Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først så vil jeg bare si at jeg ikke er Milla. Det har hendt i de siste dager at diagnosene mine har gått ekstra sterkt ut over enkelte brukere her inne. Dette er ikke meningen, da målet er å være jevnt fordelt grusom over hele KG-befolkningen, slik at ikke forskjellsbehandling oppstår.

Fra en ålesunder til en annen: Jacklost, jeg trekker tilbake utsagnet mitt om at du er en ridder med bacalao i taska si. Det sømmet seg ikke overhodet. Dessuten har jeg engasjert meg i samtale med deg med den andre siden av min splittede personlighet, nemlig en frustrert gutt som ikke tror på å følge med i timen og passe på hvordan han formulerer seg. Jeg beklager.

Til sist er det med skamme å meddele at fisen jeg luktet i "Hvordan ser folk ut her inne"-tråden helt og holdent var min egen. Ordtaket "Den som fisen først oppdager" lever i beste velgående, kan man si. Og det er greit å være skallet som han i avataren din. Hank er en versting.

Fame har større forståelse for min mentale tilstand, så jeg tror ikke at jeg behøver å beklage noe i den retningen for denne gang.

Beklager til alle tilskuere og pårørende.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager til alle tilskuere og pårørende.

Ingen tilgivelse å få fra meg.

Skrevet

Ingen tilgivelse å få fra meg.

Da trenger jeg den heller ikke. har du hørt den derre gunsnroses live and let die eller, sykt fedte låt. Du er en fin gutt du Stiani
Skrevet

Hva er problemet ditt? Du er en mobber!

Anonymous poster hash: bf06c...fca

Skrevet (endret)

Hvis det er flere som brukeren over meg som føler de trenger utløp for oppbygd sinne og frustrasjon, må de gjerne ta det ut over meg i denne tråden. Jeg tar imot alle salver av spytt og avfall med full forståelse her jeg står fastlenket i gapestokken.

Endret av Tholmer
Skrevet

Full forståelse fastlenket i din egen gapestokk med mental tilstand på avveie.

Håper du ikke får tak i våpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...