AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2015 #1 Skrevet 2. oktober 2015 Etter 2 stk forhold på 3 år hver, hvor begge var ille men siste var med en psykopat som fremdeles ikke er ordentlig over, sitter jeg i en alder av 21 med følelsen om at jeg kommer til å ende opp alene. Er jeg for ung til å tenke slik? Jeg er redd for å finne meg noen ny i frykt for å gjøre samme feil å møte på en slem mann igjen... Hvilke tanker bør jeg tenke, og er det noe jeg kan gjøre selv? :/Anonymous poster hash: dad06...cd1
Gjest Hummels Skrevet 2. oktober 2015 #2 Skrevet 2. oktober 2015 (endret) Hvorfor så hastverk? Nyt singellivet. Du er ikke gammel som 21 åring så slapp av. Endret 2. oktober 2015 av Hummels
Dex Skrevet 3. oktober 2015 #3 Skrevet 3. oktober 2015 (endret) Kom tilbake om +10 år og spør igjen da Idioter finnes over alt, men størsteparten kan du vel greie å luke ut før du blir sammen med de vel? Om du merker at kjæresten din faktisk er en psykopat så er det ikke å anbefale å likevel være sammen med han i 3 år.. Det gidder hvert fall ikke jeg kaste bort tiden og psyken min på Edit: understreker at jeg ikke mente å si at man kommer til å ende opp alene om man er 31 og singel, men at det kanskje er litt mer vanlig å få den følelsen da enn når man er 21 😄 Endret 3. oktober 2015 av Dex 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå