Gjest Anonym nå Skrevet 21. april 2004 #1 Skrevet 21. april 2004 Jeg har en meget hemmelig fetisj, jeg tenner på det å gå med bleier og bli behandlet som et lite barn. Fratatt ansvar og stelt og dullet med. Lurer på om det finnes en mann der ute som vil være pappan min tro?
Gjest Abrakadabra Skrevet 20. september 2004 #2 Skrevet 20. september 2004 Jaaa... svært mange menn ville vært "pappen" din "Anonym nå". Svar på denne da om du vil vite mer ;-) Og: p.s. denne fetisjen er det mange som har.. og så er den jo helt uskyldig og ufarlig... Kom igjen da jenta mi ;-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #3 Skrevet 22. september 2004 Jeg vil ikke kalle det å vil bli behandlet som et lite barn med bleier som en fetisj, jeg , da er det snarere en underliggende psykisk ubalanse , som ikke har blitt behandlet.... altså det er jo en GRUNN til at folk tenner på slike ting..... hva med å gå dypere i deg selv du som har det, og spørre deg selv: hva er grunnen til at jeg føler det sånn? er det noe i barndommen min som skjedde som gjør at jeg vil gå i bleier som voksen og bli behandlet som barn? kanskje psykolog ville ha hjulpet? hva er s¨å bra med å gå i bleier egentlig? bleier blir ekle, tunge og våte. Og kanskje du heller savner oppmerksomhet og stell nå og respekt fra voksne, hvis du ikke fikk det som barn? NEI det som er normalt å tenke, er at man vil være et selvstendig individ som voksen, greie seg selv, takle problemer uten hjelp fra andre osv. Det å ville bli behandlet som et barn, tyder på at et eller annet er uferdig i barndommen, eller noe lignende. Og forresten , jeg synes at , jeg som ser dette utenfra, er en ganske syk tankegang å ville at andre skal ha på deg bleie, et er jo ganske nedverdigende, ikke sant? fremmed ha på deg en bleie, og stelle og dulle med deg? det er jo en helt bakvendt tankegang av det som er normalt for voksne. Ikke meningen å kritisere her, bare utdype hva jeg som ganske normal ser utenfra, og få opp øynene til de som har denne såkalte fetisjen, om heller å oppsøke hjelp!
Gjest Ola Skrevet 22. september 2004 #4 Skrevet 22. september 2004 Hei Gjest ! Jeg er helt sikker på at hun som vil være "baby" har stor glede av det og ikke ønsker noen psykolog-behandling. Om det er legning eller fetish bryr hun seg sikkert ikke om, la henne heller finne seg en Pappa som digger det. er da bare flott at de finner en å leke med her på forumet.
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #5 Skrevet 22. september 2004 sikkert flott for henne, og hun har sikkert lurt på om hun er normal eller ikke? jeg vil få henne til å tenke på hvorfor hun gjør som hun gjør, det er tegn på intelligens det ola gutten, at man tenker hvorfor er jeg sånn? og hva kan gjøres med det? hun har sikkertt mye glede av sin såkalte fetisj, men ikke kom og si at hun har dårlige dager, der hun lurer på om hun er rar eller ikke.... derfor: hun kan godt tilkalle psykolog hjelp! psykologer er til for å hjelpe de vet du!
Gjest Også gjest Skrevet 22. september 2004 #6 Skrevet 22. september 2004 Jeg vil ikke kalle det å vil bli behandlet som et lite barn med bleier som en fetisj, jeg , da er det snarere en underliggende psykisk ubalanse , som ikke har blitt behandlet.... altså det er jo en GRUNN til at folk tenner på slike ting..... hva med å gå dypere i deg selv du som har det, og spørre deg selv: hva er grunnen til at jeg føler det sånn? er det noe i barndommen min som skjedde som gjør at jeg vil gå i bleier som voksen og bli behandlet som barn? kanskje psykolog ville ha hjulpet? hva er s¨å bra med å gå i bleier egentlig? bleier blir ekle, tunge og våte. Og kanskje du heller savner oppmerksomhet og stell nå og respekt fra voksne, hvis du ikke fikk det som barn? NEI det som er normalt å tenke, er at man vil være et selvstendig individ som voksen, greie seg selv, takle problemer uten hjelp fra andre osv. Det å ville bli behandlet som et barn, tyder på at et eller annet er uferdig i barndommen, eller noe lignende. Og forresten , jeg synes at , jeg som ser dette utenfra, er en ganske syk tankegang å ville at andre skal ha på deg bleie, et er jo ganske nedverdigende, ikke sant? fremmed ha på deg en bleie, og stelle og dulle med deg? det er jo en helt bakvendt tankegang av det som er normalt for voksne. Ikke meningen å kritisere her, bare utdype hva jeg som ganske normal ser utenfra, og få opp øynene til de som har denne såkalte fetisjen, om heller å oppsøke hjelp! Skrevet av en ekte psykopat ! som vet alt og bestemmer alt..??
Thea Skrevet 22. september 2004 #7 Skrevet 22. september 2004 Jeg har en meget hemmelig fetisj, jeg tenner på det å gå med bleier og bli behandlet som et lite barn. Fratatt ansvar og stelt og dullet med. Lurer på om det finnes en mann der ute som vil være pappan min tro? Pyshj,dette tror jeg rett og slett er tull.For ikke mange kveldene siden gikk det et program på Star angående forskjellige fetishjer innen sex,deriblandt en mann som ikledde seg bleier,smokk,babyklær og hele pakka. Snedig at disse menneskene har en tendens til å dukke opp på forumet noen dager etter slike programmer
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2004 #8 Skrevet 22. september 2004 Lurer på om det finnes en mann der ute som vil være pappan min tro? Ich will! (Jeg stemmer i med Thea og er enig i at dette sikkert er noe tull)
Gjest Kjartan Skrevet 22. september 2004 #9 Skrevet 22. september 2004 Hvilke bleier foretrekker du da....Er Pampers favortiien din også?
^me^ Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 mange har fetisher.. helt normalt...du er ikke den eneste som har bleiefetish..leste litt på nettet en plass at d var en del faktisk som tente på det samme som deg! nyt sexlivet ditt og gjør hva du vil..enda bra om du finner en som liker deg som du er og er med på leken! kooos deg! og til deg hobbypsykolog som sa at hun muligens skulle gå til psykolog...2 words: shut - up!
Quinden Skrevet 23. september 2004 #11 Skrevet 23. september 2004 Hvilke bleier foretrekker du da....Er Pampers favortiien din også?
Gjest Ola Skrevet 23. september 2004 #12 Skrevet 23. september 2004 Som sagt før, du som spurte, du har sikkert stor glede av fetishen din og intet ønske om "behandling" av bedrevitende psykologer. Synes det var fint at du fikk svar fra 2 gutter som gjerne vil være Pappan din. De fleste andre som svarte har nok ingen peiling. Det finnes jo mange legninger/lyster der ute som kan virke sære for A4 folk. For tiden dreier jo det meste i Norge om homse/lesbe legning, men salt annet ikke diskuteres. Nei, stå på du, og ikke vær skamfull selv om noen her prøver å latterliggjøre deg.
Quinden Skrevet 23. september 2004 #13 Skrevet 23. september 2004 Som sagt før' date=' du som spurte, du har sikkert stor glede av fetishen din og intet ønske om "behandling" av bedrevitende psykologer. Synes det var fint at du fikk svar fra 2 gutter som gjerne vil være Pappan din. De fleste andre som svarte har nok ingen peiling. Det finnes jo mange legninger/lyster der ute som kan virke sære for A4 folk. For tiden dreier jo det meste i Norge om homse/lesbe legning, men salt annet ikke diskuteres. Nei, stå på du, og ikke vær skamfull selv om noen her prøver å latterliggjøre deg.[/quote'] Helt enig, godt svart
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2004 #14 Skrevet 23. september 2004 Pyshj,dette tror jeg rett og slett er tull.For ikke mange kveldene siden gikk det et program på Star angående forskjellige fetishjer innen sex,deriblandt en mann som ikledde seg bleier,smokk,babyklær og hele pakka. Snedig at disse menneskene har en tendens til å dukke opp på forumet noen dager etter slike programmer Thea, hovedinnlegget er skrevet 21 April, så dette har neppe noe med TV programmet å gjøre. "Og disse" menneskene du snakker om som plutselig dukker opp er det faktisk mange av. Den mest kjente siden for bleiefetisjister i norden er www.Diaper.nu. Du vilnok bli overrasket over hvor mange det finnes som tenner på det å bruke bleier.
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #15 Skrevet 27. september 2004 Er det noen som har flere linker? Syns dette var interessant lesning.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #16 Skrevet 29. september 2004 Halloooooo! det er ikke meningen å latterligjøre noen, og ingen trenger å fortelle meg at jeg skal SHUT UP! det er det dummeste svaret jeg har fått tror jeg på lenge.... JEG er bare interessert i å vite om person på dette forumet er villig til å satse på å finne ut hva som kan være det egentlige grunnene til at vedkommende tenner på bleier, og hvorfor andre tenner på føtter osv..... Jeg er veldig nysgjerrig av natur og tenker mye, og jeg MENER at alt vi i livet tenner på, ikke fordrar osv, har en grunn, altså alt vi i livet gjør og tenker, og tenner på, er et resultat av vår barndom for eksempel, eller noe annet traumatisk som har skjedd.... Og ikke fordøm svarene mine, jeg vil prøve å få vedkommende til å tenke etter hva som kan være den egentlige årsaken til at han eller hun tenner på bleier, for det er jo ikke en helt normal tankegang ! uansett...... hvorfor tar folk seg så nær av dette innlegget.... det er akkurat som om det er tabu å snakke om, og man skal skåne den personen for å få vite sannheten! det kaller jeg falske folk det! som ikke tør å innrømme at folk som tenner på bleier er helt normale !
Gjest Bleiegutten Skrevet 29. september 2004 #17 Skrevet 29. september 2004 Jeg er en av de "mange" (ja det er faktisk mange rundt) som tenner på bleier. Jeg tenner ikke på det å bli behandlet som en baby på andre området enn rundt det som har med bleieskift å gjøre. Så for meg er det altså bleiene som er i fokus, og ikke det å være "voksenbaby/adult baby" som det kalles. Mine første minner når det gjelder bleiebruk er tilbake til 4-5 års alderen. En periode etter at jeg sluttet med bleier, var jeg veldig slapp med å gå på do når jeg skulle bæsje. Jeg holdt meg, med det resultat at jeg prompet hele tiden, og hver dag var trusene mine fulle av bremsepor. Modern ble selvsagt fra seg av fortvilelse og etterhvert kom truslene om at jeg måtte begynne med bleier igjen om jeg ikke kunne gå på do selv. Selvsagt trodde jeg ikke noe på dette da jeg var yngst og vi ikke hadde bleier i hus. Tok det hele dermed som en tom trusel og fortsatte å drøye med dogåingen. Så en en ettermiddag hørte mamma at jeg prompa høyt, hun ble dødssinna og tok meg i armen og sa at jeg skulle være med henne så hun fikk tatt på meg bleie. Inn på badet bar det, og til min store overraskelse hadde hun fortsatt noen bleier liggende igjen i skapet. Jeg fikk beskjed om å ta av meg buksa, mens hun gjorde klar en bleie og snipp. Dette var altså før dagens engangsbleier. Jeg nektet og hun ga meg et par klaps på baken før hun selv kledde av meg, og etter mye om og men klarte å få satt på meg bleien. Jeg truet hele tiden om at jeg kom til å ta den av meg igjen, men da sa hun bare at da fikk jeg med pappa å gjøre. Pappa var en snill mann han, men når han først ble sint (roligere person skal man egentlig lete lenge etter) så viste vi ungene at nå var det best at vi oppførte oss. Jeg fikk som sagt på meg bleie og klærne igjen, fikk et klaps på baken og beskjed om å gå på rommet mitt. Jeg gråt av fortvilelse der jeg tuslet av gårde, kunne jo ikke vise at jeg likte dette. Men, det var overraskende hvor fort det gikk før jeg faktisk likte situasjonen, bleien var jo overhode ikke noe ubehagelig å gå med den. Nei da, faktisk var den myk og god å ha der mellom bena og den kjælte min lille penis på en herlig måte. Jeg måtte gå med bleie resten av den dagen og je ghusker godt hvor flau jeg var da pappa kom hjem og mamma ba han om å ta en kikk på rumpa mi. Jeg trodde jeg skulle dø av skam da han spurte hvorfor jeg hadde bleie på meg. Men, følelsen av å gå med bleie var altså deilig, og etterhvert begynte jeg å lure på hvordan det ville være å tisse i bleien også. Så etter hvert tok jeg mot til å meg og stjal en av bleiene som mamma hadde tatt vare på siden jeg var fulltidsbleiebarn. Forsøkte å tisse i bleien, og selv om jeg bare holdt den mellom bena (klarte jo ikke å feste snippen og sette på bleien ordentlig selv, så var det en vanvittig deilig følelse å kjenne hvordan det kilte i snoppen når jeg tisset i bleien. Dette var altså starten på min interesse for bleier. I dag bruker jeg bleier så ofte jeg kan, har fått ordnet det slik at bleier sendes hjem til meg med budbil så fort jeg er tom. Følelsene rundt det å bruke bleier i dag, handler for meg å slappe av. Når jeg tar på meg bleien så forsvinner jeg på en måte inn i en transe, der bleien symboliserer frihet for ansvar. Jeg slapper altså av fra nåtidens kjas og mas, og blir på en måte en liten gutt fritatt for det meste av ansvar, selv for noe så enkelt som det å gå på do selv. Til deg som maser om psykolog, så tror jeg nok de aller fleste nok er klar over hvorfor de har begynt å tenne på dette med bleier. Vil jeg f.eks. ha behandling for dette? Nope, hvorfor skulle jeg det, jeg trives jo med bleiene mine jeg, og skader ingen med denne interessen (vel kanskje bortsett fra meg selv da vil noen sikkert si). Det å bruke bleier privat hjemme i sin egen hule, er altså ikke noe andre har noe med, eller som er farlig på noen som helst måte for omverdnen.
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #18 Skrevet 29. september 2004 Så du tror at så fort du tar på deg bleien, så forsvinner all ansvarsfølelse? nå må du slutte å tulle! bleiebarn har et vanvittig trang til å kunne forme verden rundt seg, de vil være sjefen over alle sjefer, og de vil neimen ikke bli behandlet som om det ikke det er noe de mestrer! sånn er det å ha småbarn hjemme! har du forresten barn? tror ikke det nei........ Og de fleste småbarn liker IKKE å gå med bleier..... bare så det er sagt... Forandret ditt syn seg nå? kanskje en smule? Da har jeg nådd mitt mål: å få en blleiefetisj åpent snakke ut om sitt problem, og analysere hvorfor eventuellt man ble som man ble, og deretter få et svar fra meg..... jeg mener nemlig du burde gå til psykolog hvis din historie er sann.....
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2004 #19 Skrevet 29. september 2004 Og forresten: hvorfor ikke lære deg andre metoder for å slappe av fra nåtidens kjas og mas? finnes mange av de..... OG der blir man både pleiet og dullet med, da tenker jeg på f. eks. massasjeinstitutter osv.!
^me^ Skrevet 29. september 2004 #20 Skrevet 29. september 2004 Så du tror at så fort du tar på deg bleien, så forsvinner all ansvarsfølelse? nå må du slutte å tulle! bleiebarn har et vanvittig trang til å kunne forme verden rundt seg, de vil være sjefen over alle sjefer, og de vil neimen ikke bli behandlet som om det ikke det er noe de mestrer! sånn er det å ha småbarn hjemme! har du forresten barn? tror ikke det nei........ Og de fleste småbarn liker IKKE å gå med bleier..... bare så det er sagt... Forandret ditt syn seg nå? kanskje en smule? Da har jeg nådd mitt mål: å få en blleiefetisj åpent snakke ut om sitt problem, og analysere hvorfor eventuellt man ble som man ble, og deretter få et svar fra meg..... jeg mener nemlig du burde gå til psykolog hvis din historie er sann..... *host* excuse me, i am allergic to bullshit alle barn er ikke like! og ha en fetish er helt normalt! fetishene kommer i barne alderen også faktisk faktisk..så om alle de barna du kjenner ikke liker bleier så betyr ikke det at ALLE barn hater bleier og alltid kommer til og gjøre det! alle er forskjellige og kommer alltid til og være forskjellige.. noen tenner på støvsugere, oppblåste kvinner, og ha på seg våte klær, strømpebukser osv...alt dette er forskjellige "unormale" ting og tenne på ,derfor kalles dette fetisher og er helt normalt alikevell for at det er ganske utbredt og tenne på "unormale" ting, så om du tenner på noe "unormalt" så betyr ikke det at du skal springe til nermeste psykolog! har du en fetish, så nyt den, lek deg og ha det gøy! ver glad for at du er spesiell, for vi er alle spesielle på hver våres måter...og er ikke unormale eller syke på noen måte! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå