk er forskjellig når du forsøker å omvende en person bare fordi du ikke forstår hvorfor noen kan tenne på en ting som bleier. Man lærer at folk tenner på forskjellige ting, og når noen kan tenne på gassmasker, regntøy, BDSM eller hva det måtte være, ja så skjønner man at det er like normalt å tenne på bleier som at andre tenner på f.eks. BDSM skjønner du vel.
Gjest Unn Skrevet 1. oktober 2004 #35 Skrevet 1. oktober 2004 Det var meg som skrev innlegget over....
Gjest hovnor Skrevet 27. mars 2011 #37 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har en meget hemmelig fetisj, jeg tenner på det å gå med bleier og bli behandlet som et lite barn. Fratatt ansvar og stelt og dullet med. Lurer på om det finnes en mann der ute som vil være pappan min tro?
Gjest SnakeOil Skrevet 27. mars 2011 #38 Skrevet 27. mars 2011 Jeg har en meget hemmelig fetisj, jeg tenner på det å gå med bleier og bli behandlet som et lite barn. Fratatt ansvar og stelt og dullet med. Lurer på om det finnes en mann der ute som vil være pappan min tro? Kalles infantilisme, og ja, det er egne grupper for det, forsøk for eksempel på: forum for fetish folket Mange som forveksler dette med pedofili, psykiske problemer og mye annet rart (men så brant vi jo hekser for 150 år siden også, så det er kanskje ikke så rart..?). Forsøk på det fetih fora, eller fetish fora til sol, garantert noen som er på søken etter en kvinne som liker dette.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2017 #39 Skrevet 4. april 2017 Jeg har Bleiefetisj. Jeg bruker å ta på meg bleie frivillig hver gang jeg skal Bæsje.. Åsso går jeg ut Blandt folk etterpå. Slik at folk rundt meg merker at jeg har bæsja meg ut:) Anonymkode: b8106...853
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå