AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg var ute og gikk i byen i dag og da gikk jeg bort og hilste på ei dame som jeg synes var fin, hun virket litt interessert og glad da jeg snakket med henne. Men samtalen gikk litt på tomgang så jeg sa jeg hade til henne, men så traff jeg henne igjen 1 time senere og da gikk jeg bort igjen og sa hei til henne. Men denne gangen virket hun litt mindre glad og sa bare hei tilbake og virket ikke noe snakkesalig, så da tenkte jeg at hun ikke var interessert og jeg gikk videre. Men da jeg gikk fra henne igjen så følte jeg at hun stirret på meg bakfra, og da jeg snudde meg så gjorde hun det, men hun snudde seg bort akkurat da jeg snudde meg og hun latet som ingenting. Jeg mistenker at hun var litt interessert i meg, men jeg lurer altså på en ting. Hvis en mann oppsøker deg flere ganger og viser at han er interessert, vil du være tydelig på at du liker han? Eller vil du spille hard to get og prøve å avise han? Eller vil du si tydelig i fra hvis du ikke er interessert eller blir kvinner smigret hvis mann som de kanskje ikke nødvendigvis likte fra starten viser litt "pågangsmot" og prøver igjen og igjen? (sistnevnte er litt denne stilen jeg tenker på, ) Anonymous poster hash: c2a99...39e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 For en utrolig irriterende unge! Er det sånn du tenker å gjøre? Anonymous poster hash: 6ccd7...f65 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #3 Skrevet 2. oktober 2015 NEI, jeg liker det i alle fall ikke. Ta et hint og gi deg mens leken er god. Hun kikket nok etter deg for å forsikre seg om at du gikk. Jeg hadde oppfattet den situasjonen som ubehagelig.Anonymous poster hash: ad8b3...65d 5
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #4 Skrevet 2. oktober 2015 For en utrolig irriterende unge! Er det sånn du tenker å gjøre? Anonymous poster hash: 6ccd7...f65 Hehe, nei ikke helt, det er handler vel heller om å oppsøke en kvinne gang på gang helt til du får et overbevisende nei, eller et evt ja. Anonymous poster hash: c2a99...39e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #5 Skrevet 2. oktober 2015 NEI, jeg liker det i alle fall ikke. Ta et hint og gi deg mens leken er god. Hun kikket nok etter deg for å forsikre seg om at du gikk. Jeg hadde oppfattet den situasjonen som ubehagelig.Anonymous poster hash: ad8b3...65d Tror du det? Jeg har en tendens til å merke hvis damer er interessert når de kikker. Anonymous poster hash: c2a99...39e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #6 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er litt mer av den sjenerte typen og foretrekker at folk 'prøver seg' flere ganger, men absolutt kun om jeg liker fyren... så den kan være litt tricky. Jeg tror nok allikevel at det er lett nok å tyde om noen synes det er irriterende eller ikke, regner med at de fleste er litt mer frampå og klarere i språket enn det jeg er (jeg kan virke helt på jordet til tider, og vet ikke om jeg er noe man bør måles etter). Anonymous poster hash: e1ee0...b3c 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #7 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg er litt mer av den sjenerte typen og foretrekker at folk 'prøver seg' flere ganger, men absolutt kun om jeg liker fyren... så den kan være litt tricky. Jeg tror nok allikevel at det er lett nok å tyde om noen synes det er irriterende eller ikke, regner med at de fleste er litt mer frampå og klarere i språket enn det jeg er (jeg kan virke helt på jordet til tider, og vet ikke om jeg er noe man bør måles etter). Anonymous poster hash: e1ee0...b3c Men er du hardt to get hvis noen "prøver seg" flere ganger? Eller er du tydelig på at du liker han? Og hvordan pleier du å vise det? Anonymous poster hash: c2a99...39e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #8 Skrevet 2. oktober 2015 Tror du har korte sosiale antenner, TS. Anbefaler deg å trene opp dem før du prøver deg på flere damer. Anonymous poster hash: 7ce14...23e 4
Gjest Raindrops Skrevet 2. oktober 2015 #9 Skrevet 2. oktober 2015 Hehe, nei ikke helt, det er handler vel heller om å oppsøke en kvinne gang på gang helt til du får et overbevisende nei, eller et evt ja. Anonymous poster hash: c2a99...39e Et overbevisende nei? I alle dager. Hva skal til for at det er overbevisende nok for deg? 1
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #10 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis det er på gata så liker jeg det absolutt ikke. Creepy. Men om det for eksempel er en trivelig fyr i kretsen min, som er gentleman og fortsetter å være interessert over tid mens vi blir naturlig kjent så kan det være stas at han "frir" flere ganger over tid for å berga meg Anonymous poster hash: 7fb9c...dfe 2
Florence Skrevet 2. oktober 2015 #11 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis jeg er interessert så gjør jeg det klart, hvis jeg ikke er interessert gjør jeg det klart også.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #12 Skrevet 2. oktober 2015 Hvis jeg er interessert så gjør jeg det klart, hvis jeg ikke er interessert gjør jeg det klart også. Det er jo helt perfekt. Da er det bare for meg å bli avvist helt til jeg får napp. Anonymous poster hash: c2a99...39e
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #13 Skrevet 2. oktober 2015 Men er du hardt to get hvis noen "prøver seg" flere ganger? Eller er du tydelig på at du liker han? Og hvordan pleier du å vise det? Anonymous poster hash: c2a99...39e Er ikke noe fan av det hard-to-get-opplegget, jeg er derimot ganske sjenert og blir ofte oppfattet som en som driver med det spillet uansett... så det skal ikke være lett nei. Jeg er ikke så tydelig på at jeg liker noen fordi jeg ofte antar at det ligger noe annet bak oppsjekkingen. Som desperasjon, siste utvei og jævla feite ølbriller. Men helt ærlig så har jeg aldri blitt sjekket opp av en fyr flere ganger, som jeg er gjensidig interessert i, og jeg er ganske sikker på at om det hadde skjedd så hadde jeg nok vist interesse. Kan jo ikke la de sjansen gå fra meg. Så sånn til startinnlegget, hun dama du sjekka opp hørtes ikke veldig interessert ut, hvis man går utifra at hun er rimelig normal. Anonymous poster hash: e1ee0...b3c
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #14 Skrevet 2. oktober 2015 Jeg var ute og gikk i byen i dag og da gikk jeg bort og hilste på ei dame som jeg synes var fin, hun virket litt interessert og glad da jeg snakket med henne. Men samtalen gikk litt på tomgang så jeg sa jeg hade til henne, men så traff jeg henne igjen 1 time senere og da gikk jeg bort igjen og sa hei til henne. Men denne gangen virket hun litt mindre glad og sa bare hei tilbake og virket ikke noe snakkesalig, så da tenkte jeg at hun ikke var interessert og jeg gikk videre. Men da jeg gikk fra henne igjen så følte jeg at hun stirret på meg bakfra, og da jeg snudde meg så gjorde hun det, men hun snudde seg bort akkurat da jeg snudde meg og hun latet som ingenting. Jeg mistenker at hun var litt interessert i meg, men jeg lurer altså på en ting. Hvis en mann oppsøker deg flere ganger og viser at han er interessert, vil du være tydelig på at du liker han? Eller vil du spille hard to get og prøve å avise han? Eller vil du si tydelig i fra hvis du ikke er interessert eller blir kvinner smigret hvis mann som de kanskje ikke nødvendigvis likte fra starten viser litt "pågangsmot" og prøver igjen og igjen? (sistnevnte er litt denne stilen jeg tenker på, ) Anonymous poster hash: c2a99...39e Hadde du sagt "hade" til henne rett etter #high øyeblikk istedenfor #low (altså når samtalen gikk tom) så hadde hun sittet igjen med en positivt inntrykk og ville vært i ekstase når du oppsøkte henne igjen. Men du gjør feilen alle andre gjør ..de venter til det går "nedover" ..og når de er helt på bånn så går de og lurer på hva de gjorde feil. Anonymous poster hash: 333ea...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå